Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam,mam problem ze swoim autem gdyż max obroty to ok 2600 obr/min i bardzo ale to bardzo słabo jedzie. Po przejechaniu ok 20 km do domu auto zgasło podczas jazdy i już nie odpaliło, Sprawdziłem bezpieczniki i był spalony nr 54 odpowiedzialny za pompę podprogową. Wymiana bezpiecznika poskutkowała tym ze auto odpala lecz nadal jest brak mocy. Teraz moje pytanie czy winą braku mocy i spalonego bezpiecznika będzie kończąca się pompa podprogowa? Edytowane przez zabek1987
Opublikowano
Teraz nasze pytanie: czy podpiąłeś samochód do kompa, żeby nie musieć wróżyć i mieć trafną diagnozę?
Opublikowano
zamówioną pompę paliwa zamontowałem,okazało się ze po przekręceniu zapłony i kilku sekundach pali sie bezpiecznik 54 odpowiedzialny za napięcie na pompę podprogową.gdzie może leżeć wina oraz gdzie jest przekaźnik od pompy paliwowej??
Opublikowano

Witam

Podłączałeś auto pod kompa ,więc zapewne oprócz podglądu parametrów mierzonych odczytałeś błędy.

Jednym z nich był błąd dotyczący ciśnienia na CR.

 

Jeśli przepala bezpiecznik na starej i nowej pompce to na 100% nie jest winny przekaźnik.

 

Po prostu wymień filtr paliwa. :mrgreen:

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Filtr paliwa wymieniany był we wakacje,dodam ze bezpiecznik pali nawet jak odepnę wtyczke z pompy.na zwarcie miernik wpiąłem do jednego pina i do masy to pikał,do drugiego wpiąłem i do masy to też pikał.odnośnie podpięcia pod kompa to robił mi to taki nie zbyt dobry elektryk wiec nic nie mogę więcej powiedzieć.we wtorek może weźmie się za to prawdziwy el samochodowy.ale miedzy czasie chciałem coś sam zdziałać

 

dziś podpiąłem pompke osobnymi kablami + - auto odpala i ma pełny zakres obrotów

Opublikowano
,dodam ze bezpiecznik pali nawet jak odepnę wtyczke z pompy

Ja już nic nie dodam ....... zmień forum. Najlepiej na takie dla wróżek.

Albo od początku szukając wsparcia informuj o istotnych faktach !!!

 

Dzieciak !

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

ciekawe czy wszyscy tak o wszystkim pamiętają,mam chyba jedyny taki przypadek z autem i nie bardzo wiecie co napisać.

 

 

na kompie pokazuje sie błąd zbyt niskiego ciśnienia na listwie oraz małego ciśnienia z pompy pod progowej.

Opublikowano

zabek1987.... To oczywiste że będą zapisane właśnie takie błędy.

Bo jeśli zaczynasz kręcić ,tudzież przekręcasz zapłon i poprzez przepalenie bezpiecznika zanika na pompce pod progiem napięcie to oznacza że ta przestaje pracować, co za tym idzie nie ma paliwa.

Jak nie ma paliwa to jest niskie ciśnienie i przed pompą wysokiego ciśnienia i za nią na szynie CR więc błąd będzie odzwierciedlał fakt niskiego ciśnienia zmierzonego przez oba czujniki.

 

Jeśli po odpięciu wtyczki zasilającej pompkę dalej pali bezpiecznik to wykluczamy samą pompkę i wszystko co za nią i wszystko co mogło by ją "dusić".

 

Za schowkiem masz przekaźnik który jest sterowany z DDE (z komputera)

Pytanie który bezpiecznik ci pali ? Znakiem zapytania zaznaczyłem 2 bezpieczniki.

Strzałkami w zależności od bezpiecznika zaznaczyłem przypuszczalne zwarcie przewodu do masy które będzie powodowało przepalenie bezpiecznika.

http://img21.otofotki.pl/obrazki/kr816_Zrzut_9.jpg

 

I zapewniam że "wiecie " co napisać , :duh: :duh: na forum jest wielu naprawdę dobrych fachowców ale nikt nie jest wróżką.

ciekawe czy wszyscy tak o wszystkim pamiętają

Jeśli masz kłopoty z zapamiętaniem tak istotnych faktów , to może zanim zaczniesz leczyć swoje auto pomyśl o sobie .

Na początek zalecam :mrgreen: " lecytynę " :mrgreen:

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

dzieki za poradę,może uda mi sie coś z tym wymyślić. odnośnie tego zapamiętywania :) to do tego dochodzi moja nerwowa praca,fakt zje....go auta i jeszcze coś co nie napisze :) ale dzieki za pomoc

 

 

dodam ze pali bezpiecznik u mnie oznaczony nr 54 po niemiecku coś pisze PUMP czy jakoś tak,w dolnym rzędzie od środka drugi w prawo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.