Skocz do zawartości

Brak mocy w 324 TD o co chodzi czy te bryki jezdza tylko 160


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich jestem nowym klubowiczem ale moja przygoda z BMW juz kilka lat trwa!!!Niedawno kupilem 324 TD i jestem troche rozczarowany samochod chodzi jak sam chce tzn czasem ma kopa a czasem jedzie sie nim jak maluchem :modlitwa: silnik wydaje mi sie ze jest ok pracuje rowno pali w najwieksze mrozy wydaje mi sie ze na dluzszych trasach tak jakby sie odmulał bylem z nim juz u kilku fachowcy podpinali mi go pod kompa i nie mozna nawiazac polaczenia z samochodem czy ktos zna elektryka ktory ma orginalny komputer BMW to chyba moja ostatnia szansa!Poza tym nie dziala mi obrotomierz i lusterka ktos sie namordowal zeby to wszystko popieprzyc!Jesli ktos moglby mi udzielic pomocy bede bardzo wdzieczny prosze o kontakt szczegolnie osoby ktore miały kontakt z tymi silnikami!Pozdrawiam wszystkich!!!
Opublikowano

A co przy nim już zrobiłeś, żeby to naprawić :?:

 

W dieslach efekt "czasem jedzie jak szatan - czasem go muli", to jest w 90 % przypadków skutek przytkanego filtra paliwa.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
O uklad paliwowy juz zadbalem filtr wymieniony swiece tez wszystko zrobilem przed zima!Chyba problem tkwi w elektrycepedal gazu do pewnego momentu reaguje a pozniej tylko pustka nie mam pojecia do ilu obrotow sie wkreca bo mi obrotomierz nie chodzi!Rano jak odpale i jest zimny faluje na obrotach chyba to normalne!
Opublikowano
Wlasnie z komputerem nie mozna sie polaczyc gosc od ktorego kupilem samochod powiedzial ze auto mialo wymieniany w niemczech silnik jeden z mechanikow tez mi to powiedzial powiedzial tez ze przy wymianie silnika nie zostaly podpiete wszystkie wiazki do sterownika moze mial racje chcial sie brac za sprawdzanie ale krzyknal mi 50 zl za godzine powiedzial ze zejdzie ok 7 godzin a w czasie kiedy ze mna rozmawial tj 15 min ze 3 razy odrywal sie od rozmowy ze mna obslugujac innych nieszczesnikow a i jeszcze dodal ze jak nic nie znajdzie to sklada z powrotem a ja do domu z chudszym portwelem :cry: ja moge zaplacic gosciowi ktory powie mi ze to zrobi! A co do tego sterownika na pompie to ten czarny dekielek (potencjometr) czy moge go sam sprawdzic jesli tak to jak?Nie jestem az takim laikiem moze sobie poradze
Opublikowano

Aby go sprawdzic to lepiej pojedz do dobrego pompiarza. Po jego wyciagnieciu wymaga on dokladnego ustawienia na kompie.

Pozostaje jeszcze sprawa rozrzadu. W 524 jak w silnikach M40 jest ruchome kolo na walku rozrzadu i tam moze byc przestawiony.

Opublikowano
Wielkie dzieki za porde bylem dzis u pompiarza i zdiagnozowal prawie to samo co TY ale bardziej stawia na rozrzad on jest w lepszej sytuacji niz Ty bo sobie silnika posluchal :mrgreen: wydaje mi sie ze chyba jest dobry bo kaze na siebie czekac prawie 2 tydodnie roboty tez furki tez niezle tam staly i to same diesle pozdrawiam odezwie sie jak bede juz wszystko wiedzial jeszcze raz dzieki!
Opublikowano

Sugerujecie, że po wymianie paska rozrządu nie ustawiono wałka rozrządu jak należy względem wału korbowego :?:

 

W takim razie silnik musiałby być mułowaty cały czas, a on ma przecież "przebłyski geniuszu" (chwilami ma normalną dynamikę).

 

Usterka jest albo elektryczna (tak jak centrino pisał, sterownik pompy), albo - ciągle będę się upierał przy mojej wersji :mrgreen: - są problemy z regularną dostawą paliwa z baku. Ma momenty, że dostaje go za mało.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Witam wszystkich jestem nowym klubowiczem ale moja przygoda z BMW juz kilka lat trwa!!!Niedawno kupilem 324 TD i jestem troche rozczarowany samochod chodzi jak sam chce tzn czasem ma kopa a czasem jedzie sie nim jak maluchem :modlitwa: silnik wydaje mi sie ze jest ok pracuje rowno pali w najwieksze mrozy wydaje mi sie ze na dluzszych trasach tak jakby sie odmulał bylem z nim juz u kilku fachowcy podpinali mi go pod kompa i nie mozna nawiazac polaczenia z samochodem czy ktos zna elektryka ktory ma orginalny komputer BMW to chyba moja ostatnia szansa!Poza tym nie dziala mi obrotomierz i lusterka ktos sie namordowal zeby to wszystko popieprzyc!Jesli ktos moglby mi udzielic pomocy bede bardzo wdzieczny prosze o kontakt szczegolnie osoby ktore miały kontakt z tymi silnikami!Pozdrawiam wszystkich!!!

Miałem kiedyś to samo w 524 TD i okazało się że padł mi sterownik od pompy, po wymianie było ok. Tylko z tego co pamiętam to jest on parowany ze sterownikiem od silnika czy jakoś tak.

Opublikowano
Sugerujecie, że po wymianie paska rozrządu nie ustawiono wałka rozrządu jak należy względem wału korbowego :?:

 

W takim razie silnik musiałby być mułowaty cały czas, a on ma przecież "przebłyski geniuszu" (chwilami ma normalną dynamikę).

 

Usterka jest albo elektryczna (tak jak centrino pisał, sterownik pompy), albo - ciągle będę się upierał przy mojej wersji :mrgreen: - są problemy z regularną dostawą paliwa z baku. Ma momenty, że dostaje go za mało.

 

Owszem jest tez taka mozliwosc ze ciagnie gdzies powietrze. Najczesciej na polaczeniach wezy w zbiorniku paliwa.

Opublikowano
Jestem 100% pewien ze paliwka moze sobie ze zbiornika wziac ile chce bo kiedy wymienialem ten filtr odkrecalem te dekielki od zbiornika wyjalem "smoka" oczyscilem sitka(byly kluchy w zbiorniku woda albo parafina wlalem cwiartke denatu przedmuchalem kompresorem przewody paliwowe wiec wydaje mi sie ze wiecej w tym zakrecie zrobic chyba nie moge byc moze to jakis element elektryki bo w dluzszych trasach kiedy samochod lapie odpowiedniej temperatury ginie gdzies wilgoc i jest ok moze to potencjometr przy pedale gazu szkoda ze ten obrotomierz nie dziala bo bym go poobserwowal!A co steruje turbina i tym hamulcem przy niej kiedynie ma powera to wydaje mi sie ze turbine mniej slychac!
Opublikowano
Jesli ciagnal by powietrze to pewnie bym zaobserwowal w wezyku paliwowym bo jest on przezroczysty a maske dosc czesto podnosze :oops:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.