Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jakis czas temu padla mi pompa pod siedzeniem i ja wymienilem. Od tej pory zaczely sie problemy.

730d nie zapala na goracym silniku. Musze czekac az ostygnie. Zapala po kilku sek krecenia.

Zakupilem kabel i wyskoczyly mi dzis takie bledy:

 

http://zapodaj.net/5967454b2101.jpg.html

 

http://zapodaj.net/8613167e3931.jpg.html

 

http://zapodaj.net/782f919d2722.jpg.html

 

Czy moze to byc ze pompa pod siedzeniem podaje za male cisnienie przy odpalaniu ???

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Kolego może to być zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie. Niekoniecznie zawsze pada pompka progowa. Ciśnienie masz paliwa masz w miarę ok, ale chyba nie powinno spadać poniżej 3,5.
Opublikowano
Ewidentnie za niskie ciśnienie wstępne paliwa, sprawdź tą pompę, do tego regulator ciśnienia CR bym sprawdził. Martwi mnie ten też rough idle speed controller, może to byc problem z czujnikiem położenia wałka.
Opublikowano

Czujnik cisnienia na pompie byl calkiem niedawno wymieniony na nowy.

Co do czujnika polozenia walka to wlasnie czytalem tu na forum, ze moze to byc objaw ze nie chce zapalic na cieplym silniku, gdy jest uszkodzony.

W momencie gdy zaczynam dosc ostro wyprzedzac to wyskakuje mi blad "einspritzanlage" , po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu blad znika.

Mysle wlasnie ze jest to wina pompy progowej bo daje za malo cisnienia/paliwa podczas wyprzedzania.

Bede jeszcze po weekedzie wszystko sprawdzal.

Na pierwszy ogien pojdzie pompa progowa a potem czujnik polozenia walka, jesli to nie pomoze to wtedy bede sprawdzal wtryskiwacze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.