Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

heya!

nadal walczę z tym nieszczęsnym ABSem i dziś kilka razy odpowietrzałem pompę ABS i nic,sterownik podkładałem i nic,kontrolka się nie świeci czyli uważam że elektrycznie jest ok,

efekt:przednie koło od pasażera działa abs,od kierowcy całkowicie blokuje,a tył wogóle nie hamuje ( na poprzedniej pompie ABS hamował tył a ABS działał stronami lewa dobrze,prawa całkowicie blokowała)

w związku z tym pyt. czy może coś wspólnego mieć pompa hamulcowa (bo słyszałem że rozdziela ona hamulce na przód i tył)???

Opublikowano
Większość pomp ma podział. Niestety niwiem jak w twoim przypadku wygląda ten podział, z tego co się oriętuje to ten podział jest różny, nie zawsze jest to przód i tył.
Opublikowano

NIe pamietam jak jest w e36 ale wydaje mi sie ze jest to pompa dwusekcyjna. Ma ona jedna sekcje do hamowania przodu autka a druga hamuje tyl.

Jednak z tego co piszesz to wymieniales pompe ABS`u a nie hamulcowa. Skoro w tamtej pompie tyl dzialal to nie bedzie to wina pompy hamulcowej.

Ja stawiam na pompe ABS`u.

Opublikowano

tylko jak wyjmowali pompę ABS to też wyjeli hamulcową (odpowietrza się hamulcową jakoś,czy tylko tak przy kołach? ) i po tym wyjęciu i nowej (używanej) pompie tył nie hamował,dzis z Bartkiem m60 głowiliśmy się ze 3 godz.podkładaliśmy sterownik i jeszcze raz odpowietrzaliśmy (i wychodziło powietrze,ale nie dużo),no i jest ciut lepiej ale i tak niedobrze.

Za parę dni spróbujemy przełożyć pompę hamulcową.

 

W E36 jest właśnie dwusekcyjna,tylko czy jest to przód na tył czy na ukos???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.