Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

została mi jeszcze jedna zielona cegiełka w inspekcji, próbowałem skasować inspekcję inpą oraz łącząc pin nr 7 z masą, ale nie udało mi się, Czy w takim przypadku jest możliwość zresetowania inspekcji?, do tej pory nie miałem z tym problemu, ale zawsze to robiłem, jak już nie było zielonych cegiełek,-- przy kasowaniu drzwi i okna były pozamykane.

Opublikowano

Kolego ty masz wersje przed, czy po lifcie?

 

Poza tym w dziale zrób to sam jest instrukcja kasowania inspekcji olejowej, wystarczy poszukać :)

Opublikowano

Przed liftem

 

 

Lampka kontrolna wymiany oleju

 

1. Włączyć zapłon

2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy. Wtyk

diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego

lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na

ścianie podwozia.

3. Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

4. Wyłączyć zapłon

 

Lampka kontrolna inspekcji

 

1. Włączyć zapłon

2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy. Wtyk

diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego

lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na

ścianie podwozia.

3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

4. Wyłączyć zapłon

 

Lampka kontrolna przeglądu i symbol zegara

 

1. Włączyć zapłon

2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy. Wtyk

diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego

lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na

ścianie podwozia.

3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

4. Wyłączyć zapłon

5. Odczekać 20 sekund

6. Włączyć zapłon

7. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy

8. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

9. Wyłączyć zapłon

 

Po lifcie

 

1. Wyłączyć zapłon.

2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X

3. Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.

4. Po 5 sekundach pojawi się „OIL SERVICE" albo

„INSPECTION"

razem z informacją „reset" albo „re"

5. Zwolnić przycisk X.

6. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.

7. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna

migać.

8. Zwolnić przycisk X.

9. Ponownie nacisnąć i puścić przycisk X.

10. Wyświetlony zostanie nowy okres przeglądu.

11. Nacisnąć i puścić przycisk X. Wyświetli się napis „END

SIA"

12. Wyłączyć zapłon.

 

 

Zerowanie wskazania okresu przeglądu wynikającego z

czasu

 

Przy jednoczesnym wykonaniu z przeglądem wynikającym

z

przebiegu:

 

1 Wyłączyć zapłon.

2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X

3. Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.

4. Po 5 sekundach pojawia się „OIL SERVICE" albo

„INSPECTION"

razem z informacją „reset" albo „re".

5. Zwolnić przycisk X

6. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.

7. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna

migać.

8. Zwolnić przycisk X.

9. Ponownie nacisnąć i puścić przycisk X.

10. Wyświetlony został nowy okres przeglądu.

11. Nacisnąć przycisk X i przytrzymać dłużej, niż 5 sekund.

12. Przegląd wynikający z czasu wyświetlony zostanie teraz

razem z

informacją „reset" albo „re".

13. Zwolnić przycisk X.

14. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.

15. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna

migać.

16. Zwolnić przycisk X.

17. Ponownie nacisnąć i puścić przycisk X

18. Wyświetlony został nowy okres przeglądu.

19. Nacisnąć i puścić przycisk X. Wyświetli się napis „END

SIA"

20. Wyłączyć zapłon.

 

 

Przy wykonywaniu niezależnie od przeglądu

wynikającego z przebiegu:

 

1. Wyłączyć zapłon.

2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.

3. Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.

4. Po 5 sekundach pojawi się „OIL SERVICE" lub

„INSPECTION" razem

z informacją „reset" albo „re".

5. Zwolnić przycisk X

6. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.

7. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna

migać.

8. Puścić przycisk X i poczekać, aż miganie skończy się.

9. Nacisnąć przycisk X i przytrzymać dłużej, niż 5 sekund.

10. Przegląd wynikający z czasu wyświetlony zostanie teraz

razem z

informacją „reset" albo „re".

11. Zwolnić przycisk X

12. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.

13. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna

migać.

14. Zwolnić przycisk X.

15. Ponownie nacisnąć i puścić przycisk X

16. Wyświetlony został nowy okres przeglądu.

17. Nacisnąć i puścić przycisk X. Wyświetli się napis „END

SIA"

18. Wyłączyć zapłon.

Opublikowano
ja wiem jak się kasuje tę inspekcję( robiłem to parę razy), ale dzisiaj 2 razy mi się nie udało , raz przy pomocy przewodu i drugi raz przy pomocy inpy, też nie dało się, czyżby licznik się jakoś zablokował i nie reagował, bo błędu raczej nie popełniłem, auto jest przed liftem. Po prostu została mi ostatnia zielona cegiełka i nie mogę w tym wypadku skasować inspekcji.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Mam dokładnie taki problem w e38. Ostatni kwadrat został i nie mogę skasować. Koledzy pomóżcie, jak objawia się awaria tych mitycznych akumulatorków podtrzymujących wyświetlacz inspekcji?
  • 1 rok później...
Opublikowano
Powracam do tematu, dzisiaj skasowałem kabelkiem inspekcję z zegarem, natomiast znowu nie udało mi się skasować inspekcji olejowej, problem ten mam już od 2 lat tj. od pierwszego mojego postu w tym temacie, inspekcja wyświetla cały czas, ostatnią zieloną cegiełkę i nie można tego w żaden sposób skasować. Czyżby coś się zablokowało lub uszkodziło w zegarach?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pamiętasz o zamkniętych drzwiach?
Opublikowano
tak, drzwi i szyby zamknięte, coś musi być chyba nie tak z działaniem tej inspekcji, bo od 2 lat nie można jej skasować i cały czas świeci się jedna zielona cegiełka.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Dzisiaj jakiś cud chyba się stał, dla przypomnienia od kilku lat paliła mi się wciąż tylko ostatnia zielona cegiełka od inspekcji olejowej, nie można było skasować też tej inspekcji . Dzisiaj zauważyłem, że świecą się wszystkie zielone cegiełki oprócz tej, która do tej pory cały czas była aktywna. Nie świeciły mi też niektóre piksele, dzisiaj świecą wszystkie idealnie. Nie mogę znaleźć wytłumaczenia tej poprawy, ale wiążę ją z tym, że wczoraj próbowałem odpalić auto przy dość słabym akumulatorze, auta nie udało się odpalić, ale licznik najprawdopodobniej się naprawił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.