Skocz do zawartości

Silnik nie odpala


fotostartinteria.eu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnosnie do nasepujacej awarii. Mam 320 D 2 ltr ze 150 km. Niestety oszukal mnie computer z rezerwa paliwa i dojechalem do suchego silnika. Po dolaniu 3 litrow mile sie zaskoczylem bo autko opalilo i dojechalem do celu (5 km) bez problemu. Nastepnego dnia po dojechaniu nastpnych 10 km do stacji (Total w Berlinie) zatankowalem nastepne 10 ltrow. Po przejechaniu okolo 10 km auto zaczelo niespokojnie pracowac na biegu jalowym. Po zaparkowaniu i 2-godzinnej przerwie odpalilem silnik z trudnosciami. Przejechalem nastepne 6-7 km pracowal juz tak zle, ze musialem stanac. Juz go nie moglem uruchomic. Nasuwa sie pytanie. Czy jest mozliwe, ze jest zapowietrzony uklad czy raczej jest bardziej zlozony problem tak jak wtryski czy pompa? Auto nie kopcilo, mialo normalna moc na wyzszych obrotach.

 

Z gory dzieki za wskazowki.

 

fotostart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy nie uszkodziłeś ktorejś pompki albo w baku albo tej pod progiem. Trzeba sprawdzić czy podaje paliwo w ogóle i jak zawsze diagnoza pod komputerem.

 

gratuluje jazdy w dieslu do suchego baku : :duh: jakbyśmy zyli w afryce rozumiem bo do stacji ze 100km ale w europie? gdzie stacja co 10km :mad2:

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za gratulacje. Nie po to pisze o problemie, zeby ktos cynicznie cwaniakowal.

 

Gosc z pomocy drogowej przy probie odpalania podlaczyl go pod komputer i mimo duzego cisnienia z pompy nie dostawal paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe bez urazy ale bawi mnie Twój sposób tankowania :D Możesz tankować po 1l :D Nie rozumiem co da ludziom tankowanie małych ilości paliwa jak i tak to wyjeżdżą więc nie wiem zero oszczędności, a więcej zachodu. Ja zawsze ładuje do pełna. Zawsze może być satysfakcja, że zalałem do pełna, a jutro cena skoczy o 10gr :D

 

A co do tematu, pewnie zassał takiego syfu z baku jakiego świat nie widział. Pompki maja pewnie drożność średnicy szpilki, a z wtrysków kipi osad... Niestety to nie są pojazdy takie jak niezniszczalne warszawy itp itd, chwila nieuwagi i problem jest. Po usunięciu usterki zalecam zalanie Diesel System Cleaner.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, że zatarły się wtryskiwacze i stąd brak reakcji na przekręcenie stacyjki. Daj znać o przyczynie problemu.

 

W lutym wracałem z kursu chemicznego z m.Wrocław do m.Poznań były to 3 mrożne dni -25C na 17km obwodnicy wrocławia zamarzło mi paliwo. Silnik zgasł, komputer pokazywał brak ciśnienia rail do startu silnika. Po odmrożeniu samochodu na warsztacie okazało się że zatarły się dwa wtryski od pracy na sucho.

Spolszczenie CCC na PW ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.