Skocz do zawartości

Stanleyse

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stanleyse

  • Urodziny 09.05.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 318i /m43/ 1996r/ saab 99 2.0 /1980r/
  • Lokalizacja
    Stockholm/Strangnas

Osiągnięcia Stanleyse

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. hmm masz na mysli ten przewod od serwa ??
  2. Radze sparwdzic układ dokladnie, lubi uciekac płyn przez zbiorniczek wyrównawczy ( pekniecia i rozczelnienia na łaczeniu z chłodnica), Rutynowo sprawdz swiece, jak ktoras mokra to uszczelka popuszcza lekko, mialem podobne objawy. Sprawdzic nie zaszkodzi . Pozdrawiam
  3. sprawdz swiece, miałem tak samo. 4ta swiece miałem mokra, lekko pusciła uszczleka i wywalalo płyn przez rure.
  4. No wlasnie radze koledze sprawdzic cewke, skoro kopulke juz sprawdzał. nIestety czesto wasze bmw wczesniej nie byly tak traktowane jak byscie sobie tego zyczyli . Jezdzilo sie i nie patrzylo pod maske .
  5. Sprawdz ta cewke to podstawa potem reszte,
  6. Stanleyse

    318TDS silnik klekocze

    Tak samo moja e36 jest igła po pierwszym wł itp wiec wiem co mowisz :) malo jest takich bmw co sluzylo do normalnej jazdy... i było dbanych.
  7. musisz ja jakos sparwdzic, byc moze cos nie tak z cisnieniem paliwa ; reg cisnienia paliwa
  8. Masz troche racji Kolego, nie sa to juz swieze auta. Na szczescie moje auto jest w stanie perfekcyjnym i po tej wymianie smiga perfekcyjnie i nie ma problemów :) Pozdrawiam
  9. Do sprawdzenia słuzy specjalny przyrzad. Na oko to ty sobie mozesz gaznik podregulowac To nie pisz tyle to bedzie dobrze :)
  10. Mysle ze jazda bez korka paliwa nie ma wpływu na to, predzej woda jesli bedzie jej duzo.Sprawdz cewke zeby ja wykluczyc
  11. Witaj.. Jak czytałes od poczatku, chcialem sie dowiedziec czegos od was, ale po tym rozmawialem z mechanikiem ktory ma ogromne doswiadczenie w tym temacie . Fakt u mnie wszystko wyglada na tyle ze nie trzaba bylo tego robic. a uszczelka pusciła ze starosci ( czasem tak samo sie psuje termostat czy peka pasek klinowy to normalne zuzycie) , po prostu lekko pekła , nie była przypalona , przegrzana itp. na głowicy zero sladów zero wzerów . ITP Wiec dla mnie koniec tematu:) mam nadzieje ze w pelni zaspokoilem twoja ciekawosc Pozdrawiam
  12. Przede wszystkim naucz sie czytac co piszą ludzie i dopiero komentuj.Nie bede sie powtarzał bo widze ze chyba nigdy nie miałes doczynienia z autem w dobrym stanie , nie masz pojecia o mechanice i o weryfikowaniu czesci do ewent planowania tj regeneracji. Jezdzisz szmelcem to planujesz głowice bo myslisz ze bedziesz mial po tym 20 koni wiecej :) Zreszta spora wiekszosc traktuje te auta ze remont glowicy jest niezbedny itp.. no comment Pozdrawiam :) Ps. auto smiga perfekcyjnie i jakos nie musialem kupowac drugiej uszczelki i te bajki o o koniecznnym planowaniu to tylko dla tych co reanimuja stare wyjezdzone auta bo im sie wydaje ze cos jeszcze wycisna z nich.
  13. Chyba nigdy nie miałes doczynienia z autem w dobrym stanie i nie masz pojecia o mechanice. Jezdzisz szmelcem to planujesz głowice bo myslisz ze bedziesz mial po tym 20 koni wiecej :) Zreszta spora wiekszosc traktuje te auta ze remont glowicy jest niezbedny itp.. no comment
  14. Jezeli było to konieczne to jak najbardziej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.