Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Dziś pierwsze zdarzenie z moją e39. Wsiadam rano do samochodu i kręcę i nic. Rozrusznik kręci- tzn słyszę że rozrusznik się kręci ale tak jakby paliwa nie było- i wogole jakiś taki inny dźwięk- tak jakby ten rozrusznik nie był obciążony (wtedy podejrzeny bendiks). Ale nie jestem do konca pewien, rano musiałem leciec do pracy. Jak wrócę z pracy to na pierwszy plan idzie rozrusznik i układ zasilania. Czy mogę w jakiś sposób sprawdzić czy winny jest rozrusznik bez wyciagania go?

 

E39 1997 2.0i

---------------------------------------------------------------------------------

e39.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

http://forum-lines.ru/rez/ab194510.gif

Opublikowano
Chyba najprościej spróbować odpalić z biegu (z pychu), jak odpali z pychu a z rozrusznika nie to moze walniety rozrusznij... A tak na samym początku to może by sprawdzić akumulator jak tam napiecie sie miewa...
Opublikowano
Chyba najprościej spróbować odpalić z biegu (z pychu), jak odpali z pychu a z rozrusznika nie to moze walniety rozrusznij... A tak na samym początku to może by sprawdzić akumulator jak tam napiecie sie miewa...

 

 

Faktycznie nie pomyślałem o tym - dzięki :)

Po "ciężkim " ;) weekendzie powoli włączam myślenie :)

---------------------------------------------------------------------------------

e39.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

http://forum-lines.ru/rez/ab194510.gif

Opublikowano
przyczyna okazała się inna. Najwyrazniej rano zdawało mi się ,że rozrusznik nie kręci silnikiem. Wykręciłem cewki i świece i okazało się ze świece od góry są ubrudzone olejem (czy to uszczelka pokrywy zaworowej?) Przeczyściłem wszystko poskręcałem i trybi. Pytanie jak długo? Dziwne jest t że elektrody nie były zabrudzone olejem tylko część srodkowa ( w połowie świecy - ta gdzie jest śruba którą łapiemy kluczem do świec) wiec dlaczego nie palił? Czy olej w tym miejscu robił jakieś zwarcie?

---------------------------------------------------------------------------------

e39.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

http://forum-lines.ru/rez/ab194510.gif

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mój koleszka miał podobne objawy i do wymiany był czujnik wałka rozrządu.
Opublikowano
przyczyna okazała się inna. Najwyrazniej rano zdawało mi się ,że rozrusznik nie kręci silnikiem. Wykręciłem cewki i świece i okazało się ze świece od góry są ubrudzone olejem (czy to uszczelka pokrywy zaworowej?) Przeczyściłem wszystko poskręcałem i trybi. Pytanie jak długo? Dziwne jest t że elektrody nie były zabrudzone olejem tylko część srodkowa ( w połowie świecy - ta gdzie jest śruba którą łapiemy kluczem do świec) wiec dlaczego nie palił? Czy olej w tym miejscu robił jakieś zwarcie?

Miałem identycznie w poprzednim aucie. Niby tylko gwint tylko był brudny, ale gorzej palił. Napewno troszkę oleju dostaję się do elektrody i auto gorzej pali. Po wymianie uszczelki palił normalnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.