Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bitex nie wiem czy jest aż taki dobry,bardziej bym szukał czegoś elastycznego na bazie kauczuk itp
Opublikowano
Co jest lepsze bitgum czy Bitex ,Ja planuje to zrobić następująco: oczyścić podłogę,naniesc brunox w celu oczyszczenia z rdzy potem położyć baranek i na koniec bitgum lub bitex.Na koniec coś jeszcze do profili zamkniętych
Opublikowano
kolego baranek na podwozie nie bardzo bo "pije " wode, baranek bardziej na błotniki pod nadkola

 

Nadkola też bedę robił,chciałem położyć pierwszą warstwę barankiem a na koniec jak pisałem bitgum bądz bitex.Nie spotkałem się jeszcze żeby baranek pił wodę

Opublikowano

nie widziałeś nigdy jak baranek się łuszczy, przez wilgoć właśnie

druga sprawa to przetestuj sobie czy baranek nie zwarzy sie z bitgumem lub bitexem

Opublikowano
Robiłem tak i zawsze było ok,baranek nakładałem i po kilku dniach dopiero nakładałem bitex a teraz mam zamiar wypróbować bitgum
Opublikowano

Wg mnie bitex jest lepszy, bitgum po "pomalowaniu" podwozia wycierał się bardzo szybko. Bitex za to szybko. :mrgreen:

A tak na poważnie. Gdybym miał teraz konserwować podwozie i inne elementy, to nie użyłbym wspomnianych zabezpieczeń. Poszukałbym coś innego, ewentualnie prosił o radę. A dlaczego? Otóż gdy konserwowałem wcześniejszy pojazd lub moją trójkę, to wycierała mi się ta konserwacja coś szybko, za szybko. Nie jestem lakiernikiem i coś mogłem zrobić źle, ale po podkładzie, baranku i późniejszej warstwie tych bitów i tak się wycierało po paru miesiącach (szczególnie latem).

Opublikowano
Ja zrobiłem jak pisałem wyżej w aucie żony i jest jak na razie ok już ponad rok,więc i raczej tak samo zrobię w bawarce
Opublikowano
kolego baranek na podwozie nie bardzo bo "pije " wode, baranek bardziej na błotniki pod nadkola

 

A skąd wziąłeś taką informacje?

 

nie widziałeś nigdy jak baranek się łuszczy, przez wilgoć właśnie

 

Może spróbuj połozyć najpier podkład a dopiero na niego baranek albo zmień baranek na jakiś firmowy. Nigdy nie zdarzyło mi się żeby baranek zaczął się łuszczyć i pił wodę.

 

Bitex nie wiem czy jest aż taki dobry,bardziej bym szukał czegoś elastycznego na bazie kauczuk itp

 

Chcesz zabezpieczyć zapobiegawczo czy już masz ogniska rdzy? Ja ma to być zrobione pożądnie to proponuje porządnie wyczyścić spód, wypiaskować wszystkie wcześniejsze zabezpieczenia tak żeby była goła blacha i na to położyć podkład epoxydowy i pokryć go barankiem. Tak bedzie najpewniej.

Opublikowano

kolego ZIEMBA nie bede ci tłumaczył -poprostu temat przerabiany

czy widziałes auto zabezpieczone barankiem :norty: -chyba nie , zauważ że wszystkie fabryczne zabezpieczenia sa to różnego rodzaju gumy natryskowe ( na pewno nie baranki dostępne w sklepach)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.