Skocz do zawartości

royalfinder

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O royalfinder

  • Urodziny 16.04.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325td
  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza

Osiągnięcia royalfinder

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. kurcze i moje autko nie posiada przeplywomierza i nie wiem co moze byc powodem tego ze muli
  2. wychodzi na to , ze TDS ją ma a TD chyba nie ma, i wlasnie kurde nie wiem bo dzisiaj jechalem to na trójce max 12 L i muł okropny sie zrobil
  3. tylko ze kurcze na 1 i 2 biegu dochodzi praktycznie normalnie do 30. Dzisiaj taki znajomy powiedzial mi ze mi troche autko kopci na czarno i mowil ze skoro wymienialem wtrysk sterujący na nowy to reszte tez powinienem bo we wtrysku sterujacym jakies pare dni temu zrobila mi sie dziura jak pol opuszka palca i cieklo paliwo, wiec wymienilem ten wtrysk. I mówił ze dlatego reszte wymienic bo widocznie tamte są zapchane i znowu mi moze dziure wywalic na tym skoro tu bedzie wieksze cisnienie, prawda to ? i moze to cos miec wspolnego z ta dawka paliwa ze nie dochodzi do 30 l ? mam jeszcze pytanie czy moja wersja posiada przeplywomierz ?
  4. tylko ze kurcze na 1 i 2 biegu dochodzi praktycznie normalnie do 30. Dzisiaj taki znajomy powiedzial mi ze mi troche autko kopci na czarno i mowil ze skoro wymienialem wtrysk sterujący na nowy to reszte tez powinienem bo we wtrysku sterujacym jakies pare dni temu zrobila mi sie dziura jak pol opuszka palca i cieklo paliwo, wiec wymienilem ten wtrysk. I mówił ze dlatego reszte wymienic bo widocznie tamte są zapchane i znowu mi moze dziure wywalic na tym skoro tu bedzie wieksze cisnienie, prawda to ? i moze to cos miec wspolnego z ta dawka paliwa ze nie dochodzi do 30 l ? mam jeszcze pytanie czy moja wersja posiada przeplywomierz ?
  5. Witam. Mam problem poniewaz nie zamyka mi sie ekonomizer do konca i mam wielkiego muła.. na 1 i 2 biegu wszystko ok spalanie dochodzi do 30 L. Na 3 - 15 L , na 4 - 12 a na 5 biegu - 10 .. ja juz nei wiem co zas sie z tym autkiem porobilo.. prosze o podpowiedzi
  6. wlasnie zdjalem filtr powietrza i jego obudowę i kurcze bardzo ciezko z dostępem od tej turbiny jest, chcialem sie dostac do gruszki i do tego ciegna i kurde [BAD] blada , ze tak powiem
  7. a ten wężyk ma tez cos wspolnego z mocą ? i jak sie dostac wogole w tym aucie do turbiny ?
  8. http://imageshack.us/photo/my-images/16/bmw7kfv.jpg/ Witam, chcialbym sie spytac od czego jest ten wąż? Odkryłem ze jest pęknięty dokładnie pod kolektorem (dodam ze do tego wężyka dochodzi jeden taki malutki wpięty w niego jeżeli coś to wam podpowie). Autko od dawna nie ma mocy i wyrywałem włosy z głowy co to moze byc az odkryłem wlasnie to pęknięcie i poprzedni właściciel w miejsce dziurki wsadzil wsuwke do włosów.... staralem sie dzisiaj to zakleic i tak mi sie wydaje ze miał przez kilka sekund po odpaleniu miał o wiele wieksza moc ale straciło ją ponownie poniewaaz pewnie wg mnie pekł zaś w miejscu klejenia. Proszę o podpowiedzi link do obrazka: http://imageshack.us/photo/my-images/16/bmw7kfv.jpg/
  9. tak, ale mi cos szwankował EGR i nie chciał sie zamykać, teraz normalnie sie wkreca na obroty a przedtem ledwo co szło
  10. EGR zaślepiony, nie zauwazylem głosniejszej pracy silnika jak to opiosywali na forum ale za to o wiele lepsze osiągi :) dzieki za pomoc
  11. Witam. Mam pytanie w którym miejscu dokładnie trzeba wsadzic ten kawalek blaszki, badź monete żeby poprawnie zaślepić EGR ? Mile widziane zdjęcia jak ktoś ma :)
  12. nei wiem może częsciej sie jezdzi i dlatego, bo jak autko zadno uzywane to sie odtrąca parafina w baku wiesz tak sie rozwarstwia, wiem ze u mojego ojca w firmie stanely ostatnio 3 ciezarowki po paru kilometrach.. pewnie zalezy od paliwa bo podobno tez verva vervie nie rowna zalezy po prsotu na jakiej stacji ile to paliwo stoi i czasami zwykla ropa jest lepsza rozne są teorie
  13. jak masz dostep do garazu to wez wstaw tam autko i mozesz wlaczyc jakąs farelke zeby pod maską zagrzać oraz drugą przy baku :)
  14. wiecie co ja sie przekonalem jakie są paliwa z dodatkami.. tankuje tylko bp ultimate diesel oraz na orlenie verve ON i tez lubią zamarznąć tak jak mi przedwczoraj .. kupilem za pare zlotych depresator paliwa dokladnie ten: http://www.hil.pl/-p-222.html ktory pani mi polecila w motoryzacyjnym bo sama miala problem z odpalaniem swojego i mam po problemie. moze zrobil ci sie lod gdzies na przewodach paliwowych albo zatkalo filtr
  15. nom jak przyspieszam na 3/4 to wiadomo od 2 tys z czym sie turbo zalacza i rowno ciagnie a turbo jak turbo :D serio - nie wiem :D zagiales :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.