Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widzialem ze kilku forumowiczow juz sprowadzalo e46 z USA i chcialbym wiedziec co mnie czeka. Wczoraj przeszla odprawe celna i teraz musze ja przerobic zeby przeszla przeglad.

 

Jakie zmiany mnie czekaja i jak je najlepjej rozwiazac.

 

Wymiana LCM-u to chyba minimum, przy ktorym przestaja swiecic kierunkowskazy. Robota z tylnym swiatlem przeciw mgielnym to troche roboty ale mozna samemu.

 

Co na temat swiatel postojowych?

 

dziekuje za wszelkie uwagi.

Opublikowano

Światła postojowe muszą świecić na bialo.

Reflektory przednie musza być przystosowane od ruchu prawostronnego (granica światła i cienia, czego w USA nie ma) mozna kupić albo przerobić w odpowiedniej firmie.

Kierunkowskazy muszą być pomarańczowe (patrz tył auta).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czy widziałeś już to auto i patrzyłeś jakie ma światła? Z jakiego stanu jest sprowadzone? Często auta np. z Californii nie wymagają żadnych przeróbek.

 

Z BMW jest ten plus, że nawet jak np nie ma tylnych przeciwmgielnych to instalacja jest do nich przystosowana i wystarczy wymiana włącznika świateł i tylnych lamp. Przednie lampy nie zawsze świecą płasko, zależy z jakiego stanu auto pochodzi.

 

Generalnie co do aut z USA nie ma żadnych reguł i pisanie, że zawsze przednie światła są do wymiany albo że zawsze nie ma tylnych przeciwmgielnych lub że migacze z tyłu są tylko czerwone nie jest prawdą i powielają je ludzie nie mający pojęcia o samochodach importowanych z USA. Co do obrysów świecących na pomarańczowo to najczęściej da się je po prostu wyłączyć z kompa.

Opublikowano

Bylem dzisiaj na przegladzie i gosc mnie zastrzelil ze musze miec spryskiwacze i auto poziomowanie do xenonow, bo inaczej nie przejdzie.

 

Zdebialem, bo co do xenonow maja spryskiwacze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No takie są przepisy. Lampa ksenonowa ma bardzo mocne światło a brudne szkło powoduje rozszczepienie się tego światła i razi to dość mocno innych kierowców. To samo dotyczy samopoziomowania, bo jak światło ksenonowe świeci za wysoko to też razi. Takie są w Europie przepisy i tyle.

 

W USA nie ma takich przepisów aczkolwiek rzadko występują ksenony bez spryskiwaczy i samopoziomowania.

 

A tak już z innej beczki. Za darmo dostałeś to auto, że opłacało się je sprowadzać z USA czy to jakieś mienie przesiedleńcze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Olej to. Załóż na przegląd normalne lampy i potem zamień. Szkoda kombinacji. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.