Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem.. moj silnik faluje przy odpalaniu z 1500 na 600 ze az zadrzy.

Powtarza sie tak z 3 razy , potem obroty wskakuja na 800 900 i stoja jak dzwon.

Dzieje sie tak na cieplym i zimnym.

Tak samo jest gdy jade po czym stane na swiatlach na przejsciu itp. Cisnienie w ukladzie paliwowym jest ok, olej w siliku , plyn w chlodnicy, nowe kable, swiece, sonda lambda, silnik krokowy juz chyba 3 włożyłem !!

Czujnik temperatury cieczy ma na to wplyw ?

Ma ktos takie objawy ? ? Prosze o pomoc

Opublikowano
A akumulator kiedy był wymieniany? Mój kumpel miał kiedyś taki problem w Audi i to była wina słabego akumulatora.
Opublikowano
sprawdź cały układ dolotowy od filtra do kolektora czy jest szczelny! krokowy, jak pisałeś umyty (jakby co najlepiej w benzynie ekstrakcyjnej), ja myłem 4razy ostatnio zanim zaczął normalnie pracować. Posprawdzaj również wszystkie przewody gumowe i opaski na nich, czy węże nie są popękane pod nimi. Lewe powietrze powoduje takie właśnie anomalie
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
rozebralem caly dolot wsadzilem sprwany w 100 % silniczek krokowy.. wymienilem wlasnie czyjniki wody umylem wszystko w benzynce ekstrakcyjnej i dalej faluje !!!!! podkrecilem mu obroty chodzi na benzynie na 1100 1300 jakos tak a na gazie 900. Nie wiem moze cos prad krasc ? ze przygasa. Z przodu silnika jest taki regulator cisnienia paliwa odlaczylem go i sie poprawilo lekko moze byc uszkodzony ?
Opublikowano
aku jest sprawny kiedys krecilem z 15 minut. I dawal rade. aaa i wlasnie jak odpale cala elektryke nawiew nacisne stop itp itd to zaczyna bujac
Opublikowano
Sprawdź wszystkie gumowe węże oraz regulator napięcia w alternatorze (sprawdź ładowanie na wolnych obrotach)
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co by to musiał być za urządzenie pobierające prąd, by robić takie coś?? Wydaje mi sie że nei ten kierunek. Nawet jak zapalisz przednie lampy wszystkie to obroty spadną raptem 50-100. Tutaj może być coś z tym śmiesznym filtermr po lewej stronei od parowanai par paliwa. Tam jest taki zawór. On czasami mozę psioczyc. Regulator bedzie Tobie sie objawial przez caly czas a nie tylko przy odpaleniu. Może być coś z hydrauliką, nie klepią popychacze??

 

PZDR>

Opublikowano

No to tak

Ładowanie na wlaczonych swiatlach 14 jak odpale wszystko to spada do 12.50 chwilowo ;/ Alternator nowy bo stary uzmazylem. hydraulika nowa remontowalem gore popychacze + walek. Dolot tez guma przeplywomierza nowa uszcczelki kolektora rownierz. jedyne czego nie wymienialem w tym silniku jeszcze to aparatu zaplonowego, przeplywki i rozrusznika :S. Wydaje mi sie ze wentylator nawiewu kradnie prad.... No i to od tego paliwa zatkalem srubka i odlaczylewm i zaczol chodzic w mare rowno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.