Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Wczoraj rozebralem swój silnik z powodu panewek. Okazalo sie ze wał raczej jest do wywalenia... :cry2: Poradzcie panowie ile można maksymalnie zeszlifować z wału żeby był do użytku? wał to nominał i różnica jest az 2mm :shock: i ewentualnie czy ktoś sie z was orientuje ile kosztuje oryginalny wał, nie koniecznie nowy...? i jeszcze jedno, czy podejdzie wał, ewentualnie caly dół silnika od e36 318? z góry dziekuje za pomoc
Opublikowano
jak może pasowac z 316? :shock: przeciez to nie logiczne, właśnie bardziej zastanawiałbym sie nad 318 z e36 bo z tego co wiem to 318 m43 tu z e46 różnił sie od m43 z e36 tylko kolektorem ssącym, ale pewnosci nie mam, dlatego pytam. Może ktoś przerabiał juz ten temat?
Opublikowano
jak może pasowac z 316? :shock: przeciez to nie logiczne, właśnie bardziej zastanawiałbym sie nad 318 z e36 bo z tego co wiem to 318 m43 tu z e46 różnił sie od m43 z e36 tylko kolektorem ssącym, ale pewnosci nie mam, dlatego pytam. Może ktoś przerabiał juz ten temat?
Opublikowano
tak na dobra sprawe to sie nic nie działo, wszystko grało do czasu aż chwyciło na panewce. Zaczęło sie stukanie i to dosc mocne. Co najlepsze złapało podczas jazdy na ciepłym silniku, a wcześniej nie było zadnych dziwnych objawów, olej był (5w40) wszystko niby ok a tu takie jaja... :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.