Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki, która jest przyczyną niezapalania silnika.

Błędów w komputerze brak, brak iskry i impulsów na wtryskiwaczach na 2 i 3 cylindrze (1 i 4 OK) silnik coś łapie ale nie jest w stanie odpalić.

Czujnik wałka rozrządu działa , wału korbowego również, Na wale oprócz impulsów widać co jakiś czas jakby wyrwy w sygnałach, jeden mały drugi duży, i nie wiem czy to celowe oznaczenie położenia czy też jakieś uszkodzenie wieńca, czy ktoś oglądał sygnał na sprawnym silniku ? Jak on powinien wyglądać ?

Co jeszcze innego może być przyczyną braku iskry i wtrysku na 2 cylindrach ?

Czy w tym silniku ma znaczenie synchronizacja między czujnikami wałka i wału ?

 

Pozdrawiam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniłem czujnik i dalej jest ten sam problem , na oscyloskopie widać tak jakby dwie przerwy, jedna mniejsza później druga większa (zamieściłem poglądowy rysunek) wydaje mi się że powinna być jedna przerwa , szukałem trochę rysunków i wszystkie jakie widziałem to były z jedną przerwą w zębach natomiast z tego co widzę na oscyloskopie wynika że u mnie są dwie mniejsza i większa albo uszkodzone jest koło z zębami . Co o tym sądzicie ?

http://carkom.pl/inne_/bmw_crabk2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.