Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu borykam się już z pewnym problemem; mianowicie jadąc autem jednostajną prędkością np 50 km/h silnik zaczyna odpuszczać gaz następnie dodawać odpuszczać następnie dodawać i tak cały czas. Dodam też, że dzieje się to również na postoju gdy podkręce autko np do 3 tys i trzymam pedał jednostajnie to zaczyna wariować tzn gubi obroty i zyskuje gubi zyskuje tak cały czas.

 

Czytałem już dużo forów intenetowych na "podobne" tematy i wymieniłem już czujnik obrotów wału korbowego ale niestety zmian nie zauważyłem. Autko na wolnych obrotach pracuje równo, czasem się zdarzało że wpadało w delikatne falowanie ale należało to do rzadkości i jest tak do teraz. Auto cały czas eksplatowane.

 

Robiłem już też reset komputera i niestety również na nic się niezdał. Świece wymieniałem pół roku temu więc też je eleminuje. Wąż dolotowy do przepływomierza sprawdzony- nie ciągnie lewego powietrza. Przepływke rozkręcałem i zasłona blokująca powietrze chodzi delikatnie ( na sprężynce) bez żadnych oporów. Rozdzielacz iskry również rozbierałem styki przetrzyściłem również zero poprawy.

 

Podejrzewam, że sonda lambda też odpada bo nawet jakby była uszkodzona to myśle, iż objawy by były troszkę inne.

Auto przyspiesza dobrze równomiernie, pali teraz w okresie zimowym w korkach 14 litrów na 10 km odcinkach więc jest to dla mnie po części zrozumiałe.

 

Proszę o pomysły :(

Opublikowano

, pali teraz w okresie zimowym w korkach 14 litrów na 10 km odcinkach więc jest to dla mnie po części zrozumiałe.

 

Proszę o pomysły :(

to dużo pali he he chyba na 100 może wymień filtr paliwa na początek może silniczek krokowy podmień od sprawnego auta lub też czujnik wałka rozrządu pada.Najlepiej podepnij pod kompa może wykaże coś

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
miałem na myśli dziesięcio kilometrowych odcinkach :) czujnik wałka jak pisałem w poście już wymieniłem ale niestety poprawy brak... a krokowy jest chyba tylko od wolnych obrotów prawda? i nie powinien miec raczej wplywu- chyba
Opublikowano
myślimy zapewne o tym samym czujniku ponieważ innego tam niema oprócz tego założonego na świecy zapłonowej (IMPULSATORA)
Opublikowano
TPS sprawdzony, oporności OK przy okazji przemyte styki .Pompa paliwowa powiedział bym że raczej jest ok-wymieniana dwa lata temu niestaty na nieorginalna ale nową; myśle że jest ok ponieważ jak dam maksymalne obroty to silnik chodzi jak rzyleta oczywiście odcina zapłon i utrzymuje maksymalne obroty bez problemu
Opublikowano
Zobacz czy regulator ciśnienia paliwa czasem nie przelewa przez rurke do przepustnicy.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
niestety zero śladów paliwa zero zapachu w wężyku który idzie do przepustnicy...a szkoda pomysł wydawał się być dobry ale niestety to coś innego męczy moje auto
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.