Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .czytam i szukam i czytam i znaleźć nie mogę info jak powinna być ustawiona przepustnica w m50 .

Cały dolotu szczelny a czujniki mam książkowo bo już od roku walczę z pływającymi obrotami.

Kolega qlas1 elegancko opisał swoje zmagania z falującymi obrotami i mam identyczne objawy jak dla uszkodzonego czujnika temperatury dolotu ale mierzyłem go 3 razy i niby jest dobry a niemam nikogo na podmiane .

Wiem że poprzedni właściciel grzebał przy przepustnicy i jest zamknięta . Próbowałem już ją regulować ale z marnym skutkiem bo każdy pisze że ma być mała szczelina ale nie pisze jak mała dla tego zakładam wątek

Opublikowano
Dziś naszło mnie na ustawianie przepustnicy . Bez żadnego ściągania i pobierania na lenia podgiąłem odbój od przepustnicy i jak ręką odjął . Nic nie faluje jedynie teraz trochę jakby drżał silnik ale już wreszcie postęp . Samochód trochę chyba odżył i chętniej reaguje na pedał gazu
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jak spytałem mechanika i czy ma być szczelina to mi powiedział, że to nie maluch i powietrzem na zamkniętej przepustnicy zajmuje się "krokowiec". U siebie jak zostawię minimalną szparkę to mam obroty na poziomie 900, a falowanie w dużym stopniu ustaje.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 2 lata później...
Opublikowano

witam wszystkich!

A czy możecie mi powiedzieć czym reguluje się ustawienie przepustnicy? Czy tylko regulacja linki? Słyszałem o śrubie na płaski śrubokręt ale nie widzę jej nigdzie... M50b20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.