Skocz do zawartości

320d Problem z rozruchem


adek1708

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako ze to moj pierwszy post chcialbym wszystkich powidac jestem Adrian z Brzezin kolo Lodzi.

 

 

 

Moj problem;

Wiem ze problem ten byl kilku krotnie poruszany wiec przepraszam adminow, ale nie znalazlem odp na moje pytanie i dlatego zakladam nowy temat.

Mianowicie mam problem z odpaleniem silnika letniego gdy ostygnie tak troche lub gdy za maly przebieg zrobie tj. wyjezdzam chwile auto grzeje 3-4 min jade o 2 km i stoi np 5 min i tu wlasnie zaczyna sie problem z rozruchem musze go krecic nawed o 20s co nie jest zdrowe. Na zimnym rano pali na dotyk nawed przy 23oC jakie dzis byly.Bylem u mechanikow 2. Pierwszy po podlaczeniu do inp"y mowi ze wszystko ok ale on by wymienil jakis czujnik temperatury. Drugi zas nie podpinal komputera i powiedzial ze sa zle konty zaplonu ustawione. Wiec poradzcie mi do ktorego mam sie udac? Moze macie tez inne pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos nie wierze w ten brak bledow... moim zdaniem czujnik katowy VP44 lub czujnik GMP. Ewentualnie legendarny tloczek (juz dzisiaj chyba 4 tematy z problemem zaplonu w M47). Musisz dorwac kogos kto sie zna na diagnostyce i sprawdzic poczatek wtrsyku, tem silnika i tem paliwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

witam,

ja tez mam problem z moim BMW e46 320 d 1998r a mianowicie chodzi mi o to gdy rano odpalę i pojadę :( do pracy postawie go na parkingu po 8 godz pracy wsiadam do auta i dopiero za 3 razem odpali i zakopci na biało :( rano nie mam takiego problemu pali na dotyk czy to moze byc problem z pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jako ze to moj pierwszy post chcialbym wszystkich powidac jestem Adrian z Brzezin kolo Lodzi.

 

 

 

Moj problem;

Wiem ze problem ten byl kilku krotnie poruszany wiec przepraszam adminow, ale nie znalazlem odp na moje pytanie i dlatego zakladam nowy temat.

Mianowicie mam problem z odpaleniem silnika letniego gdy ostygnie tak troche lub gdy za maly przebieg zrobie tj. wyjezdzam chwile auto grzeje 3-4 min jade o 2 km i stoi np 5 min i tu wlasnie zaczyna sie problem z rozruchem musze go krecic nawed o 20s co nie jest zdrowe. Na zimnym rano pali na dotyk nawed przy 23oC jakie dzis byly.Bylem u mechanikow 2. Pierwszy po podlaczeniu do inp"y mowi ze wszystko ok ale on by wymienil jakis czujnik temperatury. Drugi zas nie podpinal komputera i powiedzial ze sa zle konty zaplonu ustawione. Wiec poradzcie mi do ktorego mam sie udac? Moze macie tez inne pomysly?

silnik diesla nie ma zapłonu więc drugiego "mechanika" sobie odpuść.

masz listę ewentualnych błędów zczytanych z inpy od pierwszego gościa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było podobnie poprostu ciężko odpalał na zimnym w miarę , po zgaszewniu i odpaleniu po kilku minutach też ok ale jak postał z poł godziny , godzinę to pojawiał się problem ... okazało się że membrana w pompie jest pęknięta ... nic nie było widać po parametrach poczatek wtrysku wzorowy i nie rozjeżdzał się ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.