Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Tak jak w temacie w ktorym miejscu jest odpowietrzenie dyfra?? CZy da sie dostac do niego bez demonotowania calego dyfrencjalu?? Chyba mam zapchane odpowietrzenie i wytwarza sie cisnienie w srodku - sadze ze przez to mi cieklo z dyfra wybijalo przez uszczelniacz ktory wkoncu musialem wymienic.

Ktos ma info o tym gdzie i jak sie do tego dostac??

Opublikowano

Witam Kolegów z UK

Podebne sie troche pod temat , od niedawna przy dodawaniu gazu slyszalne jest u mnie (lecz nie zawsze) "buczenie" z okolic tylnego dyfra. Czy zapowietrzenie moze byc tego przyczyna ?

Jesli nie , macie jakies pomysly?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

odpowietrznik jest w tylnej pokrywie, to dość skomplikowany zaworek i nie tak łatwo to wyczyścić bez demontażu, to nr 1 na rys

http://realoem.com/bmw/diagrams/i/f/227.png

Opublikowano

To nei dorze ze zrobili cos skomplikowanego i to w takim niedostepnym miejscu :( Ogolnie czeka mnie chyba jescze raz zdejmwoanie dekla bo znowu mi zacznie wywalac olej z dyfra - na poczatku bylo na polosiach - uszczelnilem wiec znalazlo ujscie na uszczelniaczu od walu tez juz wymieniony i poki co chcialbym by zostal suchy. CZyli z grzebania igielka nici? Nie da sie tak udroznic tego odpowietrzenia??

 

:cry2:

 

Pozdrowionka dla mieszkancow wyspy ;)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

 

Podbiję trochę temat

 

Po zakupie auta postanowiłem wraz z wymianą oleju silnikowego wymienić olej w dyfrze..

Olej został zmieniony na oryginalny BMW zakupiony w serwisie.

2 dni po odbiorze auta od mechanika zrobiłem trasę ok 400 km.

Po powrocie do domu - auto do garażu.

Rano się lekko zdziwiłem, jak na podłodze znalazłem tłustą plamę od oleju... Rodzaj oleju, jego czystość i miejsce na 99,9 % wskazywało, że to z dyfra.

Przez kolejne 2 dni ( i 2 noce ) stawiałem inaczej auto w garażu i obserwowałem czy leci - Plam brak , jednak przez ten czas zrobiłem może łącznie z 6-8 km.

 

Przed chwilą odbierałem drugie auto od mechanika ( ok 8 km ) i korzystając z okazji, wjechaliśmy na podnośnik.

W pierwszym momencie - niby wszystko OK..

z ciekawości mechanior odkręcił jedną ze śrub... i wyszedł spod auta z olejem w oczach.

wywaliło trochę oleju pod ciśnieniem..

Jaki może być tego powód?

za dużo oleju? źle wlany ? zły olej ? problem z odpowietrzeniem ( zapchany odpowietrznik ) ?

Spotkał się ktoś wcześniej z podobnym problemem...??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pewnie owo odpowietrzenie nawala, ja po zmianie 4 razy uszczelniaczy na półośki, plus raz razem z obracającymi sie w nich trzpieniami półosi - cały czas po krótkim czasie sie pociło - wyciągnąłem dyfer, obejrzałem ów odpowietrznik i nie bardzo rozumiem jak działa. wydaje sie być to szczelnie zaślepione ale jednak po potraktowaniu tylnej pokrywy płynem do czyszczenia alu i solidnym wymyciu wysokim ciśnieniem problem od ponad roku nie powrócił, także pewnie tam leżał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.