Skocz do zawartości

Turbo Bmw E46 Tuning


Tomasz9124

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zączalem tuning swojej e46 320d 2000 r mam w tej chwili 158KM(po chip'ie ) i niebawem mechanik mi bedzie podnosił do 170KM i przydało by się żeby przy zmianie biegów było słychać jak turbo (wypuszcza z siebie powietrze takie ,,Syyyy" :D Syczenie ) Jak mam to zrobić ?? Prosze o pomoc :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omg jakub no takiego badziewia to ja jeszcze nie widziałem :)

 

Autorze takie rzeczy to w typowo sportowych autach, nasze bety to auta do codziennej jazdy z możliwością posiadania uśmiechu na twarzy podczas jazdy (czego nie oferują inne auta)

Pozdrawiam

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak, duzo juz przy niej zrobiłem tuning optyczny i mechaniczny , ciekawe dodatki , itd itd ale wszystko najwyzsza pólka i oryginał BMW w Czwartek oddaje ja do mechanika (Który tylko BMW sie zajmuje ) na mała kosmetyke i dalszy tuning

Wiec raczej mysle ze nie zrobie ,,Wieś Tuningu "

Zdjecie Wstawie Po całej operacji , a dzwiek po założeniu Blow Off wam zapodam Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blowoff z tego co wiem to upuszcza nadmiar ciśnienia przez co wirnik turbo gwałtownie wyhmowuje co nie jest zbyt zdrowe :) opinia zasłuszana od znajomego :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blowoff z tego co wiem to upuszcza nadmiar ciśnienia przez co wirnik turbo gwałtownie wyhmowuje co nie jest zbyt zdrowe :) opinia zasłuszana od znajomego :)

Moze tak może i nie Kolego

dodatkowo jeszcze bede zakładał Skóre czarna , Malował felgi Proszkowo na czarny mat , ringi itd itd

A co do twojej ,,Beti" jest ok ale nie powala :D Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

w rzeczy samej.

Zawór upustowy upuszcza część powietrza które zostaje ściśnięte pomiędzy kompresorem a zamkniętą przepustnicą ma to powodować że kompresor kręci się swobodnie a wytworzone ciśnienie ucieka przez otwarty zawór. Dzięki temu po ponownym wciśnięciu gazu, dysponuje się od razu pełnym ciśnieniem doładowania.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w rzeczy samej.

Zawór upustowy upuszcza część powietrza które zostaje ściśnięte pomiędzy kompresorem a zamkniętą przepustnicą ma to powodować że kompresor kręci się swobodnie a wytworzone ciśnienie ucieka przez otwarty zawór. Dzięki temu po ponownym wciśnięciu gazu, dysponuje się od razu pełnym ciśnieniem doładowania.

To wychodzi na to ze turbo łapie od zera, nie do końca ale cos w tym stylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie. Dzięki zaworowi może kręcić się bez oporow, czyli nie musi walczyć z ciśnieniem powstałym przez przymknięcie przepustnicy.

Gdybyś jeszcze podtrzymanie turbo zamontował...miałbyś pełne doładowanie full time.

 

Tyle tylko że musiałbyś diesla na gaz przerobić. Da się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.