Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zwróciłem uwage na to auto, gdyż ma niewiarygodnie niski przebieg.

http://otomoto.pl/bmw-316-bmw-316ti-e46-compact-C23117610.html

Rozkodowany VIN :

Wartość

Numer podwozia WBAAT51050FW04922

Kod typu AT51

Typ 316TI (EUR)

Typoszereg E E46 (5)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COMP

Układ kierowniczy LL

Drzwi 3

Silnik N42

Pojemność skokowa 1.80

Moc 85

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF INTERNATIONAL/ANTHRAZIT (H2AT)

Data prod. 2001-07-11

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S262A HEAD AIRBAG Czołowa poduszka pow. ITS

S279A LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 45 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45

S315A REAR WINDSCREEN WIPER Wycieraczka tylnej szyby

S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S493A STORAGE COMPARTMENT PACKAGE Zespół schowków

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S550A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy

S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

 

 

Czy jest coś co wskazuje na prawdziwość tego niskiego przebiegu ? Czy można jakoś określić czy auto nie było popowodziowe, krecone, powypadkowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podchodzę do tego sceptycznie. Takie autka jeśli są naprawdę w stanie "fabrycznym" na co wskazuje przebieg pozostają w rodzinie. Sprzedający nie zaznacza opcji "bezwypadkowy" więc zalecam wzmożoną czujność. Auto z DE więc przebieg da się zweryfikować.

Zresztą spasowanie maski daje już dużo do myślenia.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze widze, ale na pierwszym zdjęciu maska ma troche inny kolor niż reszta nadwozia. Na reszcie zdjęć tego nie widać.

 

PS: Jak sprawdzić dobrze przebieg auta z niemiec, nie znam sie na tym bo dopiero zaczynam przygodę z motoryzacją rozumianą przez posiadanie swojego auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro sprzedający napisał że przebieg jest do sprawdzenia w ASO to nic prostrzego tylko to sprawdzić. Przebieg może oczywiście i prawdziwy kwestia tego czy auto nie miało przygody. Do tego 11 letnie auto z takim przebiegiem będzie pewnie miało do wymiany wszelkiego rodzaju podzespoły gumowe, ponieważ stanie auta dla tych elementów jest gorsze niż jazda i normalne zużywanie.Dalej przedni zderzak od strony pasażera odstaje wygląda to tak jakby urwał się zaczep/spinka.Na koniec czy błotnikowe małe kierunki powinny być pomarańczowe ?.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód faktycznie troszeczkę podejrzany :) i naklejka "vin-owa" coś obszarpana.

 

W Compactach kolor kierunków ciężko rozróżnić (zmieniały się).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze widze, ale na pierwszym zdjęciu maska ma troche inny kolor niż reszta nadwozia. Na reszcie zdjęć tego nie widać.

 

PS: Jak sprawdzić dobrze przebieg auta z niemiec, nie znam sie na tym bo dopiero zaczynam przygodę z motoryzacją rozumianą przez posiadanie swojego auta?

Jeśli auto było serwisowane w serwisie BMW to sprawdzisz a ASO. Jeślii nie to ...... nie sprawdzisz.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im dłużej patrzę na komorę silnika to odnoszę wrażenie, że autko z teoretycznie autentycznym przebiegiem ale "znacznie" rozwalonym przodem/bokiem czekało na ..........Polaka :cry: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to jak bardzo dostał, jeśli faktycznie dostał. Bo jeśli to kolizja typu "baba nie zdążyła wyhamować i dziabnęła przodem przy 20 kmh" to w sumie luz, o ile to zostało dobrze naprawione. Szukaj rdzy, śladów spawania, młotkowania, łączenia elementów plastikowych w jakiś domowy sposób, drgających reflektorów, sztukowanych zbiorniczków, śladów prostowania kielichów, obecności aluminiowych nitów na kielichach, pogniecionej chłodnicy... Oczywiście to w środku, pod maską.

W ASO powinni Ci być w stanie powiedzieć co i jak zostało wymienione - w sensie konstrukcji nadwozia / podwozia. Z tym, że na dokładne badanie w ASO to tak z 600 zł musisz mieć. Jeśli nie masz kumpla "co się zna" (chociaż trochę), to ASO wydaje się najlepszym, choć dość drogim, rozwiązaniem. No ewentualnie jakiś warsztat specjalizujący się w BWM, ale oni też swoje wezmą i raczej nie sprawdzą Ci tak histoii jak ASO. Sam korzystałem ze wsparcia dobrego kolegi, pasjonata beemek - sam bym też za dużo nie wykrył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

kierunki są dobre.

niestety pedały przy takim przebiegu nie powinny nosić śladów zużycia.

a zdjęcia robione jakimś telefonem i g. widać.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to jak bardzo dostał, jeśli faktycznie dostał. Bo jeśli to kolizja typu "baba nie zdążyła wyhamować i dziabnęła przodem przy 20 kmh" to w sumie luz, o ile to zostało dobrze naprawione. Szukaj rdzy, śladów spawania, młotkowania, łączenia elementów plastikowych w jakiś domowy sposób, drgających reflektorów, sztukowanych zbiorniczków, śladów prostowania kielichów, obecności aluminiowych nitów na kielichach, pogniecionej chłodnicy... Oczywiście to w środku, pod maską.

W ASO powinni Ci być w stanie powiedzieć co i jak zostało wymienione - w sensie konstrukcji nadwozia / podwozia. Z tym, że na dokładne badanie w ASO to tak z 600 zł musisz mieć. Jeśli nie masz kumpla "co się zna" (chociaż trochę), to ASO wydaje się najlepszym, choć dość drogim, rozwiązaniem. No ewentualnie jakiś warsztat specjalizujący się w BWM, ale oni też swoje wezmą i raczej nie sprawdzą Ci tak histoii jak ASO. Sam korzystałem ze wsparcia dobrego kolegi, pasjonata beemek - sam bym też za dużo nie wykrył...

 

Lepiej wydać 600zł i pośmiać się ze sprzedającego gdyby coś było nie tak, niż 15k zł i żeby on śmiał się z tego, że znalazł młotka który wierzy we wszystko co piszą i płaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

z prawej nie ma zaślepki na halogen w zderzaku.

poza tym podkładka pod tablice jest w innym kolorze niż listwy narożne.

zderzak po dzwonie 100%

z prawej ślizg w błotnik ledwo się trzyma, za to z lewej ciaśniutki.

może na starych częściach pasowane.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.