Skocz do zawartości

318is zimny silnik długo trzeba kręcić zanim odpali


pasio_93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z odpalaniem mojej bety na zimnym silniku muszę dosyć długo kręcić a jak odpalę nie równo pracuje obroty falują ale po jakimś czasie się uspokaja dodam ze mam nie wielki wyciek oleju z uszczelki pod pokrywy zaworów i czy mogą być z tego jakieś objawy ?. Rozrusznik jest nowy. dziękuje Pozdrawiam

______

Tak wygląda dobrze napisany tytuł! Stosuj się do tego! /mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi przychodzi na myśl padnięty czujnik temperatury ktory daje sygnał do kompa, może fałszuje wskazania i nie załącza mu się ssanie, ja znowu mialem odwrotnie- gdy odpalałem na cieplym to chodzil ~3min na 2,5 tys obr bo mu się ssanie załączało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z tym czujnikiem coś dokładniej bo mam jakby trochę podobne objawy.

 

Jak on wygląda gdzie przychodzi itd

 

Możesz rzucić jakiś link z allegro do takiego czujnika bo jak wpisałem czujnik temp e36 to mi wyszukało dużo a nie wiem o jaki dokładnie chodzi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bmw-e34-e36-czujnik-temperatury-cisnienia-i2093535488.html

 

To są te 2 po lewej, ale nie pamietam ktory idzie do kompa a ktory do wskazówki,możesz to sprawdzić jak odepniesz na cieplym silniku ktorys i zobaczysz na wskaźnik temp czy opadł. Masz je w głowicy: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_UuisFnySIkWQGCrzaugMhY_FtUkH9mwX1F_byyCjq8fEXT-m62fWAnCgKA

 

Żeby je wykręcić musisz zdjąć conajmniej górną część kolektora dolotowego. (pamietaj ze tam idzie wężyk z płynem chłodniczym żebyś się nie poparzył tak jak ja :mrgreen: )

 

Na wszelki wypadek sprawdz wczesniej te pieprzone podciśnienia bo te wężyki lubią truchleć i zasysa wtedy lewe powietrze i też obroty dziczeją i więcej pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
chciałbym sprostować to co piszecie wyżej o czujniku temp. W m42 występowały zawsze dwa czujnik jeden do ECU a drugi do licznika, natomiast każdy kto ma M44 musi mieć jeden czujnik z czterema pinami, chyba że ma założony osprzęt i elektrykę od M42
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.