Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam dziwne objawy i nie wiem co jest grane a dokladniej :

 

Mialem wyciek oleju na simeringu pojechalem do warsztatu aby to naprawic oczywiscie zostalo to naprawione ale...

Mechanik powiedzial mi ze do turbiny dostaje sie olej wiec czeka mnie regeneracja powiedzialem ok nie ma sprawy ale ze wzgledu ze mieszkam w uk chcialem wyslac turbine do polski bo wychodzi dwa razy taniej wiec wracajac do domu przyspieszylem no i z mocy zero jak by ktos mi zaplon wylanczal puszczajac gaz i zas dodajac przyspieszal normalnie po chwili zas to samo ja mu w gaz a on nic no ale chodzil co waznie auto wogole nie kopci ani na bialo ani na czarno nic kompletnie jak by bylo wszystko ok az do dnia dzisiejszego przyjechalem z zakupow wypakowalem zakupy i co sie okazuje wsiadam zeby przestawic auto do garazu i cos dziwnego silnik kreci ale nic kompletnie nie zaskakuje. zadzwonilem do tego mechanika mowil zebym poczekal az auto ostygnie i sprobowal zapalic i zas zdziwienie po pol godziny przychodze wsiadam auto pracuje jak zloto wstawilem do garazu wpadlem do domu zrobilem obiad i dla sprawdzenia gdyz jutro mam jechac do pracy wyszedlem zeby sprawdzic czy zapali no i zas lipa kreci kreci ale nie startuje nawet na chwile nie zaskakuje.

Teraz pytanie co z nim jest ??? moze ktos mial taki problem ??? wiem ze turbo musze zregenerowac no ale nawet z takim turbem auto powinno odpalac bez problemu. Dodam ze zadna z kontrolek nie swieci no oprocz poduszki ale to od kilku miesiecy swieci.

 

A dodam jeszcze paliwo zawsze na shelu tankuje na tej samej stacji od kilku miesiecy nigdy nie tankowalem gdzie indziej. w wezyku widzac ze jest paliwo i ani babelka powietrza.

W momencie kiedy wstawialem go do garazu dodalem gazu auto wkrecilo sie na niecale 3000 obrotow i dalej nie chcialo tak jak by mocy nie bylo ale do 3000 wkrecalo sie nowmalnie przy czym zero kopcenia.

Opublikowano

a ja sie zapytam czy podlaczles auto pod kompa??? jesli nie to najpierw zrob to.

 

 

mozliwosci

pompka podprogowa

torbo

wezyki podcisnieniowe

immobilajzer

wtryski

 

nie dowiesz sie jak nie zdiagnozujesz na kompie.

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano

jeszcze nie podlanczalem bo to stalo sie niedawno a auta teraz nawet nie mam jak odpalic zeby podjechac do mechanika na kompa a on zas ma inne auta teraz do roboty (na wczoraj) i dopiero w poniedzialek moze podjechac. Pytalem bo moze mial juz ktos cos takiego w sumie na turbo bym nie stawial bo nic nie kopci imobilajzer hmm mozliwe ze raz dziala raz nie?? z reszta nigdy nie mialem do czynienia w sumie to moja pierwsza niunia w Dieslu

Mimo wszystko dzieki za podpowiedzi zapowiada sie jakis spory wydatek :P

Opublikowano

Mi to wygląda na padającą pompkę paliwa pod progiem. Zrób małe doświadczenie - jak nie chce Ci zapalić to siedząc za kierownicą kilka/kilkanaście razy tupnij mocno nogami w podłogę. Jeśli po takiej 'kuracji" odpali (niekoniecznie musi już za pierwszym razem załapać) to na 200% winowajcą jest padająca pompka pod progiem. Możesz też podpiąć auto pod kompa. W INPA, w odpowiedniej zakładce z parametrami jest pozycja Pre-Supply Pressure (o ile dobrze pamiętam) - na wolnych obrotach ciśnienie to powinno podchodzić pod 4 bary. Jeśli jest sporo mniej to już masz całkowite potwierdzenie, że to progówka pada.

Immobilizer bym wykluczył bo on nie powodowałby zamulania przy 3 tys obrotów tylko całkowity brak zapłonu.

Te objawy, o których piszesz dość mocno podchodzą mi właśnie pod pompke progową - praktycznie miałem podobne objawy, że przy mocniejszym depnięciu auto zamulało jakby mu podczepił jakąs mega wielką przyczepę. No i co jakiś czas - dość losowo - nie mogłem odpalić. Jak potupałem w podłoge to udawało się zapalić. U mnie dodatkowym objawem było to, że jak pojechałem na myjnię automatyczną (zwłaszcza kiedy wziąłem program z myciem podwozia) to też po myciu miałem problem z uruchomieniem auta.

Pzdr.

Opublikowano
wiesz ze chyba masz racje wczesniej slyszalem przy przekreceniu kluczyka dwiek pompy teraz z ciekawosci przekrecam kluczyk i jest cisza stukalem bogami od strony pasazera bo mieszkam w uk tak ze kierownice mam z drugiej strony ale nic nie dalo i dalej nie slysze nic w poniedzialek ma przyjechac mechanik z kompem podlaczymy i sprawdzimy a powiedz mi jeszcze ile taka przyjemnosc kosztuje w polsce ??
Opublikowano

Hmmm - wydaje mi się, że pomimo tego, iż jest to wersja angielska to pompka progowa jest na swoim miejscu - czyli w lewym progu. Usiądź więc po stronie pasażera i tam postukaj nogami w podłogę. Wtedy dopiero zobaczysz czy to coś pomaga. Nie zrażaj się tym, że po stukaniu nogami nie odpali juz za pierwszym razem. U mnie czasem odpalało za pierwszym razem ale czasem tez musiałem 2-3 razy stukać nogami i dopiero wtedy odpaliło.

Pzdr.

Opublikowano
cena wacha sie od 500zl do 1200zl. nie kupuj tylko made in china.

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
Ok dzieki Panowie w poniedzialek napisze co pokazal komp i czy po wymianie to bylo przyczyna. Patrzylem na ebayu podobne ceny wiec raczej tutaj zamowie :)
Opublikowano
cena wacha sie od 500zl do 1200zl. nie kupuj tylko made in china.

 

W mojej pierburg chiński pochodził 200km. :duh:

Dopiero pierburg polski śmiga gładko i bezproblemowo :D

Opublikowano

Sprawdzone na kompie i sie okazuje ze jednak pompa siadla cisnienie 0,93 bara

a pytanie ma ktos z was moze jakies fotki czy cokolwiek jak wymienic ta pompe lub jakis link jak to zrobic gdzie szukac itd.

Tak na przyszlosc pompy w UK chodza od 53 funtow ja znalazlem za 74 funty

 

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-fuel-diesel-electric-pump-BMW-525d-530d-E39-/370318064442?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5638ad3b3a

 

czy taka waszym zdaniem bedzie dobra ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiem tylko że najlepiej spisują się pompy pierburba lub to samo pod nazwą ti automotiv (oryginał), i za taką radzę patrzeć.

Co do wymiany, prosta sprawa, włazisz pod auto, ściągasz osłonę pod progiem i masz pompkę na wierzchu.

Odkręcasz 2 opaski, ściągasz wężyki, wypinasz kostkę i masz starą pompkę w rękach.

Nową zakładasz analogicznie, wężyki, opaski, kostka i ma chodzić.

Nie pomyl tylko kierunków, żeby pompka pompowała z baku do silnika, a nie odwrotnie.

Potem włączasz na chwilke zapłon, żeby układ sie odpowietrzył, i ma działać. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.