Skocz do zawartości

ROZRUCH E34 M20


pio

Rekomendowane odpowiedzi

CZEŚĆ WSZYSTKIM I WSZYSTKIEGO DOBREGO W 2004R. MAM PYTANKO. JAK PALĘ Z RANA PIERWSZY RAZ SWOJĄ BETI TO PRZEKRĘCAM TYLKO ROZRUSZNIKIEM I OD RAZU PALI (ZAPALAM NA BENZYNIE BO W CZASIE DOJAZDU NA PARKING PRZERZUCAM NA BENZYNKĘ I TAK JĄ GASZĘ) PÓŻNIEJ JAK TROCHĘ POSTOI I ZNOWU GDZIEŚ TAM CHCĘ WYSKOCZYĆ PONOWNIE TEGO SAMEGO DNIA(OCZYWIŚCIE W CIĄGU DNIA GASZĘ JĄ NA GAZIE) TO MUSZĘ TROCHĘ POKRĘCIĆ ŻEBY ZAPALIŁA.CZY JEST TO NORMALNE(MOŻE JEST TO ZWIĄZANE Z KOPUŁKĄ ALBO PALCE ROZDZIELACZA) DZIĘKI ZA PODPOWIEDŻ.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Z czym to jest związane nie mam pojęcia. Ja jednak zawsze wyłączam i załączam silnik na benzynie. Nawet kiedy parkuje tylko na przysłowiową godzinkę. Wtedy unikam kręcenia rozrusznikiem i odpalam błyskawicznie. Czasem jak zgaśnie mi przełączona na gaz, np. na nie rozgrzanym silniku, muszę sporo kręcić nim zanim załapie.

Pozdrawiam,

Piotr

_____________________

e32 - 730i; e36 - 318is

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast nie mam problemu z odpalaniem na benzynie - czy jest zimny czy ciepły pali od pierwszego (gaszę go zawsze na LPG). A jeżeli chodzi o awaryjne odpalenie na LPG to zapala za 2-3 razem jak jest zimny - za pierwszy odpali jak jest cieplutki tak do 30min po zgaszeniu silniczka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZEŚĆ WSZYSTKIM I WSZYSTKIEGO DOBREGO W 2004R. MAM PYTANKO. JAK PALĘ Z RANA PIERWSZY RAZ SWOJĄ BETI TO PRZEKRĘCAM TYLKO ROZRUSZNIKIEM I OD RAZU PALI (ZAPALAM NA BENZYNIE BO W CZASIE DOJAZDU NA PARKING PRZERZUCAM NA BENZYNKĘ I TAK JĄ GASZĘ) PÓŻNIEJ JAK TROCHĘ POSTOI I ZNOWU GDZIEŚ TAM CHCĘ WYSKOCZYĆ PONOWNIE TEGO SAMEGO DNIA(OCZYWIŚCIE W CIĄGU DNIA GASZĘ JĄ NA GAZIE) TO MUSZĘ TROCHĘ POKRĘCIĆ ŻEBY ZAPALIŁA.CZY JEST TO NORMALNE(MOŻE JEST TO ZWIĄZANE Z KOPUŁKĄ ALBO PALCE ROZDZIELACZA) DZIĘKI ZA PODPOWIEDŻ.

 

Rozumiem, że masz najstarszą generację gazu ("na śrubę") z ręcznym przełącznikiem Benzyna-Gaz... i jak zostawisz na GAZ to odpala Ci po kilku sekundach kręcenia...

 

Jeśli dobrze rozumiem, to dla Ciebie mam informację, że jest to normalne... Gaz "dłużej" wylatuje z parownika i "leci" do miksera gdzie miesza się z powietrzem i dopiero dociera do komory spalania niż wtryskiwana benzyna która jest bardzo blisko i szybko sie tam znajduje... dlatego potrzebana jest chwilka żeby na gazie odpalić... na zimnym silniku jest jeszcze gorzej, bo Gaz dodatkowo dłużej się rozpręża w niższej temteraturze parownika.. niż przy nagrzanym parowniku...

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem zaraz po zamontowaniu instalacji lpg też na tzw. śrubkę.Po zgaszeniu auta na gazie musiałem sporo kręcić aby odpaliła trochę mnie to irytowało i gazownik zamontował mi czasówkę która po przełączeniu na lpg. jeszcze przez chwilę podaje benzynkę przez co nie powstaje dziura kiedy gaz jeszcze nie dotarł a Pb już nie ma.Nadmienie tylko że moja instalacja przełancza sie automatycznie po przekroczeniu 2500 obrotów i teraz pali od dotknięci czy to Pb czy Lpg.Pozdrawiam.
Budyń 730 E-32 było teraz E-34 tds touring.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.