Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Tak jak w temacie mam błąd 32 AUC heating nie mozna go skasować, co to jest za błąd i czego dotyczy? Mam jeszcze jeden wielki problem z klima tzn, pęka mi przewód od klimy na zgięciu przy strężąrce. Przez 4 lata użytkowania musiałem wymienić ten wąż 4 razy i znowu mi pękł przy sprężarce jestem załamany klimarz powiedział że to mogą być drgania lub dynamiczna jazda (wówczas silnik przesuwa się do przdu i może się urwać) no ale jak mam jeździć na "emeryta". Jestem załamany bo nie znalazłem przyczyny a samochodzik pięknie jeździ i szkoda mi go sprzedawać, ale jak nie znajdę przyczyny to chyba go sprzedam bo nie mam siły i pomysłu. Może koledzy coś zaradzą? czy błąd 32 AUC może mieć coś wspólnego z tym problemem. Może z szanownych kolegów ktoś mi pomoże!!!

Opublikowano
poduchy wymienione 2 tygodnie temu ori. czy koło pasowe lub dwumasa może mieć wpływ na taki stan rzeczy?
Opublikowano
Zużyte koło pasowe czy dwumas oznaczają drgania i głośną prace... Sam wymieniałem z pół roku temu koło pasowe i niestety z głupoty kupiłem tani zamiennik, który poszedł szybko do śmieci. Kupiłem oryginał i nastała cisza... (do momentu moich problemów z kopceniem :/)
Opublikowano
oczywiście że masz rację z tymi drganiami, tylko jest pytanie czy koło pasowe i dwumas mogą generowac takie drgania że pęka przewód klimy? bo widze że tylko ja mam taki problem. Co się dzieje z kopceniem?
Opublikowano

Niestety nie wiem a wizyta u magika dopiero na 21.04 :( kopci po rozruchu i przyspieszaniu, spadła mu moc, głośno chodzi, słabo odpalał w zimę i raz turbo nie pompowało :(

 

viewtopic.php?f=69&t=180863

 

Na początek to popatrzyłbym jak się zachowuje silnik na wysokich obrotach (czy jakoś specyficznie lata?) również sprawdziłbym czy koło pasowe za dużo nie ma luzu (w moim starym palce można było wsadzać),

 

A po wymianie poduch przy gaszeniu trzęsie Ci budą? Jeśli trzęsie to może być już słaby (ale jeszcze nie skończony) dwumas.

 

Szczerze to wątpię by drgania miały wpływ na ten przewód chyba że problem jest jeszcze z "innym" mocowaniem silnika bądź z mocowaniem rurek od klimy :?:

Opublikowano
też tak myslę że drgania nie mają tutaj wpływu tylko co? i tu jest pytanie może ten błąd 32 AUC heating ale nikt jakoś nie chce napisać co to jest za błąd albo wysoka temperatura tzn. różnica temeratur i rurka pęka tylko że ja nie włączałem klimy więc co?
Opublikowano
Ten błąd na pewno nie powoduje uszkodzenia węża od klimy. Błąd dotyczy podgrzewania czujnika AUC. Aby dobrze pracował musi być zagrzany podobnie do lambdy. Jak skanowałeś INPA to pod ERROR FREQ... jest opisana dokładna przyczyna błędu.
Opublikowano
Problem polega na tym że nie mogę go skasować. A gdzie znajduje się ten czujnik? Tylko co może powodować uszkodzenie tego węża? wysoka temeratura, wysokie ciśnienie w układzie? czy ngłe przyspieszenia? ale klimy nie właczałem więc nie wiem czy sama się od czasu do czasu włącza? naprawdę mam problem z tym wężem.
Opublikowano
Błąd może być spowodowany uszkodzonym obwodem podgrzewania(kabel, wtyczka, elektronika) lub może jest coś zabrudzone. U ciebie musisz szukać go gdzieś przy wentylatorze od chłodnicy - zdaje się że gdzieś od strony kierowcy, jak wygląda pewnie już wiesz więc poszukaj. A co do węża ja bym podumał i dokładnie obadał jak wygląda uszkodzenie i bliskość zamontowanych innych podzespołów. Porównał bym też w miarę możliwość u kogoś z tym silnikiem jak u niego to wygląda - może brakuj jakiejś osłony czy wieszaka?
Opublikowano
dziekuję za porady, też się nad tyn zastanawiałem że może czegoś brakuje więc będę dalej drążył temat, gdyby ktoś miał jakiś pomysł to bardzo proszę o zamieszczenie na forum.
Opublikowano
Byłem u mechanika i najprawdopodobnie winą urywającego się węża klimy są drgania pochodzące od napinacza paska klimy tzn, jak nagle dodam gazu tak około 3k obrotów to pasek wyraźnie wchodzi w drgania. Czy to może być powód?
Opublikowano
przy tych obrotach widać wyraźnioe jak paasek wchodzi w drgania a czy przewód to nie było widać. Ale myślę że ten pasek przenosi drgania na sprężarkę a później n aten przewód i pęka własnie w miejscu mocowania ze sprężarką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.