Skocz do zawartości

325 td lepiej przyspiesza na 3/4 gazu niz na full w podlodze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

za mało info podales, dopiero kupiłeś ta betke czy dopiero teraz zaczął cos szwankowac

 

nie wiem czy w dieslu też jest ta śruba pod pedalem gazu, być może ktoś chciał polepszyć osiągi i wkrecil trochę ta srube... i teraz po prostu go zalewa

 

może i głupia teoria, lecz tylko to mi do głowy wpadlo.

Opublikowano
Mam juz to autko równy rok. W sumie to teraz po kilku naprawach i tak lepiej idzie i to o wiele lepiej bo dawniej to był muł jak opisywalem w kilku innych tematach tzn. ktos wymienial kolektor ssacy i zamiast uszczelek dał silikon ktory wydmuchało po prostu i sie lał i olej i paliwo bo mialem popękane przewody paliwowe przy wtryskach takze autko odżyło. Ja tam nigdzie nic nie kombinowałem tylko teraz zauwazylem wlasnie ze wcisne gazu do 3/4 to idzie fajnie ale czasami to jest wkurzające wyprzedzam kogos i odruchowo ful gaz zeby lepiej szło wiadomo a tu zonk .. takze przy wyprzedzaniu troche to niebezpiecznie. jakas regulacja czy nie. Moze ma ktos takie autko jak w td i sie orientuje co to moze byc ? Słyszalem tez ze moze byc przytkany przepływomierz albo jakis czujnik EGR ?
Opublikowano

faktycznie może mieć to związek z tym przekletym zaworkiem ...

ekologia ponad wszystko ... :duh:

 

Zawór EGR służy do

recyrkulacji spalin w silniku. Chodzi o

to aby silnik spełniał wyższe normy

emisji spalin. W momencie kiedy EGR

pracuje normalnie i "depczesz gaz"

ww zawór wpuszcza do kolektora

dolotowego część spalin, które

mieszają się ze świeżym powietrzem i

ponownie spalają się w cylindrach. Jak

zaślepisz ww zawór silnik dostaje tylko

świeże powietrze do spalania z

paliwkiem.

 

zaslep dziada i sprawdź czy cos pomoże ;)

 

trzymam kciuki :cool2:

Opublikowano

jedni mówią ze tak inny że nie...

 

Kieruje się tylko i wyłącznie wiedzą zaczerpniętą na ten temat z gugli ;)

Osobiście nie znam nikogo kto by taki zawór zaślepiał jednakże warto spróbować bo obiawy się zgadzają.

 

Poczytaj sobie, na necie jest sporo informacji.

 

EGR bardziej przeszkadza niż pomaga wiec może jednak warto, zaczytałem też opinie że autko jakby odżyło po takiej operacji jednakże jest to subiektywne stwierdzenie posiadacza auta, bez zadnych pomiarów na hamowni

Opublikowano
nom on wlasnie sie tak jakby dławił i rzeczywiscie sie wszystko zgadza bo tez czytam wlasnie na temat tego zaworka, moze lepiej na poczatku sproboje go jakos przeczyscic bo pewnie od 19 lat od kad autko wyszlo z salonu nikt tam nie zaglądal :)
Opublikowano

są różne preparaty do czyszczenia dolotu i egr ale słyszałem na ich temat różne opinie wiec nie wiem czy warto :nienie:

 

A jakiego rodzaju turbo masz w tym silniku, jestem zielony w sprawach diesli stosowanych w bmw... Kieruję sie wiedzą z silnika volvo v40.

Być może kierownice sie zacinają ...

 

Jak przyspieszasz na tym 3/4 gazu to równo ciągnie od dołu do końca ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.