Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem odwrotny do tego z popularnego wątku o twardym zawieszeniu.

Ja mam za miękkie zawieszenie z tyłu.

Chciałbym was prosić o pomysły co może być tego przyczyną.

 

Wysokość auta jest wyregulowana zgodnie z instrukcjami podanymi tutaj: viewtopic.php?f=71&t=154999&start=30#p1152841

 

Wysokość płynu w zbiorniczku jest odpowiednia.

 

Jedynie kolor płynu jest jakiś dziwny bo brązowy, ale spotkałem się z opiniami, że zły płyn raczej powinien utwardzić zawieszenie a nie zmiękczyć. (Wzpomaganie działa zupełnie zadowalająco)

 

Gruszki jakby były rozszczelnione to też by utwardziły więc o co może chodzić? Może "amortyzatory" (czyli tzw. LAD struty) padły jakoś?

Opublikowano
Hej, rozumiem, że miękkie to jak załadujesz to siada? Jeżeli tak to puszcza ciśnienie na regulatorze. Nie trzyma ciśnienia w amortyzatorach i wraca do pompy. Jeżeli wszystko masz oryginalne i szczelne to to jedyny powód.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Nie, nie. Trzyma poziom, tylko buja strasznie. Troszke tak, jakby w normalnym zawieszeniu byly slabe, albo nie bylo amortyzatorów.
Opublikowano
Hej, nigdy się z czymś takim nie spotkałem, może masz faktycznie jakiś olej o zbyt dużej ściśliwości. Bo rozumiem, że jak załadujesz to auto wstaje? Może być jeszcze zapowietrzenie w amortyzatorach.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
tak, podnosi się. A jak by te amorki odpowietrzyć?
Opublikowano
Po pierwsze to wymien olej bo nie moze byc brazowy tylko czerwony jak do przedkładni kierowniczych.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Po pierwsze to wymien olej bo nie moze byc brazowy tylko czerwony jak do przedkładni kierowniczych.

 

Czerwony olej w nivo jest samobójstwo. Olej ma być CHF 7.1 lub LHM przed liftem, po lifcie CHF 11s. Nie można stosować czerwonych ATF, ponieważ uszkadzają uszczelki i potem robi się sito.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano
tak, podnosi się. A jak by te amorki odpowietrzyć?

 

Odpowietrznik jest na regulatorze, należy włączyć silnik i auto musi stać na kołach. Jeżeli to nie pomoże to poluźnić można na wejściu do gruszek, ale lepiej najpierw na wyłączonym silniku, bo może być ciężko ruszyć te nakrętki.

pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.