Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

przymierzam się do kupna 535i V8 z 2003r. w automacie. Proszę o opinie o tym modelu i motorze, ponieważ rzadko się pojawia.

W komentarzach jeżeli chodzi o V8, to przewija się 540i.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo 3,5 to to samo co 4,4 tylko jest słabszy i ma mniejszą pojemność.Reszta to praktycznie to samo!

Naucz się w końcu korzystać z wyszukiwarki i przestań zakładać tysiąc tematów o jednym.

Masz podpięty specjalnie temat w którym omawiamy wszystkie modele i sprawy dotyczące zakupu.

Link viewtopic.php?f=72&t=155407

Myślę kolego mcmt że nie pogniewasz się-zacytuję Ciebie,ale jak ostatnio przeglądam forum to nawet pisać się nie chce.

Kolego wpisz "zakup 540".

Z wyszukiwarką na forum to jak z poszukiwaniem auta - trzeba czasami troszkę opcji posprawdzać, popróbować...

W jednym z tematów obszernie się rozpisałem i wybacz, ale nie będę tego powtarzał co tydzień, gdy wychodzi podobny temat.

ps. 535i i 540i to prawie to samo.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Witam.Ja posiadam auto w takiej konfiguracji ale przed liftem. Nie wiem co cię dokładnie interesuje,więc opiszę po swojemu. Silnik jest naprawdę niezniszczalny jeśli go nie przegrzejesz i zadbasz o podstawowe czynności eksploatacyjne,częstą typową usterką są wycieki głównie z pokrywy zaworów.W zagazowanych uszkodzeniu ulega przepływomierz.Warto także wymienić odmę(koszt nowej 235pln w serwisie).Po za tym trzeba raz w roku wyczyścić przepustnicę i krokowca,tego drugiego nie ma w aucie poliftowym.Silnik po lifcie jest już na vanosie i naprawdę pięknie się zbiera jeździłem takim i jest duża różnica porównując do mojego.Spalanie u mnie w trasie-8l,to najmniej ile udało mi się uzyskać miasta nie będę opisywał.Piętą achillesową jest skrzynia.Jest to model 5HP-24,często awarii ulega kosz wałka sprzęgłowego,sam jego koszt to kwota od 1200pln w górę plus wymiana i niestety może paść nawet w idealnie pracującej skrzyni(producent obliczył dwie skrzynie na jeden silnik).Co do jazdy to silnik ma swoją wagę i jak przesadzisz w zakręcie przód lubi wyjechać do przodu.Wyprzedzanie nie nastarcza problemów,motor się nie zastanawia co ma robić.Porównując to zestawienie silnika i skrzyni do np silnika 2,8 i skrzyni manualnej gdzie osiągi są praktycznie identyczne ja i tak wybieram V8,dźwięk i elastyczność gdy auto już jedzie są niesamowite.Mam nadzieję,że pomogłem,nie wypisywałem wszystkich możliwych awarii bo z tym jest różnie zresztą masz przeglądarkę,a ja nie będę się narażał na komentarze typu:"śmigam dwa lata i nic nie robiłem" sam rozumiesz.Naprawdę polecam ten model,jedynym problemem jest to,że jest ich mało w sprzedaży i trudno znaleźć coś fajnego,ja szukałem rok.Pozdrawiam Maciej.
Opublikowano
Bo 3,5 to to samo co 4,4 tylko jest słabszy i ma mniejszą pojemność.Reszta to praktycznie to samo!

Naucz się w końcu korzystać z wyszukiwarki i przestań zakładać tysiąc tematów o jednym.

Masz podpięty specjalnie temat w którym omawiamy wszystkie modele i sprawy dotyczące zakupu.

Link viewtopic.php?f=72&t=155407

Myślę kolego mcmt że nie pogniewasz się-zacytuję Ciebie,ale jak ostatnio przeglądam forum to nawet pisać się nie chce.

Kolego wpisz "zakup 540".

Z wyszukiwarką na forum to jak z poszukiwaniem auta - trzeba czasami troszkę opcji posprawdzać, popróbować...

W jednym z tematów obszernie się rozpisałem i wybacz, ale nie będę tego powtarzał co tydzień, gdy wychodzi podobny temat.

ps. 535i i 540i to prawie to samo.

 

 

Kolego jak tak, to spróbuj odszukać wyłącznie informacji o modelu 535i po liftingu :mad2:

Opublikowano
Witam.Ja posiadam auto w takiej konfiguracji ale przed liftem. Nie wiem co cię dokładnie interesuje,więc opiszę po swojemu. Silnik jest naprawdę niezniszczalny jeśli go nie przegrzejesz i zadbasz o podstawowe czynności eksploatacyjne,częstą typową usterką są wycieki głównie z pokrywy zaworów.W zagazowanych uszkodzeniu ulega przepływomierz.Warto także wymienić odmę(koszt nowej 235pln w serwisie).Po za tym trzeba raz w roku wyczyścić przepustnicę i krokowca,tego drugiego nie ma w aucie poliftowym.Silnik po lifcie jest już na vanosie i naprawdę pięknie się zbiera jeździłem takim i jest duża różnica porównując do mojego.Spalanie u mnie w trasie-8l,to najmniej ile udało mi się uzyskać miasta nie będę opisywał.Piętą achillesową jest skrzynia.Jest to model 5HP-24,często awarii ulega kosz wałka sprzęgłowego,sam jego koszt to kwota od 1200pln w górę plus wymiana i niestety może paść nawet w idealnie pracującej skrzyni(producent obliczył dwie skrzynie na jeden silnik).Co do jazdy to silnik ma swoją wagę i jak przesadzisz w zakręcie przód lubi wyjechać do przodu.Wyprzedzanie nie nastarcza problemów,motor się nie zastanawia co ma robić.Porównując to zestawienie silnika i skrzyni do np silnika 2,8 i skrzyni manualnej gdzie osiągi są praktycznie identyczne ja i tak wybieram V8,dźwięk i elastyczność gdy auto już jedzie są niesamowite.Mam nadzieję,że pomogłem,nie wypisywałem wszystkich możliwych awarii bo z tym jest różnie zresztą masz przeglądarkę,a ja nie będę się narażał na komentarze typu:"śmigam dwa lata i nic nie robiłem" sam rozumiesz.Naprawdę polecam ten model,jedynym problemem jest to,że jest ich mało w sprzedaży i trudno znaleźć coś fajnego,ja szukałem rok.Pozdrawiam Maciej.

 

Dziękuję Maciek za informacje :cool2:

Z tego co się orientuję to np. w modelu 530d po liftingu jest poprawiony automat (taki aktualnie użytkuję). Zatem może w modelu 535i po liftingu również został poprawiony tzn. jest wzmocniony i mniej awaryjny ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.