Skocz do zawartości

e36 316 falujace obroty na gazie i nie chce odpalać na gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Mam taki problem z e36 na benzynie chodzi ladnie a na gazie obroty faluja dopuki nie osiagnie 90stopni probowalem to wyregulowac ale nic to nie daje wogole ciezko sie go reguluje, Jest to gaz 2 generacji. Czy to moze byc uszkodzony parownik? Zaczelo sie to od pewnego czasu bo wogole nie jezdzilem na gazie bo duzo go palilo ale wczesniej tego nie bylo. Dzisiaj zalalem gazu i tak zaczol robic. Edytowane przez Laskus1994
Opublikowano
Parownik dzisiaj zobaczę i napiszę bo butla brc. A jeszcze dodam to że na gazie nawet jak silnik ciepły żeby zapalić trzeba trzymać wduszony pedał gazu na maxa . Bo po przekręceniu kluczyka załapie i zaraz cisza i jak dam gazu dopiero zapali obojętnie jak mam ustawiony gaz. Chyba że przekręcę kluczykiem kilka razy przeżuci albo nawet raz lekko i wtedy za drugim przekręceniem na dotyk zapali.
Opublikowano
Parownik firmy center gas. A pobawiłem się jakoś udało się i nie falują ustawiłem że fajnie przyspiesza ale długo schodzi z obrotów a jak zmiejsze obroty schodzi z nich szybciej ale wtedy ma za małe i tak to w kółko. np ustawie tak na 900 to jadę zakręce tak do 4 tys zachamuje trzyma tak przez dłuższy czas 1,5tys i zejdzie powolutku do 900 a jak znowu inaczej ustawie to beda obroty falować albo będzie się dławił.
Opublikowano

Nie znam się na gazie, ale w poprzednim aucie (2,5 v6) podobnie jak Ty miałem instalację jakiejś firmy krzak. Posłuchaj objawów:

 

- Przy odpalaniu trzymał jakieś 300 obrotów, gaz w podłogę i dopiero się normalizował,

- Obroty falowały 500-800 z różną amplitudą

- Na zimnym na światłach hamowałem ręcznym, bo musiałem lekko wciskać gaz, żeby nie zgasł

- Dużo palił

- Ze startu najpierw się dusił, potem dopiero się wkręcał

- Cały czas chodził jakby chciał a nie mógł...

 

Jeździłem po kilkunastu gazownikach i pomogło dopiero wyprucie tej g.....nej instalacji i wstawienie brc.

Opublikowano
Nie znam się na gazie, ale w poprzednim aucie (2,5 v6) podobnie jak Ty miałem instalację jakiejś firmy krzak. Posłuchaj objawów:

 

- Przy odpalaniu trzymał jakieś 300 obrotów, gaz w podłogę i dopiero się normalizował,

- Obroty falowały 500-800 z różną amplitudą

- Na zimnym na światłach hamowałem ręcznym, bo musiałem lekko wciskać gaz, żeby nie zgasł

- Dużo palił

- Ze startu najpierw się dusił, potem dopiero się wkręcał

- Cały czas chodził jakby chciał a nie mógł...

 

Jeździłem po kilkunastu gazownikach i pomogło dopiero wyprucie tej g.....nej instalacji i wstawienie brc.

 

 

Aż takich objawów nie mam on mi nie zgaśnie wcale :P tylko że albo faluje albo długo schodzi z obrotów a to że parownik jest innej firmy to nie znaczy że cała instalacja. Parownik to część która się często psuje więc normalne jak ktoś zmienił.

Opublikowano
Spędziłem przy ustawianiu gazu trochę czasu ale było warto bo już nie faluje i spalanie też jest nawet w miarę wiadomo jak przyduszę to ciągnie ale staram się jeździć spokojnie i nie jest najgorzej. Ale tylko mam problem z tym odpalaniem na gazie ponieważ za pierwszym razem rzadko co się uda, muszę zrobić tak, że włączam zapłon no i kręcę rozrusznikiem i załapie wtedy zgaśnie jak nic nie zrobię ale jak dam trochę gazu czasem się ustabilizuje i zapali. Ale czasem to nie wyjdzie tak odpalić po prostu nie chce. I wtedy jak chcę odpalić za drugim razem zawsze na dotyk tak jak na benzynie a nie chce zawsze odpalać na benzynie i odrazu zmieniać na gaz bo takie co chwile zmienianie z benzyny na gaz nie jest chyba też takie dobre dla silnika.
Opublikowano
Znaczy się kolego masz na śrubie instalkę, że sam sobie regulujesz??
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Znaczy się kolego masz na śrubie instalkę, że sam sobie regulujesz??

 

Mam takie pokrętło na wężu o to ci pewnie chodzi i na parowniku dwie śrubki jedna od dawki druga od obrotów.

 

Mam pytanie do tych co mają na liczniku wskazówkę od spalania . Bo jak ja ruszę i nie trzymam gazu samochód ma tysiąc obrotów i się kula powoli na tym liczniku mam wskazówkę na 20l podczas jazdy na gazie a na benzynie w takim samym momencie 18l to normalne? jak dam lekko gazu wskazówka się chowa za 30l. tzn obojętnie prawie na jakim biegu jak przyspieszam nie na maxa wduszonym pedale gazu tylko leciutko i czy na benzynie czy na gazie zawsze wskazówka wychodzi poza 30l z wduszonym gazem na maxa wiadomo tak samo chyba że np wrzucę już 4 bieg około 60km/h i jadę stała prędkością to mam na spalaniu około 10 do 15l wtedy wduszę lekko gazu i znowu wskazówka się chowa za 30l to normalne?

Opublikowano
Kolego na instalacji na śrubę dawkę gazu reguluje się na wysokości obrotów 3000rpm i najlepiej na analizatorze spalin lub z podpięciem się do sondy lambda - to musi być regulowane na obciążeniu 3000rpm. Co do regulacji jałowego to wpierw musisz wyregulować jak wyżej czyli na obciążeniu - inaczej zabawa do rana i do zaj...... :wink:
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
witam koledzy...odkopuje taki byle jaki temat o obrotach zeby nie zasmicac..ale do rzeczy.. wszytko sie stalo po rolaczeniu aku na noc..po wsadzeniu aku beta miala cizko odpalic..ale potem juz bylo w miare ok ale do dnia dzisiejszego jak jest zimna to obroty ok jak juz sie rozgrzeje to przy zmianie biegu albo wyzuceniu na luz spadaja do okolo 500 a jak zatrzymam auto i gazuje na postoju to jest ok normalenie schodza do 900 wiec co jest ze podaczas jazdy jak w zuce na luz tak nisko spadaja?????????
Opublikowano
kolego to świadczy o złej mieszance gazu, dolot sobie ściąg to nie będzie ci wariowała na obrotach. A najlepiej do gaziarza i wyregulować gaz.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.