Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z odpalaniem mojej bety na zimnym silniku muszę dosyć długo kręcić a jak odpalę nie równo pracuje obroty falują ale po jakimś czasie się uspokaja dodam ze mam nie wielki wyciek oleju z uszczelki pod pokrywy zaworów i czy mogą być z tego jakieś objawy ?. Rozrusznik jest nowy. dziękuje Pozdrawiam

______

Tak wygląda dobrze napisany tytuł! Stosuj się do tego! /mattiss

Opublikowano

zmień świece bo jak nie wiesz kiedy były wymieniane to nie zaszkodzi wymienić, a będziesz miał spokój na dłuższy koszt 50 - 60 zł .

 

pzdr

Opublikowano
To mi przychodzi na myśl padnięty czujnik temperatury ktory daje sygnał do kompa, może fałszuje wskazania i nie załącza mu się ssanie, ja znowu mialem odwrotnie- gdy odpalałem na cieplym to chodzil ~3min na 2,5 tys obr bo mu się ssanie załączało.
Opublikowano

a co z tym czujnikiem coś dokładniej bo mam jakby trochę podobne objawy.

 

Jak on wygląda gdzie przychodzi itd

 

Możesz rzucić jakiś link z allegro do takiego czujnika bo jak wpisałem czujnik temp e36 to mi wyszukało dużo a nie wiem o jaki dokładnie chodzi .

Opublikowano

http://allegro.pl/bmw-e34-e36-czujnik-temperatury-cisnienia-i2093535488.html

 

To są te 2 po lewej, ale nie pamietam ktory idzie do kompa a ktory do wskazówki,możesz to sprawdzić jak odepniesz na cieplym silniku ktorys i zobaczysz na wskaźnik temp czy opadł. Masz je w głowicy: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_UuisFnySIkWQGCrzaugMhY_FtUkH9mwX1F_byyCjq8fEXT-m62fWAnCgKA

 

Żeby je wykręcić musisz zdjąć conajmniej górną część kolektora dolotowego. (pamietaj ze tam idzie wężyk z płynem chłodniczym żebyś się nie poparzył tak jak ja :mrgreen: )

 

Na wszelki wypadek sprawdz wczesniej te pieprzone podciśnienia bo te wężyki lubią truchleć i zasysa wtedy lewe powietrze i też obroty dziczeją i więcej pali.

Opublikowano
To zależy pewnie od roku prod.Sprawdz na realoem ,bo np mój m43 ma 1 czteropinowy,a kolegi deko starszy m43 2 dwupinowe.Myślę że właśnie w czuju temp tkwi problem.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
chciałbym sprostować to co piszecie wyżej o czujniku temp. W m42 występowały zawsze dwa czujnik jeden do ECU a drugi do licznika, natomiast każdy kto ma M44 musi mieć jeden czujnik z czterema pinami, chyba że ma założony osprzęt i elektrykę od M42
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano

tak wiem, temu pytam czy ten do którego link podałem wcześniej to ten co idzie do ECU i odpowiada za pracę silnika czy ten drugi ?

 

ja mam m42 i mam dwa . :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.