Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zamierzam zmienić zawieszenie nivo na zwykłe amory w e34 95r 2.0 24V kombi i w związku z tym mam parę pytań:

1. czy sprężyny będą pasować od nivo do zwykłych?

2. czy mocowanie całego amora będzie normalnie pasować

3.co zrobić z przewodem olejowym od pompy

4.jaka wysokość samochodu będzie na zwykłych amorach, czy od razu podkładać pod sprężynę.

5. czego jeszcze mogę się spodziewać, może jeszcze coś trzeba wymienić ?

POZDRAWIAM

Opublikowano

ad 1 nie będą

ad 2 nie będzie pasować poduszka amora również

ad 3 pompę należałoby wymienić na taką bez nivo lub wyjąć cylinderki z pompy odpowiadające za nivo, da się rozebrać i wyjąć, trzeba mieć narzędzia, ewentualnie można zrobić obejście od pompy do zbiornika wyrównawczego, tam nie ma dużego ciśnienia. Przy okazji trzeba wymienić uszczelki pompy, zestaw tylko w aso około 130 PLN

ad 4 jak przerobisz na zwykłe z normalnymi sprężynami to wyskokośc będzie taka jak powinna być

 

nivo w kombi jest dużo lepsze niż zwykły zawias, szczególnie jak załadujesz auto, dużo drożej nivo naprawić nie wyjdzie w porównaniu z markowym zawiasem tradycyjnym

pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Czy nivo w sedanie i touringu jest identyczne?

 

Oraz czy amortyzatory moga sie popsuc, czy wystarczy wimienic gruszki i bedzie dzialalo jak nowe?

 

Jak ogolnie wyglada naprawa niva, bo moje jest w sedanie i auto bardzo skacze, jak wcisne tyl to wyskakuje szybciej niz sie wciska.

Opublikowano
Czy nivo w sedanie i touringu jest identyczne?

 

Oraz czy amortyzatory moga sie popsuc, czy wystarczy wimienic gruszki i bedzie dzialalo jak nowe?

 

Jak ogolnie wyglada naprawa niva, bo moje jest w sedanie i auto bardzo skacze, jak wcisne tyl to wyskakuje szybciej niz sie wciska.

 

Już na zdjęciu w avatarze widać, że masz źle ustawioną wysokość NIVO, było na forum dużo razy. Dlatego jest twarde. Amortyzatory również się uszkadzają, ale wtedy ciekną. Gruszki się wymienia kiedy jest twardo mimo poprawnej wysokości.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano
zatem szukac dzwigni regulacji po stronie kierowcy w okolicy gruszki i auto w dol?
Opublikowano
Wysokość auta ma znaczenie do twardości ponieważ im wyżej podniesiesz tym bardziej ściskają się gruszki a tym bardziej jak auto jest uniesione na maksa to gruszki potrafią się zamknąć na maksa.
Opublikowano
Wiec jaka powinna byc prawidlowa wysokosc? Czy ustawic na oko, tak zeby wygladalo dobrze i w miare dobrze amortyzowalo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.