Skocz do zawartości

[M50B20] Piszczenie po nagrzaniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatno w jakimś wątku (gdzieś przepadł?) pisałem o piszczeniu z przodu silnika. Myślałem, że to visco, ale koledzy na forum podpowiadali, że mogą to być inne usterki. Nagrałem to piszczenie. Silnik odpalony kilkadziesąt minut, cały czas stał, temperatura w pionie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qVbXMM0XaTw

 

Jednak visco?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Zdejmij pasek i posprawdzaj wszystkie łozyska obracajac kołami pasowymi, ja stawiam na łozyska w alternatorze.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Silnik musi być nagrzany, żeby piszczało, a piszczy tylko na wyższych obrotach. Nie obróce tak szybko w rękach ;)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
W sumie mogłoby to być każde łożysko, ale dlaczego miało by być cicho do momentu zagrzania silnika? Rozumiem, że przez rozszeżalność temperaturową?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.