Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś wie jaka jest różnica miedzy sprzęgłem od 3.0d z silnikiem n57 193 ps. a 2.0d z silnikiem n47 150 ps. fizycznie zewnętrznie są identyczne pasuje do skrzyni i pasuje do koła zamachowego ,ale czy wnętrze jest takie samo ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź po numerach w realoem, jak są takie same, to powinno pasować.
Opublikowano
numery sa inne jak jak skrzyn a5s390r .... numerów z 50 a wszystkie skrzynie identyczne w e46 e39 x5 itd 2.0d 3.0d i w kilku benzynach to wszystko skrzynia 5l40e (zakładając ze GM) ,ale czy konwerter ten sam ? i o to własnie pytam
Opublikowano
Witam. Zamieszanie musi być w końcu to BMW. Swego czasu stanąłem przed dylematem wymiany konwertera i sporo wertowałem internet by dowiedzieć się więcej na ten temat. Z tego co wiem konwerter jest powiązany ściśle ze skrzynią biegów i bardzo prawdopodobne że wszystkie stosowane wraz z ASB 5L40E (takie ma oznaczenie w USA z kąt pochodzi ) są wzajemnie zamienne. Jedyna różnica to modernizacja która nastąpiła po 2000r i miała na celu podniesienie przenoszonego momentu obrotowego do 480Nm (około). Ponieważ poszukiwania nowego konwertera w europie spełzły na niczym skończyło się na regeneracji którą po przejechaniu około 50 000 km będę musiał powtórzyć :mad2:
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
No właśnie cieżki temat ... tyle ze zamiast oddawać do regeneracji i wydać 600 zł mogę włożyć od 2.0 e46 ,ale jak pomyśle ze sie skoczy po np 1 tys km i mam przed oczami znów wyjmowanie skrzyni ... sam rozumiesz :) jak szukam konwertera do a5s390r to jest ich oczywiście bez liku ale jak szukasz do 5l40 to juz jest zawsze tylko jeden :) a zeby było ciekawiej to ten który był zamontowany orginalnie nie był gm tylko LUK . wiedzy szukam jeszcze do niedzieli bo w poniedziałek mam zamiar poskładać auto :)
Opublikowano

Ja nie regenerowałem swojego, nie było czasu. Kupiłem drugi już po regeneracji i był to LUK :norty: 2421 6768 Skrzynia jest jedna więc te wszystkie inne konwertery powinny pasować i sam już nie wiem, może lepiej było założyć oryginał od 2.0D i wytrzymał by więcej niż ten po regeneracji który już nie pracuje jak powinien a na dodatek mam wibracje w okolicach 1800 obr/min :mad2:

 

TORQUE CONVERTERS

CONVERTER, BMW 2421 2977 or 8211 224 30 01

CONVERTER, X5 & R / ROVER 2421 6768 224 30 02

CONVERTER, BMW 325i, 2421 9975 224 30 03

CONVERTER, BMW DIESEL, 2422 5976 224 30 04

CONVERTER, BMW Z3, 2421 5581 224 30 05

CONVERTER, BMW 318i, 2421 9491 224 30 06

CONVERTER, BMW 316i, 2421 9490 224 30 07

CONVERTER, BMW 318i, 2421 3038 224 30 08

CONVERTER, BMW 330D 2422 9970 224 30 09

 

CONVERTER NEW X5 & R/ROVER 2421 6768 224 30 02 :D Ten jak podejrzewam jest o podniesionym momencie

 

Wszystkie są do skrzyni GM5L40E

 

O kurka, zapomniałem że one różnią się mocowaniem do koła zamachowego!!! Ale tego nie jestem w stanie zweryfikować, a może się nie różnią.... :roll:

Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
skrzynia od 320d i sprzęgło działa po mistrzowsku tak jak mi sie wydawało ... jest tylko jedna różnica -mocowanie do wału jest inne i trzeba przełożyć ze starej skrzyni poza tym identycznie .... te wszystko symbole to ściema ... tak samo ze sprzęgłem , lepiej zakładać od 2.0d bo pewnie nie jest zmęczone niż regenerować ,a regenerowane jak wiadomo . a np na allegro skrzynia do 3.0 d od 2500 zł a do 2.0d od 1200 zł hahahahahah :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.