Skocz do zawartości

325 td automat dziwnie się zachowujae


wawer886

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam taki problem gdy jadę powyżej 130 ,150 itd po krótkim czasie zapala się kontrolka skrzyni biegów i auto jak by traci moc trzeba bardziej nacisnąć pedał gazu żeby wmiare ciągnoł . silnik normalnie chodzi tylko jak by skrzynia sie ślizgała olej nowy i filter i czasem jak przeżuca z 2 na 3 ma taki opuźnienie może wy mieliście podobne problemy prosze o pomoc pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja łapała takie błędy przełączała się w awaryjny - myślałem że to wina oleju (majątek na oleje i filtry wydałem ...) nie dopuszczałem myśli że skrzynia pada ... zmieniłem na manuala ( koszt 400zł mnie wyszło ) i mam święty spokój :cool2:

 

sekcja zwłok skrzyni wykazała pęknięcie takiej blaszki w jednym z koszy z tarczkami ... tak przy spokojnej jeździe skrzynia pracowała ok trochę prędkości lub gwałtowniejszego przyspieszania przełączała się w tryb awaryjny :/ gasiłem silnik odpalałem na nowo i było ok do i tak w kółko :roll: polecam rozglądanie się za klamotami na przekładkę z automatu na manual :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie same obiawy jak pisze krystian niechciał bym zmieniac na manuala sprawdze jeszcze z podmianką sterownika i tu do was się zwracam z proźbą jeżeli jest ktoś z olokic torunia lub bydgoszczy z automatem żeby sprawdzić sterownik ,krystian a orientowełeś się ile by kosztowała naprawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaką masz skrzynię ? jak coś ja mam na zbyciu sterownik z ZF 5HP18 100% sprawny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plakietka jest koloru niebieskiego a skrzynia ma 2 miski olejowe jedna duża a druga mała mam do ciebie takom prośbe krystian masz może jeszcze starą skrzynie jak tak to mógłbyś zrobić fotke tej blaszki co pękła

 

Witajcie,

te blaszki do przekładki, te z obiciami to tarczki.

To wszystko jest do kupienia (np. firma SAMKO, Warszawa, ul. Połczyńska - wysyłają też kurierem).

Komplet na kosz (zestaw przekładek i tarczek) nie powinien przekroczyć 200pln + komplet uszczelek.

Mnie 6 lat temu klamoty wyniosły 450 pln (Rover 827), więc nie ma tragedii.

Jak masz możliwość (garaż, zaprzyjaźniony warsztat), to naprawiaj.

 

 

pozdrawiam

 

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowieku do naprawy takich skrzyń musi być naprawdę dobry specjalista a nie kowal ... nieopłacalna sprawa :!: ale jeśli ktoś chce ładować kasę w coś co się nie opłaca to ok ;) polecam przeróbkę na manual
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowieku do naprawy takich skrzyń musi być naprawdę dobry specjalista a nie kowal ... nieopłacalna sprawa :!: ale jeśli ktoś chce ładować kasę w coś co się nie opłaca to ok ;) polecam przeróbkę na manual

 

Nie przesadzaj, tam niesprawna jest mechanika (budowa tego automatu nie jest jeszcze tak skoplikowana, jak w nowoczesnych autach).

Poza tym, gdyby automaty byly skomplikowane, to amerykanie by nimi nie jezdzili, bo to sie przeciez psuje :-)

 

pozdr.

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.