Skocz do zawartości

Przekładka Bmw e60 530d Lista Cześci


marfucino

Rekomendowane odpowiedzi

Nadaje sie, fajnie sie robi ostatnio przekładałem taka.

 

LISTA:

tunele pod deske do nawiewow lewy i prawy

deska

puszka na (bezpieczniki i komputery) z wkladem i pokrywka

wygluszenie na sciane od wewnatrz i zewnatrz 2 czesci

stelaz metalowy pod deske

mocowanie koumny ,pedalu gazu i pedalow odwiercone od sciany

wiazka z calego samochodu z przekaznikami i bezpiecznikami

zegary

tunel srodkowy

lewa lyzka z otworem na raczke do otwierania maski

prawa lyzwa od strony pasazera

element w schowku maskujacy bezpieczniki

elementu nad nogi z lewej i prawej strony

przekladnie (magiel)

przewody do przekladni

przewodow do serwa (szesc sztuk stalowe) od pompy dsc do serva

plastik do automatu z prnds lub mieszek na biegi i na reczny w zaleznosci od wersji

ręczny

raczka do otwierania maski z elementem mocowanym na słupku

linka i zamki maski

klamka lewa i prawa(element pod rączka) oraz lewy zamk w drzwi ten w srodku montowany na 3 torxy

prawe , lewe lusterko zewnetrzne

wykladzina przednia

modul do otwierania szyb w lewe drzwi (4prZyciski+sterowanie lusterek)

2 elementy kawalki wykladzin maskujace widzoczna nagrzewnice

komplet listew na drzwi deske i tunel srodkowy

plastki na moduly bialy za schowkiem mocowany do sciany nad ktorym przechodzi instalacja w jego czesci korytowej

czarne koryto w okół kierownicy na instalacje (oslona zeby nie uszkodzic przewodow kolumna)

schowek prawy i lewy maly

pedaly i przewod do wysprzeglika

tunel do nawiewu na tyl (plastikowa rura prowadzaca powietrze od nagrzewnicy dla pasazerow z tylu pod tunelem srodkowym)

ramka plastikowa w okol włcznika swiatel moze byc bez włacznika swiatel i halogenow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jaki jest sens tej przekaldki :duh:

ekonomicznego to nie widze, i jeszcze narazamy sie na koszty gdy robota zostanie zle zrobiona.

nie mowiac juz o pozniejszej odsprzedazy :mad2: bo kto takie auto w ogole zechce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja auto przerabiałem dla siebie i to nie pierwsze bo już 3 z rzędu, z punktu ekonomicznego opłaca się jak najbardziej na autach zostaje około 15tyś zł tylko trzeba dobrze kupić, a poza tym niema kombinowania z DPF-em bo w Anglii nie maja tego. Z poprzednimi nie miałem problemu ze sprzedaniem, oczywiście nie weźmie się tyle co za oryginalną Europe ale nie traci się na tym. Ostatni klient powiedział mi że woli kupić przełożonego Anglika niż kupić rozbitą i naprawianą europe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt mi nie wmowi, ze przekaldnie angoli ma sens. spotkalem sie nie raz z takimi smiesznymu samochodami i kazdy wyciagal wnioski takie, ze juz nigdy by sie nie zdecydowal na cos takiego ponownie.

to jest zwykle druciarstwo, zreszta sam mowiles, ze przy odsprzedazy musisz obnizyc cene, zeby ktokolwiek takie auto kupil (szczerze sie dziwie, ze ktos sie pokusil :duh: )

ps w liscie czesci zapomniales o przewodach klimy, lampach i pewnei wielu inny czesciach, ktore nalezalaoby wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
a poza tym niema kombinowania z DPF-em bo w Anglii nie maja tego.

 

Nie wiem skąd masz takie info ale angliki mają tak samo DPF jak i nsze LHD. Od 2003 do marca 2004 filtr cząstek stałych był jako opcja a potem już we wszystkich dieslach E60 montowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
a poza tym niema kombinowania z DPF-em bo w Anglii nie maja tego.

 

Nie wiem skąd masz takie info ale angliki mają tak samo DPF jak i nsze LHD. Od 2003 do marca 2004 filtr cząstek stałych był jako opcja a potem już we wszystkich dieslach E60 montowali.

Miałem kilka anglików 2004-2007 i nie maiłem w żadnym DPF-u, brat mój ma kilka anglików i żaden z nich nie ma DPF-u nawet w Mercedesie Sprinterze niema DPF-u więc wiem z doświadczenia

 

Potwierdzam, ze angole maja inaczej. ja mam lci i tez nie mam dpf-u. przed e60 mialem pare innych aut. w PL prawie kazde mialo dpf, a ja nie mialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
a poza tym niema kombinowania z DPF-em bo w Anglii nie maja tego.

 

Nie wiem skąd masz takie info ale angliki mają tak samo DPF jak i nsze LHD. Od 2003 do marca 2004 filtr cząstek stałych był jako opcja a potem już we wszystkich dieslach E60 montowali.

Miałem kilka anglików 2004-2007 i nie maiłem w żadnym DPF-u, brat mój ma kilka anglików i żaden z nich nie ma DPF-u nawet w Mercedesie Sprinterze niema DPF-u więc wiem z doświadczenia

 

Potwierdzam, ze angole maja inaczej. ja mam lci i tez nie mam dpf-u. przed e60 mialem pare innych aut. w PL prawie kazde mialo dpf, a ja nie mialem.

 

Czyli rozumiem że w E61 masz końcówkę skierowaną ku dołowi ? W Irlandii samochody mamy z UK i E6X normalnie mają filtry cząstek stałych jak w reszcie krajów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kilka anglików 2004-2007 i nie maiłem w żadnym DPF-u, brat mój ma kilka anglików i żaden z nich nie ma DPF-u nawet w Mercedesie Sprinterze niema DPF-u więc wiem z doświadczenia

Może to były silniki benzynowe...... :D , a tak pozatym to w e60 od 2005 roku każda jedna ma dpf, chyba że go sam wywalisz .

 

W moim przypadku na fakturze dpf jest jako opcja standard .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.