Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przymierzam się do wymiany płynu chłodzącego w mojej 120d...

Już ktoś to robił sam? :wink:

Gdzie jest korek spustowy w bloku?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
korek spustowy w bloku jest po stronie turbo w okolicy 3 i 4 cylindra czyli od strony kabiny. Jak wejdziesz pod auto to przy zdjętych osłonach bedzie to między silnikiem a katalizatorem. W E90 nie jest łatwy dostęp dlatego ja dałem sobie z tym spokój. Spuściłem tylko przez korek spustowy na dole chłodnicy. Trzeba opuścić intercooler nieco po stronie kierowcy
  • Lubię to 1

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jestem nadal w trakcie wymiany płynu.

Tego korka, od chłodnicy to "lepiej" już zabunkrować nie mogli...! :mad2:

Co do śruby (korka) w bloku, dostęp jest spoko. Dzięki kolego Natek!

Oczywiście po zdjęciu osłony pod silnikiem.

Szkopuł jednak w tym, ze śruby nie da się całkowicie wykręcić. Zapiera się o katalizator. Brakuje jakieś 2 - 3 mm. żeby wyszła. Jutro się nią zajmę.

Poluzowałem tę śrubę spustową i sobie powoli kapie. Zostawiłem na całą noc. Nie spieszy mi się.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
odrazu wyczysc sobie ic oraz dolot :cool2:

i sprawdz oringi uszczelki w dolocie

 

Dzięki! :D

Zrobi się! Mam czas...

Wstępnie było przejrzane... drut - zabezpieczenie na rurze do EGRa się przeciera w dolnej części. Nie mogę tego namierzyć na realoem.

Jak nie, to się coś dobierze kiedyś, podegnie... :mrgreen:

 

Uszczelki w dolocie... które? Pewnie jakieś o-ringi...? :|

 

Żeby nie było OT... tym razem odpuściłem sobie z tą śrubą w bloku. Szczerze mówiąc chciałem na te 2 - 3 mm odgiąć katalizator berszką.

Niestety się nie poddał, a twardy on strasznie!

Płynu do miski nakapało przez noc ponad 2 litry, to dałem spokój. Dokręciłem tylko. Klucz 13'. Następnym razem popuszczę śruby od katalizatora (te widoczne). Powinno coś dać.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powinnes na rozgrzanym ok 5l musi Ci splynac,tak oringi jak Ci sie poci dolot to wymien o to chodzi ze za jedna robota

 

Pisałem wcześniej, że lepiej nie mogli zabunkrować tego korka od chłodnicy...

no tak, pewnie myślałeś, że sobie go odpuściłem? Nie. :wink:

Dobrałem się do niego, bo napisałeś jak. Dzięki!

Dalszy ciąg nastąpił póżniej z tym korkiem w bloku, tak więc w sumie wyciekło minimum 5 l. :wink:

 

Co do o-ringów... coś dobiorę w jakimś motoryzacyjnym, bo na realoem ciężko mi zlokalizować to.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

5l jak Ci zeszlo to ok :cool2:

specjalnie dla Ciebie

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=UG31&mospid=48923&hg=11&fg=40

wiesz o ktore mi chodzi ?jak masz szczelne nic sie nie poci nic nie rob ,jesli tak to wymien bo lewe powietrze moze zassysac

tu masz linka gdzie pisalem o czyszczeniu viewtopic.php?f=164&t=177414&start=15

sprawdz sobie te klapki jak je masz to usun od razu :cool2:

  • Lubię to 1
  • 2 lata później...
Opublikowano

Panowie odświeżę,

czy jeżeli nie chcemy, aby płyn skapywał z nie do końca odkręconego korka przy DPF-ie, możemy odpiąć rurę, która znajduje się na dole chłodnicy i uruchomić na chwilkę silnik, żeby wyrzuciło prawie wszystko z układu?

Druga sprawa, w którym miejscu znajdują się odpowietrzniki?

Opublikowano

Raczej na wlaczonym ogrzewaniu zapodac powietrza ze sprezarki w gorny przewod chlodnicy by wyplukac reszte plynu.

Odpowietrzniki sa na plastikowa srube 20mm-termostat egr,zbiornik plynu,rura chlodnicy wszytkie sa w prawej czesci komory silnika.

  • Lubię to 1
MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.