Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM MÓJ PROBLEM DOTYCZY LADOWANIA AKUMULATORA JESTEM NIEDOŚWIADCZONYM KIERWOCĄ WIĘC PROSZĘ O KONKRETNE ODPOWIEDZI.

DZIŚ WSADZIŁEM SPRAWNY AKUMULATOR Z INNEGO AUTA I WYRUSZYŁEM W PODRÓŻ PO MIEŚCIE,AUTO NIE SPRAWIAŁO NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW DO CZASU POSTOJU 10 MINUTOWEGO PRZY PRÓBIE ODPALENIA AUTA ZAŚWIECIŁ MI SIĘ ABS I NIE DAŁO RADY ODPALIĆ.

AUTO ODPALIŁO NA "PYCH" LECZ PO WŁĄCZENIU SWIATEŁ STRACIŁO MOC I ZGASŁO PRZY KOLEJNEJ PRÓBIE NIE WŁ.ŚWIATEŁ ABY DOJECHAĆ JAK NAJSZYBCIEJ DO DOMU LECZ PO PRZEJECHANIU KILKUDZIESIĘCIU METRÓW AUTO ZGASŁO I DOTURLAŁEM JE POD DOM.

PALIWO BYŁO. :(

NIE WIEM CZY JEST TO ISTOTNE ALE NIE DZIAŁAJĄ MI SZYBY I CENTRALNY ZAMEK I RADIO RESZTA JEST OK. AUTO IGŁA.

PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ! RANO ZABIERAM SIE ZA AUTO.

Opublikowano
Nie pisz z capsem i sprawdź ładowanie alternatora. Masz M20 i aku pod maską? Powinien być od niego przewód do takiej małej obudowy, potem z niej wychodzą już 2 kable. Jeden idzie bezpośrednio na alternator, a drugi przez bezpiecznik 80A na kabinę (na szyby na pewno). Wygląda na to, że tu jest problem

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Tak mam m20. sprawdziłem napięcie i nie laduje jeszcze jedno pytanie: nie świeci mi się kontrolka ładowania tylko abs kiedy nie ma ladowania .
Opublikowano
Tak mam m20. sprawdziłem napięcie i nie laduje jeszcze jedno pytanie: nie świeci mi się kontrolka ładowania tylko abs kiedy nie ma ladowania .

 

Nie działający centralny i el. szyby mogą być spowodowane spalonym bezpiecznikiem 80A. W tym samym miejscy jest podłączony alternator, więc na 90% z tym kablem jest coś nie tak. Pewnie daje napięce, i stąd brak kontrolki.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Podłącz amperomierz w szereg z akumulatorem, na wyłączonej stacyjce wyciągaj kolejno bezpieczniki i obserwuj amperomierz. :cool2:
Opublikowano

Dowiedziałem się więcej że poprzedni właściciel wsadził odwrotnie klemy na aku :mad2:

i na 90% poszedł regulator bo nawet sie zadymiło ...

Na dniach dam znać co z autem było i dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.