Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich mam pytanie jak myslicie puka mi panewka na korbowodzie powyzej 3 tys obrotow mial ktos taki przypadek co musial robic czy musial dawac wał do szlifu czy wystarczyla wymiana samych panewek wszystko naprawie sam ale chcialbym sie zapoznac z tematem:)
Opublikowano
Witam. Jeżeli chodzi o panewki to sprawa jest prosta... trzeba rozebrać silnik, najlepiej "na stole" jezeli trzeba to wyciągnąć wał i bedzie widać czy do szlifu czy nie, ale raczej po obróceniu sie panewki robi sie szlif... jeżeli okaże sie ze wał do dupy to lepiej kupić drugi silnik albo sam dół kompletny... Ogólnie to z tego co mi sie obiło o uszy to panewki w m43tu były wdliwe i bmw kiedyś wzywało na wymiane :8) przerabiałem ten temat jakis czas temu ale nie miałem źle bo wystarczył szlif wału i zmieściłem sie w 1000 zł, wszystko zleży od tego jak bardzo wał dostał... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.