Skocz do zawartości

duszenie od 2-3tys obr.czasami falują obroty od 05 do 1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

jestem uzytkownikiem bmw coupe 318is z 94roku od pewnego czasu zauwazam niepokojące objawy m.in silnik sie dusi w zakresie od 2-3tys obr po ponownym wcisnieciu gazu i odczekaniu chwili przyspiesza bez problemu

czasami na postoju potrafią obroty falowac miedzy 0.5-1tys obr.....

przeczytalem juz dosc postów na ten temat,odwiedzilem mechanika.....

samochod zostal podlączony do komputera, ktory o dziwo nie wykazal zadnej usterki....

wedlug mechanika problem moze tkwic z czujnikiem spalania stukowego oraz z sondą lambda.

dodam ze podczas jazdy we mgle auto zupelnie zglupialo czyli problem wchodzenia na obroty pomnozyl sie kilkakrotnie

czujnik wszak zbudowany jest z piesokrysztalu wiec podobno jest uczulony na wilgoć i dlatego moze zle funkcjonowac...

ale z sonda lambda tez moze byc problem wszak nie wykazuje błędu ale podobno błąd pojawi sie dopiero jak całkowicie sie popsuje...

wiec mam pytanie co to moze byc???

z gory dziekuje za odp. :modlitwa:

Opublikowano

A sprawdzales kable WN?? Moze cos z nimi zaczyna sie zlego dziac. A objawy typowe dla sondy lambdy/silniczka krokowego.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam :D Mamy takie samę autka (i problemy). Wiem co musisz zrobić. Podmień sobie przepływomierz. Jego ścieżka pracy wyciera się z biegiem lat. w niektórych miejscach mocniej stąd te "zadyszki" w określonym zakresie obrotów. Napisz co i jak !!

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Opublikowano

wydaje mi sie ze to nie jest wina przeplywomierza w kazdym razie jak go odłaczylem auto zupelnie zglupialo, obroty zaczely skakac wogole nie wchodzilo na obroty...wedlug mechanika to wina albo czujnika, ktory rzeczywiscie reaguje na wilgosc lub zlego podlaczenia do sondy lambda(gazownicy) pewnie teraz wezme sie za izolowanie kabli i moze wymiane sondy ale zobaczymy.......

w kazdym razie fura potrafi pol dnia chodzic normalnie a drugie pol sie zacinac.....

jakby bylo cos naprawde popsute to by tak sie czesciej dzialo.......

Opublikowano
jak odłaczyłes to ci z kompa usrednony sygnał szedł! Mam podobny problem tylko w M50 tez 2-3tys muł. a na gazie tragedia z jazda. wykluczyłem wszystko chyba. zostały mi cewki ale to nie lada wydatek wiec narazie jest jak jest!
Opublikowano

ale czy na gazie czy a benzynie mam tak samo ja mam wtrysk gazu zamontowany....

ale Tobie tez raz na jakis czas cos takiego sie dzieje

przeciez mozesz chyba uzywane cewki wlozyc zeby zobaczyc czy to akurat to

ale Tobie tez chodzi podczas wilgoci o wiele gorzej?????

Opublikowano
witam :):) ja miałem takie obiawy od sierpnia ale mojemu autu to przeszło na 6 miesiecy ale obiawy znow sie pokazały jakies 2 tyg temu chlopaki na forum powiedzieli ze to sonda najlepiej jak odlaczysz sonde z wtyczki kolo biegow pod autem ( nie zdziwie sie jak z niej wyleci woda przynajmniej ja tak miałem ) teraz mam nowa sonde i wszystko ok :):) zaczni od odlaczenia sondy i tak sobie pojezdzi jak sie nic nie bedzie działo to sonda jest padnieta a i nie przejmuj sie jazda na odlaczonej sondzie ja jezdziłem 5 dni i tylko mi troche wiecej spalał i słabiej jezdził
Opublikowano
witam :):) ja miałem takie obiawy od sierpnia ale mojemu autu to przeszło na 6 miesiecy ale obiawy znow sie pokazały jakies 2 tyg temu chlopaki na forum powiedzieli ze to sonda najlepiej jak odlaczysz sonde z wtyczki kolo biegow pod autem ( nie zdziwie sie jak z niej wyleci woda przynajmniej ja tak miałem ) teraz mam nowa sonde i wszystko ok :):) zaczni od odlaczenia sondy i tak sobie pojezdzi jak sie nic nie bedzie działo to sonda jest padnieta a i nie przejmuj sie jazda na odlaczonej sondzie ja jezdziłem 5 dni i tylko mi troche wiecej spalał i słabiej jezdził

 

o jak pięknie i ładnie,popieram,sam pisałem o tym trochę :D

ale nie lekceważ czujnika stukowego jak jest padnięty to autko może np,wkręcać się do jakichś obrotów a później tak jakby go zatkało zero mocy,miałem tak w audi 3000 obrotów 120 km/h i auto uuuuuuuuuuu i nie reagowało na gaz i zadyszka(tylko w audi od razu zapalał się check engine)

Opublikowano

dzięki za rady :modlitwa:

czasami jeszcze sie tak dzieje ze na postoju falują obroty 0.3-1 tys i jak wciskam mocno gaz to wtedy maksymaknie do 3tys idzie wskazowmka i dalej nie chce

ale rzezcywiscie chyba tą sonde zbadam bo podpianli sie pod nią gazownicy i niefartowanie pod spodem auta......

sprobuje gdzies pojechac zeby mi ją odłaczyli tu w Krakowie nie mam za duzo znajomych pewnie zrobie to w Radomiu

a spece ze szczecinskiej za obejrzenie i stwierdzenie ze to chyba sonda albo silniczek...... wzieli 100zl

Opublikowano

ale znowu jakby to byla sonda to pewnie by to wykazalo przy podlaczeniu do kompa a tu nic ......zobaczymy

spróbuje jutro odlaczyc zobaczymy...

Opublikowano

Słuchaj ja u siebie z tym walczyłem i u mnie wszystkie te problemy spowodowane były przepływką. Czasami było ok a czasami falowały obroty a powyżej 3 tysięcy auto zaczynęlo lekko żabkowwać w czasie jazdy. Przy falujących obrotach na biegu jałowym przyczyną zazwyczaj jest silniczek krokowy-rozbierz go i wyczyść!! Jak nie pomoże to szukaj dalej- przepływka tez posiada pewien zakres regulacji, pojedź do dobrego majstra i niech zmierzy ilość powietrza zasynego i będziesz wiedział czy przepływka jest ok, jak odchylenia są niewielkie to można to przyregulować.

pozdro

DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

no wrescie moja betka pracuje jak powinna.....

dzieki chlopakom z forum w szczegolnosci 'Darekkk84' ktorzy pomogli mi rozwiazac problem

Podsumowanie: objawy jak betka miała czyli falujące obroty i duszenie przy 2\3 tys obr.

spotkalem sie z radami typu:

- wymien przepływomierz,

- wymien kable

- wymien swiece

- wymien wtryski

- wymien czujniki spalania stukowego

- wymien sonde lambda

- przeczysc silniczek krokowy

sami widziecie wymiana powyzszych rzeczy kosztowalalby majątek,

a ja pojechalem nie do mechanika lecz do gazownikow, bo akurat im ufam i kazalem popatrzec na sonde i juz podczas rozpinania bylo wiaodmo ze dostala sie tam woda.............po uszczelnieniu bmw chodzi jak nowe....koszt(brak)

wiec dobra rada nie wymieniajcie wszystkiego od razu lecz zastanowcie sie i korzystajcie tylko z usług sprawdzonych mechanikow.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.