Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam otoz mam caly czas problem z moim bmw e36 318i m40. wiec tak autko po odpaleniu na zimnym silniku potrafi przygasac i gasnac odrazu nawet jak troszke przytrzymam ja na 1,5 tys obrotow na luzie to potem sie uspokaja i tylko faluje juz nie gasnie podczas jazdy czuc paliwo i jest cos takiego jak szarpanie i czasami pomimo dodania gazu auto zawiesza sie i po chwili jedzie normalnie i tak robi przez jakis czas po dluzszej jezdzie jakies 20 minut auto juz tak nie robi i jak zostawie na biegu jalowym to obroty sa na poziomie 700 - 800 i juz nie ma tego falowania. jak zgasze auto i zostawie na 10 minut to znowu po odpaleniu faluje i ma to szarpanie i zawieszanie sie po otwarciu maski czuc mocno paliwo czyli jak by go nie spalalo co to moze byc ? a i dodam ze czujnik temperatury silnika albo cieczy nie dziala prawidlowo czy to moze byc wina ? a i dodam ze z wydechu slychac taki dzwiek jak by kaszlak jakis takie pum pump pum pum takie jak by kaszlal
Opublikowano
swiece nowe ngk dedykowane pod bmw moje po odkreceniu sa 2 swiece cale czarne... i jak bym slyszal takie strzelanie iksry z kable ale nie jestem pewny na 100%
Opublikowano

zrobilem tak i nic nie bylo widac nawet troszke woda pochlapalem na kable i nic to jest cos takiego ze jak odpale auto i chce jechac jest wlasnie taka lipa ale jak juz pojezdze z 10 minut to przechodzi wszystko i obroty sa i dopiero jak zgasze auto na 5 - 10 minut to jak chce ruszac to faluje do 500 i dlawi sie normalnie ruszyc nie moze ale jak troche pogazuje go i potrzymam z 5 minut na jalowym to juz sie stabilizuje wszystko i juz mozna jezdzic normalnie w trasie nie przeszkadza nic ale po miescie to juz troche gorzej

 

bylem dzis na komputerze i bledow brak sonda pracuje dobrze ehhh juz sam nie wiem co to moze byc ;/

 

a tutaj daje link jak to wyglada i jak sie slucha to takie strzelanie jest w tlumiku

 

http://imageshack.us/clip/my-videos/52/hz9.mp4/

 

http://imageshack.us/clip/my-videos/825/d2qx.mp4/

Opublikowano

mi to wyglada na problem z zapłonem, moze palec rozdzielacza, hmm, olej i płyn chłodzacy sa ok ?

Wez jeszcze spawdz te swiece , wez inne na podmiane i sie upewnij, i cewke tez bym sprawdził w taki sposob

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na litość boską, ale razy można. Na temat foalowania obrotów, m40, i gaz w tym kipiącym moca wehikule na pierwszych 3-5 stronach jest tyle że glowa boli od czytania. Trochę chęci kolego i poświęc 30 minut na czytanie.

 

PZDR>

Opublikowano

W sumie sa.. ale to nie znaczy ze to samo bedzie winne...kwestia indywidualna..

Mi pisali ze to napewno nie uszczelka... a okazało sie odwrotnie,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak, ale nic nowego co jest w tych innych postach tu nie napisaliście. Wiec starczy poczytac, sprawdzić. I wtedy jak to co jest na forum się nie sprawdzić, zapytać i szukać dalej.

 

PZDR>

Opublikowano (edytowane)
Większość odpowiedzi jest tutaj- viewtopic.php?f=68&t=136129. Np.czytaj punkt 9 .To jest tylko część tematów dotyczących falujących obrotów.Lektura na przynajmniej godzinę.A jak użyjesz wyszukiwarki,to będziesz miał co robić do północy :norty: Temat falujących obrotów jest poruszany praktycznie codziennie :norty: A forum istnieje od 2003roku,także możesz sobie wyobrazić ile tych tematów powstało :shock: Jedno wielkie śmietnisko :mad2: Edytowane przez ŁYSY.BMW.E36
Opublikowano
no ale mnie interesuje rownierz to czy takie kopcenie jest normalne ? i czy to moze byc spowodowane aparatem zaplonowym ?
Opublikowano
niestety nie mam jak podmienic tych rzeczy chyba ze nowe ;/ ale rozkrece dzis kopulke i sprawdze w jakim jest stanie kable mam polroczne niby firmy janmor i to moze byc ten minus co ?
Opublikowano

a wiec tak zdjolem dzis palec i kopulke w celu sprawdzenia stanu i kopulka ma ten srodkowy bolec czarny jak przejade palcem to osad jest na palcu moim a na palcu jest taki kawalek czarny od strony wewnetrznej czy to cos moze mowic wam ? zdjecia zrobie troszke pozniej i wstawie

 

ps. przepraszam zapomnialem edytowac poprzedni post ale sie spieszylem :mad2:

 

ponizej zdjecia stanu kopulki i palca tam za jednym stykiem jest taka czarna plamka i na placu czarny osad

 

http://imageshack.us/photo/my-images/252/img1313y.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/26/img1314hc.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/688/img1315t.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/820/img1316zv.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/685/img1317jh.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/14/img1318so.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/687/img1319lv.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/839/img1320yk.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/84/img1321ih.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/38/img1322j.jpg/

Opublikowano

wałek palca to jest to na co nakładasz palec, sprawdz czy nie ma zbyt duzego luzu.

Kopulka nie jest porysowana ?

Opublikowano
kopulka nie byla porysowana a jak przykrecilem palec i nim ruszalem zebys sprawdzic czy dobrze trzyma to ani drgnol tam za jednym bolcem na kopulce jest czarna plamka widziales ? to moze byc cos z tym ?
Opublikowano
bylem sobie spraqwdzic czy na wszystkich swiecahc jest dobra iskra i czy wszystkie kable podja iskre dobra i to ci mi wyszlo to tak swiece wygladaja ok iskre maja taka same na kazdym kablu ale slysze takie cykanie na zgaszonym silniku przy probie rozruchu i to mi spokoju nie dawalo i cykanie dochodzi z cewki i mysle ze to nie jest dobry znak i jak dotknolem kabla ktory laczy cewke z kopulka to kopalo mnie oczywiscie przy probie rozruchu i sie wlasnie zastanawiam czy to nie wina kabla lub wszystkich kabli ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.