Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam koledzy. Szukałem na forum ale nie moge znaleśc odpowiedniego tematu .

 

 

Wiec miałem problemy z moja e36 falowały obroty i wogole. Przyczyna była nierówna kompresja na garach. Wiec dałem do mechanika zrobił mi głowice wysłał do Swarzędza gosciu mi sprawdził szczelność szlif itp itd... mówił ze głowica jest pewna(dał gwarancje) . mechanik założył nowe uszczelki itp... Auto chodzi ok oboroty równe odpala ok moc tez dobra. Ale zrobiłem 500km od naprawy i wzrasta mi poziom oleju. było pomiędzy min a max . Tak jak powinno być. teraz jest troszkę za max. nie wiem co robić Uszczelka? Dodam tez ze dolałem płynu do chłodnicy bo brakowało. Ale płynu juz nie ubywa ubyło tylko raz. a poziom i tak wzrasta nie dożo ale idzie do góry

Edytowane przez Marekbmw21
Opublikowano (edytowane)
Podjedz do tego mechanika,niech obada bo ktoś coś prawdopodobnie spieprzył.Jak przybywa oleju na miarce to dostaje się płyn chłodniczy.Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą,lub coś kiepsko złożone.Albo coś nie tak z głowicą,no ale masz gwarancję.Olej jak wygląda :?: Pod korkiem oleju jest majonez.Popraw tytuł- viewtopic.php?f=68&t=120678 Edytowane przez ŁYSY.BMW.E36
Opublikowano

jak ci wody ubuwa i jak by poszla w olej to bys mial kaszke w oleju a widac bylo by to na bagnecie

ja jak wymienilem uszczelke pod glowica w swoim 316 m40 to po tysiacu kilometrow tez brakowalo wody i oleju troche przybylo ale juz nie przybywa i sie wszystko unormowalo .

zobacz czy nie masz kaszki taka jakbykawa z mlekiem w oleju jak nie to nie uszczelka

BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
jak ci wody ubuwa i jak by poszla w olej to bys mial kaszke w oleju a widac bylo by to na bagnecie

ja jak wymienilem uszczelke pod glowica w swoim 316 m40 to po tysiacu kilometrow tez brakowalo wody i oleju troche przybylo ale juz nie przybywa i sie wszystko unormowalo .

zobacz czy nie masz kaszki taka jakbykawa z mlekiem w oleju jak nie to nie uszczelka

 

 

jak zawsze rano sprawdze to olej jest czyty nie ma zadnego mleczka ale jak odpale i przejade z 3km to jest taka bita smietana wytrę włoże i nie ma..;/

Opublikowano
troche moze byc na bagnecie bojest zimno silnik nie dogrzany .. ale jezeli zrobisz z jakies 100 kilometrow 200km jakas trasa zeby silnik byl dobrze nagrzany i jezeli wtedy ci sie to pojawi to niestety uszczelka ... ja przy mrozach -20 mialem pod korkiem i na bagnecie tez mleko ale jak zrobilem trase bo przewarznie robie dlugie odcinki to to znika i wszystko ok . ale jak ci cly czas przybywa oleju to zle .. jak mowisz z emasz ponad maks to spusc troche oleju do czystego wiaderka i zobacz jaki jest ten olej dolej plynu zaznacz sobie kreske i jezeli nie masz gdzie indziej przeciekow to nie ma prawa ubyc plynu a jak nie tak to podjedz pod stacje kontroli pojazdow i niech ci zrobia test na co2 w plynie chlodzacym i bedziesz mial pewnosc czy to uszczelka koszt takiego badania maks 30zl :norty: lecz nie zawsze to sie sprawdza ale u mnie np sie sprawdzilo
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano

i zmien tytul bo usuna posta wpisz w tytule marke model i usterke :cool2: np Bmw e36 316 m40 wzrost oleju :cool2:

moje rady jedz na stacje niech zrobia pomiar plynu dwa zaobserwuj olej i plyn czy ubywa i przybywa i jak spuscisz czy jest kasza

BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
A bunia nie zaczęła Ci coś więcej palić? Przybywanie oleju może być również spowodowane przedostawaniem się paliwa do misy, bądź kanałów dolotowych...
Opublikowano
A bunia nie zaczęła Ci coś więcej palić? Przybywanie oleju może być również spowodowane przedostawaniem się paliwa do misy, bądź kanałów dolotowych...

 

 

fakt duzo pali ;/ za 50zł robie gdzieś 70km

Opublikowano
I nie wydało Ci się to podejrzane? To dużo.
Opublikowano
zmien tytul bo usuna posta wpisz w tytule marke model i usterke np Bmw e36 316 m40 wzrost oleju

 

Nie piszemy e36 bo znajdujemy sie własnie w tym dziale. 316 m40 wzrost oleju. :D

Opublikowano
Sprawdź sondę lambda, ona pomaga w ustaleniu dawki paliwa. druga sprawa to możliwa nieszczelność w układzie dolotowym (wężyki), ale tu towarzyszyła by nierówna praca. Nie wykluczone jest też wadliwe złożenie lub naprawienie samej głowicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.