Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich.Mam do wydania jakies +/- 40k i zastanawiam sie nad kupnem e90 w benzynce jakies 2l 150KM nie zalezy mi na skorze itd. bo w przyszlosci chce go wybebeszyc i tu rodzi sie pytanie od razu wiem ze 150KM to dla mnie malo ganialem sie teraz dieslem 180KM i szybko sie znudzil szczegolnie naped FWD... Moje pytanie brzmi czy swap wiekszego silnika w przyszlosci np 3.5 bylby duzym problemem?spotkal sie ktos z tym kiedys?E90 jest w miare nowym samochodem i fajnie wyglada dlatego zastanawiam sie czy nie inwestowac w niego przez glowe przeszedl mi jeszcze pomysl kupna e46 3.0 ale wolalbym dorwac e90 i zrobic za rok swap.Co o tym myslicie?realne?czy koszta mnie wykoncza?Pozdrawiam
Opublikowano
Chcesz się cieszyć na co dzień samochodem i nie obawiać się dłuższych tras z rodziną, czy zbudować zabawkę dającą więcej frajdy? Przy Twoim budżecie, osiągnięcie tego pierwszego będzie raczej mało możliwe.
Opublikowano (edytowane)

Jezeli maks to 40k to lepiej kupić ładne , zadbane E46 330i. 3,0 23i koni - całkiem przyzwoicie to chodzi.

 

Lub dozbierać z 15 tys zł i kupić ładne E90 325 z 2005/6 lub jeszcze dozbierać do 65 tys zł i poszukać 330i z 2005 może nawet 2006r.

 

 

Jezeli nie chcesz tracić bezpowrotnie kasy to nie baw się w swapy i inne wybebeszanie...

 

Wydasz np 40-60 tys zł na auto, którego potem nikt nie odkupi...

 

Fani BMW nie lubią swapów i przeróbek...te auta są bardzo dobre takie jakie wyjeżdzają z fabryki...

 

Ewentualnie w takie rzeczy można się bawić w E30-E36, które kosztują w dobrym stanie 8-15 tys zł.

Edytowane przez vystelior
Opublikowano
nie nie moze sprostuje... samochod przez pierwszy sezon bedzie miasto troche trasy.nastepny sezon wieksze fundusze beda oznaczac pelen gwint,2 kubelki samochod bedzie na pare lat dlatego nie chce wchodzic w e46 pytanie teraz jaki motor mam kupic 2,0 watpie zeby dal mi wystarczajaco frajdy dlatego szykowalbym swap chyba ze byloby warto inwestowac w 2,0 albo w 2,5 bo na takie motory w tym przedziale cenowym mnie stac.Pozdrawiam
Opublikowano

Na poczatku chcialem uderzac w 200sx'a s13 i swapowac RB25T ze skylina albo sr20det teraz po glowie chodzi mi BMW wyjsciowo chcialbym uzyskac jakies 500KM klatka kubelki itd. s13tka ma miekką bude co wiaze sie z wiekszymi przerobkami(rozporki przod tyl itd.) jestem mechanikiem i wiem co potrafia wytrzymac silniki BMW dlatego zaczalem sie nad nimi zastanawiac.Fabi BMW nie lubia swapu? chyba obracamy sie w innym towarzystwie:) co prawda o swapach w e90 nie slyszalem ale tak jak mowisz e30,e36 czy nawet e46 swap jest praktykowany i lubiany:)

EDIT: a co z 325i? ten silnik jest podatny na tuning? moze kupilbym 325i i w niego inwestowal zamiast bawic sie w swapy? 65k za 3,0 to dla mnie za duzo...

Opublikowano

A widze, że chcesz wsadzać silnik o olbrzymiej mocy...to inna historia..

 

Tutaj na forum za swapami raczej się nie przepada...większość z nas lubi oryginalne auta.

Opublikowano

Czyli sobie darowac? silnik BMW nie przetryma tyle co RB nissana? domyslalem sie no ale coz.dzieki za pomoc.

PS.a jaka jest moc realnie do uzyskania z 2,5?

Opublikowano

Z silnika 3,0 R6 bi turbo (model 335i) robią i pod 450-480 koni.

 

Jeden forumowicz ma 420 koni w tym silniku.

 

Z 2,5 pewnie bezpiecznym maksimum jak zwykle będzie ok 120-140 koni z litra.

 

 

Z tego co widzie to po prostu chcesz zrobić sobie taką drogową wyścigówkę o dużej mocy...wydaje mi się, że koszt samych przeróbek żeby to miało ręce i nogi oraz fajny wygląd może iść w dziesiątki tysięcy złotych...ale nie znam się może się myle.

 

 

Jednak 400-500 koni to nie 250...w przypadku przeróbki zwykłego auta o mocy 150-180 KM na fajnie prowadzącego się ściganta o 2,5 raza większej mocy ? Cięzka sprawa.

Opublikowano
Yhym rozumiem i wiem o co chodzi poza tym e90 to swieze auto chyba zostane przy s13tce zdrowy egzemplarz ze swapem sr20det to koszt 20tys czyli caly samochod wyjdzie mnie 40-50tys BMW zostawie dla fanow BMW nie docenilbym jego wartosci a traktowalbym tylko jako samochod:) Pozdrawiam Was i dzieki za pomoc.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Jestem dosyć daleki od tego typu praktyk, ale z czystej ciekawości chciałem zapytać czy dość problematyczny byłby swap silnika n52 w miejsce n46 z automatem ?

Czy skrzynia też jest inna?(ewentualnie zmiana na manual?) jak z przednim zawieszeniem i innymi sprawami - dużo jest różnic? Ile może kosztować taka kompletna operacja łącznie z częściami ? Proszę mnie nie posądzać o druciarstwo, tylko z ciekawości pytam :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem dosyć daleki od tego typu praktyk, ale z czystej ciekawości chciałem zapytać czy dość problematyczny byłby swap silnika n52 w miejsce n46 z automatem ?

Czy skrzynia też jest inna?(ewentualnie zmiana na manual?) jak z przednim zawieszeniem i innymi sprawami - dużo jest różnic? Ile może kosztować taka kompletna operacja łącznie z częściami ? Proszę mnie nie posądzać o druciarstwo, tylko z ciekawości pytam :P

Nieopłacalne, sam miałem ten silnik w poprzedniej e90 i koszty to 10-15 koła lekko licząc. Silnik, skrzynia, dyfer, hamulce, elektronika - potem pewnie problematyczna choćby w serwisowaniu albo jak coś klęknie.

Krzysztof
Opublikowano
Ja się dowiadywałem ile może kosztować swap na silnik z m3 to tak lekko licząc wyszło koło 20k części z angola, 20k robocizna i tak +/- 10k na rożne duperele... Do tego trzeba się uzbroić w jakiś rok czasu żeby to ładnie ganiało :wink:. Może i opłacalne ale kasa nie do wyjęcia jak to już w tego typu przeróbkach bywa, ale radość z posiadania jest :twisted:
Szerokości przyczepności i wszystkiego dobrego.
Opublikowano
Ja się dowiadywałem ile może kosztować swap na silnik z m3 to tak lekko licząc wyszło koło 20k części z angola, 20k robocizna i tak +/- 10k na rożne duperele... Do tego trzeba się uzbroić w jakiś rok czasu żeby to ładnie ganiało :wink:. Może i opłacalne ale kasa nie do wyjęcia jak to już w tego typu przeróbkach bywa, ale radość z posiadania jest :twisted:

 

No tak, tym bardziej, że w przypadku agregatu z M3 i pozostawieniu seryjnego bodykitu można trochę wprowadzać w zdziwienie innych użytkowników drogi ;) Jednak z takim projektem się już niejako żenimy... Sprzedać (i to za gorsze) to dopiero będzie można gdy e9X zacznie być popularne w drifcie...

Opublikowano
Na poczatku chcialem uderzac w 200sx'a s13 i swapowac RB25T ze skylina albo sr20det teraz po glowie chodzi mi BMW wyjsciowo chcialbym uzyskac jakies 500KM klatka kubelki itd. s13tka ma miekką bude co wiaze sie z wiekszymi przerobkami(rozporki przod tyl itd.) jestem mechanikiem i wiem co potrafia wytrzymac silniki BMW dlatego zaczalem sie nad nimi zastanawiac.Fabi BMW nie lubia swapu? chyba obracamy sie w innym towarzystwie:) co prawda o swapach w e90 nie slyszalem ale tak jak mowisz e30,e36 czy nawet e46 swap jest praktykowany i lubiany:)

EDIT: a co z 325i? ten silnik jest podatny na tuning? moze kupilbym 325i i w niego inwestowal zamiast bawic sie w swapy? 65k za 3,0 to dla mnie za duzo...

 

nawet z 335i wyciagnac 500km to nie jest prosta i tania sprawa - przynajmniej jak ma pojezdzic potem przez jakis czas. Nie mowie niemozliwe bo w stanach maja nawet po 700km ale o kwotach wlozonych w takie auto nawet boje sie myslec.

 

Ja na twoim miejscu zrobil kupil bym albo honde crx, jajko albo cos w tym stylu i tam swapowal. Wybebeszony crx z mocno modyfikowanym silnikem k20 wyjdzie cie taniej niz zakup e90 320i - a emocje nieporownywalne. Jezeli FWD nie wchodzi w gre to tak jak mowisz s13 i silnik od skyline'a czy j2z z Supry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.