Skocz do zawartości

Dziwny problem w TDS !!! HELP !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zwracam sie do fachowcow od tdsa z nastepujacym problemem... Dotyczy on e-36 2.5tds z 96r. Otoz pojechalem ostatnio dwa razy w dluzsza trase (kazda okolo 400km) i zaniepokoilo mnie to ze samochod chwilami zupelnie tracil moc! Objawialo sie to tak, ze niezaleznie od biegu nie chcial przekroczyc 120 km/h (licznikowych). Nie roslo tez zuzycie paliwa na ekonomizerze. Po prostu po wbiciu pedalu gazu w podloge mialem wrazenie jakby pokonywal on tylko opor sprezyny ale nie przekladalo sie to w zaden sposob na predkosc jazdy i obroty. Czasem nawet czulem ze lepiej zaczyna isc jak lekko odpuszczam... Co to moze byc??? Dodam ze problem nastepowal z reguly podczas dluzszej jazdy bez przerwy, natomiast ustepowal po zatrzymaniu i ponownym ruszeniu. Czy moze to miec zwiazek ze szwankujaca (ewentualnie zle ustawiona) pompa wtryskowa? Czy winna moze byc tez pompa paliwa? A moze zle dzialajace wtryski? Bo wrazenie jest takie jakby po prostu przy 120 km/h (niezaleznie od biegu) nastepowalo odciecie paliwa! Chlopaki, piszcie, bo nie wiem co mam o tym myslec, na pewno spotkaliscie sie z podobnym problemem :) Pozdrawiam!

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano

a paliwko gdzie tankujesz bo w mojej firmie ostatnio zmienli dostawce paliwa to moj VW T4 2,4 D nie chciał 60 km/h przekroczyć :)) a nawet po zmianie paliwa było to samo :) bo filtry były zapchane :))

hmm a może pompa paliwa podobno takie są objawy jak się kończy ale powinny też być problemy z zapalniem .............

pozdro

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
paliwko tankuje tylko na duzych stacjach (shell, orlen, bp) i z reguly leje wzbogacone (to drozsze) tak na wszelki wypadek :roll: zreszta jakbym zalal trefne paliwo to auto zle by jechalo caly czas a nie tylko czasami nie? zapchany filtr powietrza tez by pewnie dziala zle caly czas? poza tym przyspieszenia byly takie jak zwykle tyle tylko ze 120km/h nie mozna bylo nijak przekroczyc :oops: szkoda ze robertbmw nie chce zdradzic przyczyny tego problemu bo teraz wymienie pewnie metoda prob i bledow polowe gratow w samochodzie a poprawy i tak nie bedzie :duh:

Bylo: E32 735iA, E36 325TDS, E34 525iA

Jest: E39 523iA, E46 330d

Opublikowano

hmm robertbmw chyba jest ze Śląska może skontaktuj się z nim ?? może podjedziesz do niego i coś poradzicie na twój problem ??

pozdrawiam Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam - sprawdż a w zasadzie wyczyść sobie przewód który idzie od kolektora ssącego do takiego kwadratowego czujnika. Jak jest zatkany to efekt jest taki że komputer nie widzi doładowania turbiny i nie daje dawki takiej jak trzeba. Mam nadzieje że to będzie Twój problem - znaczy po problemie. Bo może byc tak że steelwerk pompy wtr. się kończy ale to zostaw na koniec.

 

Sprawdż (wymien na nowe) filtr powietrza, paliwa, sprawdż przewody powietrzne, wtyczke przy tym czujniku doładowania. Ten czujnik jest na nadkolu po stronie kierowcy.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Zwracam sie do fachowcow od tdsa z nastepujacym problemem... Dotyczy on e-36 2.5tds z 96r. Otoz pojechalem ostatnio dwa razy w dluzsza trase (kazda okolo 400km) i zaniepokoilo mnie to ze samochod chwilami zupelnie tracil moc! Objawialo sie to tak, ze niezaleznie od biegu nie chcial przekroczyc 120 km/h (licznikowych). Nie roslo tez zuzycie paliwa na ekonomizerze. Po prostu po wbiciu pedalu gazu w podloge mialem wrazenie jakby pokonywal on tylko opor sprezyny ale nie przekladalo sie to w zaden sposob na predkosc jazdy i obroty. Czasem nawet czulem ze lepiej zaczyna isc jak lekko odpuszczam... Co to moze byc??? Dodam ze problem nastepowal z reguly podczas dluzszej jazdy bez przerwy, natomiast ustepowal po zatrzymaniu i ponownym ruszeniu. Czy moze to miec zwiazek ze szwankujaca (ewentualnie zle ustawiona) pompa wtryskowa? Czy winna moze byc tez pompa paliwa? A moze zle dzialajace wtryski? Bo wrazenie jest takie jakby po prostu przy 120 km/h (niezaleznie od biegu) nastepowalo odciecie paliwa! Chlopaki, piszcie, bo nie wiem co mam o tym myslec, na pewno spotkaliscie sie z podobnym problemem :) Pozdrawiam!

Proponowałbym sprawdzić zaworek na powroce paliwa z pompy wtryskowej. Jest to zaworek kulowy, który bardzo często lubi się zacinać wynikiem czego jest brak lub nadmiar ciśnienia w pompie!.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.