Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z moją 320 d bo spalanie nie schodzi poniżej 24l/100 czy w mieście czy na trasie,ba na trasie to jeszcze więcej potrafi łyknąć.Silnik chodzi dobrze tzn przyspieszenie ok tylko jak odpalam czy gaszę silnik to trzepe troche budą ale to może normalne.Dwa miesiace temu byłem na serwisie w Bmw miałem wymieniane filtry i oleje i powiedziedzieli że wszystko jest ok.Dodam tylko,że z tym spalaniem to tak od zakupu już jest.Teraz ropa poszła w górę to tzreba cos z tym zrobić :D może jakies sugestie,bo już dosyć mam lania za 200 zł na tydzień.
Opublikowano
weź zobacz sobie test 0.7 w ukrytym menu, jakie temperatury osiąga silnik. Żeby takie spalanie osiągnąć to by musiał jeździć 500metrów rano i 500metrów wieczorem więc coś tu nie gra :shock:
http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano
jeżeli chodzi o temperature to rano przed wyjazdem do pracy z wł. silnik tak na pięć minut by sie zagrzał lepiej,a do pray mam około 4 km to i tak w pełmi nie będzie rozgrzany.Co do dłuższych odcinków to jezdze tak raz w tygodnu i robie jakieś 150 km a spalanie większe sie robi mimo,że jest rozgrzany.Ok to zrobie ten test na 0.7 i zobacze co pokaże,tylko muszę znaleśc jak sie to robi
Opublikowano
znalazłem jak sie robi test w innym modelu i pisało,ze można ładnie namieszać grzebiąc w tym menu to możecie opisać mi krok po kroku jak to się robi w moim modelu e 90
Opublikowano

No bez jaj :roll: , Tyle tego na forum, ze spokojnie dasz rade.

 

Zsumuj sobie przed całym zabiegiem klikania ostatnie pięć cyfr Twojego VINu

Przykładowo VIN WBSBR93454PK05160, dodajesz 5 ostatnich cyfr do siebie 0+5+1+6+0=12 i otrzymane 12 to jest Twój "tajny kod" do ukrytego menu. Później to właśnie ten kod musisz wklepać.

 

Zobacz tu

i tutaj viewtopic.php?f=70&t=157748&start=15

 

Dasz radę!

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Tu taka sugestia z angielskiego forum. Gosciu pisze o nadmiernym zuzyciu i testach jakie przeprowadzał w serwisach i ostatecznie zmienili mu czujnk temperatury zasysanego powietrza( prawdopodobnie zintegrowany z przepływosciomierzem) i ponoć pomogło. Moze to warto sprawdzic.?

Bo te termostaty na krotkich dystansach raczej wiele nie pomoga.

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18/2006-e91-320d-m-sport-touring-fuel-consumption-t8332/index4.html

Londyn

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.