Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zastanawiam się nad tym autem:

http://otomoto.pl/bmw-520-alu-xenon-memory-C23652297.html

 

Czy ten silnik jest dobrym rozwiązaniem? Myślę też o montażu gazu.....

Czy lepiej kupić 525d lub 530d?

Edytowane przez lukasz888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

Fakt, ubzdurało mi się, że o diesla chodzi. Tu masz o benzyniakach: viewtopic.php?f=72&t=126740.

Kolega ma taki silnik w e46 coupe. Głowy nie urywa, ale spokojnie daje radę. Jedyne co to trza pilnować stanu oleju bo biorą. Ogólnie bardzo sobie chwali ten motor. I pomyłka w ogłoszeniu, pojemność jest 2.2 - tylko takie były w polifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel aktualnie gorzej wychodzi niż LPG jeśli chodzi o oszczędności. I to tylko o samym paliwie mówiąc. Tym bardziej w mieście. Porównując silniki o podobnej pojemności.

 

Dobra, porządna instalacja do R6 2,2 l to ok. 4000 kloca. Wejdź na gazeo.pl, użyj kalkulatora to przynajmniej będziesz wiedział jak z tej strony to wygląda.

 

Ale nie wiem czy to dobre miejsce do gadania o wyborze paliwka...

 

btw, kolejny handlarz oszust/analfabeta - jak się rozkoduje VIN to pewnie do 2003 r będą brakowały 3 kwartały, ale przecież model 2003 :duh: to są jednak debile...

Edytowane przez kater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo benzyniaki sa trwałe i mniej awaryjne,2.2 silnik za słąby jak na ciezką budę,sam miałem 525i e39 w Kombi dał radę ale potem to ciągle była za słaba jak dla mnie to już marzyłem o 530i ale niestety plany sie zmieniły.

 

Nie wiem tak widze na zdjęciach-co to jest za plecami siedzeń przednich?stoliczki czy co?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autokalkulator.pl/

 

przyjęte 4,5k euro za samochód.

 

3. UC, akcyza: 4500 EUR * 18.6% * 4.1327 PLN = 3459.07 PLN

4. UC, opłata za wydanie potwierdzenia zapł. podatku akcyzowego: 17.00 PLN

5. US, zaświadczenie o niepodleganiu podatkowi VAT: 160.00 PLN

6. Badanie Techniczne: 169.00 PLN

7. Tłumaczenie dokumentów: 70.00 PLN

8. Wydział Komunikacji - tzw. opłata komunikacyjna

tablice, ks. pojazdu: 242.50 PLN

9. Opłata recyklingowa: 500.00 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej maksymalnie "wypasionej wersji" - szmata na siedzeniach, manual, bez dużej nawi... no ładnie pojechał, bajkopisarz chędożony.

 

A na gaz 3 k Ci nie styknie. Chyba, że ma być drut i powyżej 4000 RPM będzie Ci na benzynę przełączać. 3 k to ledwo na 4 gary starcza.

 

Ale, ale - jak sprawdzisz auto i ogólnie okaże się fajne, to w sumie czemu nie. Patrząc z perspektywy czasu to dziś zamiast E46 bym właśnie E39 wolał... No ale musiałem też zdanie żonki brać pod uwagę, a dla niej E39 była deko za duża. Znacznie wygodniejsza, fakt, ale trochę za spora na nią. Cóż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna + gaz będzie lepsza niż diesel. Problem tego auta polega na tym, że w mojej ocenie handlarz celowo zaniża pojemność. Skoro jest w stanie załatwić opłaty za 2 tys...to niech zalatwia. Nie gódź się na kupno "na Niemca"....ktory przeważnie nie istnieje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu bedzie musial zapłacić podatek i będzie ślad że sprowadził auto. Przy umowie na Niemca on nigdzie nie figuruje i gdy okaże się że coś jest z autem nie tak będziesz szukał Niemca, ktory .....nie istnieje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaka noga, ja obstawiam koło 15l lpg.

 

benzyna + gaz wychodzi taniej niż ropa.

 

Instalacja do tego silnika, dobrze dobrana i zrobiona - ok. 4 tyś zł. Więcej na lpgforum.

 

Na pewno będzie tańsze w naprawie niż diesel, i napewno benzyniaki maja mniejsze przeloty niż ropniak.

 

http://www.autocentrum.pl/spalanie/bmw/seria-5/e39/sedan-silnik-benzynowy-523-i-170km-1995-2000/

Edytowane przez Pyra20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy dorzszy na pewno bo turbo i cala masa innych dupereli w nie zadabany egzemplarzu lubi pasc. moje 530d pali po Warszawie ok 8.5-9 l/100 w automacie. sam ocen czy lpg sie oplaca a jesli juz myslisz o lpg to nie najslabszego po liftowego bezyniaka. aha i nir licz na to ze benzyny maja jakis maly przebieg maja mniejszy jak diesle ale nie az tak zeby bylo to jakima okazja.

 

ps po wawie bedziesz jezdzil i pakujesz sie w manuala?! przemysl to jeszcze.

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz jeździć w miarę dużo to bierz diesla. Jak kupisz dobrą 530d to nic się dziać nie będzie. Po za tym na allegro jest wszystko z drugiej reki z auto powypadkowych. Czy padnie Ci pompa czy wtryski to już nie taki duży koszt. Ja bym się nie bał. Od lat jeżdżę dieslem i nigdy nie miałem żadnej awarii z silnikiem ani jego osprzętem.

Gaz jest ok, zgadza się, ale benzyna jednak żre dużo i w takiej pojemności nie daje frajdy z jazdy.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.