Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,pam pytanie:) szykuje się do wymiany lamp w moim aucie i prosił bym o pomoc :idea:

Mam bmw z 07 r przed liftem czyli lampy zwykłe ale zachciało mi się ringów:) jeden z kolegów na forum podsunął mi pomysł żeby wymienić całe lampy na xenony i ten pomysł całkiem mi się spodobał :cool2: ale pojawiły sie pytania na które może tu uzyskam odpowiedzi bo,

Czy lampy od wersji europejskiej będą pasowały do anglika,

Czy lampy po lifcie bądz młodsze niż rocznik 07 będą pasowały,

Czy lampy skrętne będę mógł zamontować mając teraz zwykłe światła,

i w końcu z jakimi przeróbkami wiąże się taki montaż :?:

Bardzo proszę o jak najwięcej informacji za które z góry dziękuje...:)

Opublikowano

chcesz sie bawić w koszty- wkładaj xeneo- za które i tak ci nikt nie zapłaci przy sprzedarzy...

normalne ringi poliftowe- plug&play- wkładasz i działa-angliki mają tylko inne soczewki-na strumien światła... przerabiałem u siebie- koszt 1200zeta+ osram nightbreaker i super światło...

Osobiście nie podniecam sie drogimi gadzetami...

Opublikowano
Do kosztów dolicz nowy zderzak przedni z otworami i spryskiwacze , które jak masz włączone światła to spryskują xenony wraz z przednią szybą . Całą instalację do tego i jeszcze programowanie :mad2:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Do kosztów dolicz nowy zderzak przedni z otworami i spryskiwacze , które jak masz włączone światła to spryskują xenony wraz z przednią szybą . Całą instalację do tego i jeszcze programowanie :mad2:

 

Nowego zderzaka nie trzeba kupowac (wycina sie) tylko zaslepki na spryski spryskiwacze i wiazke oraz modul swiatel. Lampy sa spryskiwane co ktorys cykl nie za kazdym razem. Poza tym mozna u kolegi lobo. zakodowac sobie swiatla do jazdy dziennej a wtedy oszczednosc plynu jest bardzo duza.

Opublikowano
Do kosztów dolicz nowy zderzak przedni z otworami i spryskiwacze , które jak masz włączone światła to spryskują xenony wraz z przednią szybą . Całą instalację do tego i jeszcze programowanie :mad2:

 

Nowego zderzaka nie trzeba kupowac (wycina sie) tylko zaslepki na spryski spryskiwacze i wiazke oraz modul swiatel. Lampy sa spryskiwane co ktorys cykl nie za kazdym razem. Poza tym mozna u kolegi lobo. zakodowac sobie swiatla do jazdy dziennej a wtedy oszczednosc plynu jest bardzo duza.

 

Jasne ,że wszystko można ale aby to wyglądało i działało jak w oryginale to jednak trzeba kupić spryskiwacze , wiązki , kodowanie a wycinanie to juz trochę zakrawa na druciarstwo - no ale można wszystko nawet z taczki zrobić " malucha " :mad2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie wiem czy wiesz kolego, ale wycinanie otworów w zderzaku to standardowa procedura w ASO jak kupujesz zestaw doposażeniowy spryskiwaczy lamp. Jak zdejmiesz sobie zderzak to w miejscu otworów jest naklejka i nacięte już w fabryce miejsce więc nie pisz tu o druciarstwie jak nie znasz dokładnie tematu bo mi ręce opadają jak czytam takie mądrości. Każde - nawet TWOJE auto przy odlewaniu zderzaków nie miało zaślepki, ona jest wycinania na etapie montowania samochodu :mad2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
A tego nie wiedziałem :nienie: ale mimo to i tak przy takiej zmianie raczej kupiłbym cały zderzak ze wszystkim zamontowanym i byłoby pewnie taniej i szybciej .
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Pisalem juz kilka razy o xenonach...

 

sam zakladalem, chcialem zeby bylo jak w oryginale. Kupilem zderzak pod xenon, spryskiwacze, kompletne xenony z ori przetwornicami itp. Po zalozeniu tego wszystkiego, dolozeniu masy do kostek, bo xenon tego wymaga swiecilo, bo swiecilo, ale spryskiwacze nie dzialaly (chociaz byly podpiete pod jakis tam modul pod deska) i nie bylo swiatel dlugich (myslalem, ze dzialaja). Jak chcialem wlaczyc dlugie to wlaczaly sie tylko te wewnetrzne doswietlajace. Umowilem sie na kodowanie xenonow w Radomiu, ale niestety panowie nie wiedzieli jak to zrobic i skonczylo sie na ASO. Tam tez lekka klotnia o te dlugie swiatla (zrobilem z siebie glupka), bo nie wiedzialem, ze dlugie mi nie dzialaja tak jak powinny :oops:

 

W ASO poprawili kostki, bo bylo troche zle, wgrali nowy soft, uruchomili spryskiwacze, wymienili modul swiatel. Teraz swiatla drogowe dzialaja jak nalezy, jak wlacze je tak zeby swiecily caly czas to przelacza sie przeslona w soczewce (co bez kodowania nie dzialalo) i dodatkowo te doswietlajace wewnetrzne, a jak chce "strzelic" dlugimi, to zapalaja sie tylko te wewnetrzne doswietlajace.

 

Ogolnie troche duzo roboty i $$$, ale mysle, ze warto, bo nawet jak samochod jest wylaczony to wyglada o niebo lepiej z tymi lampami.

 

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.