Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pod warunkiem że twoje m50 jest na vanosię i takim samym osprzęcie(czyli simens lub bosch) jak dawca.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie.Zakładasz i jeździsz.Możesz odpiąć klemy żeby zrobić reset i wykasować błędy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
mam założony używany czujnik wałka na mierniku pokazuje oporność a na kompie pokazuje błąd tego czujnika, wie może ktoś co jest grane??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo czujnik uszkodzony(ile Om pokazuje,powinien mieć około 1280 Om,ale oporność to nie wszystko)albo wiązka(miernik w dłoń i sprawdz) albo sterownik ubity.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego piszesz trochę w cały swiat.Może zacznijmy od tego jaki masz silnik(vanos czy bez)na jakim osprzecie(bosch czy simens,na kompie albo przepływce masz napisane) i jaki czujnik kupiłeś.Wiesz wogóle jak zmierzyć opornosć?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Różne czujniki były tam montowane w zależności od sterownika,ale skoro silnik bez vanosu to podejrzewam że masz zwykły czujnik indukcyjny(łatwo poznać bo powinien łapać do metalu,ma w środku magnez)Oporność między pinem 1 i 2 ma wynosić na zimnym silniku około 1280 omów.Musisz go odłączyć i sprawdzić,piny masz opisane na wtyczce.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
nie przyciąga się do metalu,a między pierwszym pokazuje 1280.przepatrzyłem wszystko i przewody do niego idące nie mam pojęcia co już co może być
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Między pierwszym a którym?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli nie łapie do metalu to musisz mieć czujnik fazowy(hall).W odróżnieniu do indukcyjnych fazowe muszą być zasilane.Przekręcasz kluczyk w pozycje ON i sprawdzasz napięcie na wtyczce do czujnika między pinem 1 i 2.W zależności od modelu auta napięcie musi wynosić 5 albo 12 Volt.Niestety ja mam zwykłe czujniki i nie jestem w stanie za wiele Ci pomóc.Czujników fazowych nie da się sprawdzić mierząc ich opór a nawet nie powinno się mierzyć bo można go uszkodzić.Ale dałbym sobie głowe uciąć że w silnikach bez vanosa nie było czujników fazowych.Znasz historie tego auta,może ktoś wsadził go na sztuke?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
silnik kupiłem od znajomego który wymieniał ten czujnik na nowy z aso,a jak ja go przekładałem do swojej e30 to później podłanczałem pod kompa to wyskoczyło parę błędów pżepływka,sonda i czujnik wałka i to wszystko powymieniałem, po ponownym podłączeniu pod kompa znowu pokazało czujnik wałka i za to teraz ni wiem co z nim jest
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz napięcie na czujnik tak jak pisałem.Może masz sterownik ubity.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ma być.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.