Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam miałem problem ze spalaniem gazu po mieście bo palił około 18l gazu byłem samochodem wczoraj w Pile i w tamtą stronę spalił mi około 8l (100km) gazu przy średniej prędkości około 100 110km/h spowrotem jechałem już szybciej trochę mu cisnołem to spalił tak z 12l gazu czyli bardzo dobry wynik jak na ta pogodę w trasie mało, dzisiaj też jechałem do piły i włożyłem do tłumika ten wygłuszacz bo miałem przelot i jechałem tak od 100km/h do 140km/h to spalił z 8l na 100km jechałem później spowrotem do domu i w Złotowie jak puściłem nogę z gazu tak strzelił z filtra i zrobiło mi dziurę w tej gumie łączenia przepustnicy z przepływomierzem czyli ta guma co idzie do filtra powietrza tak odrazu samochód zgasł i jakoś zrobiłem tą gumę i samochód odpalę odrazu gaśnie czy na benzynie czy na gazie żeby nie zgasł muszę trzymać co najmniej 3tys obrotów i słychać jakieś syczenie jakoś dojechałem do domu. I zauważyłem coś takiego bo mam imobiliser i mam taka kontrolkę (dioda) znajduje się ona za kierownica i wcześniej było tak że ona się nie paliła dopiero jak przełączyłem kluczyk i nacisnołem na guzik który trzeba przed odpaleniem i w momencie trzymania guzika ona się paliła a teraz po tym strzale jest takie coś że przekluczę kluczyk a ona się cały czas pali chociaż nic nie naduszam nawet jak naduszę ona i tak się cały czas pali nawet nie wiem co to ma z tym wspólnego co się wogółe stało co sprawdzić od czego zacząć? Edytowane przez Laskus1994
Opublikowano
Przepływomierz wyciągnełem i zbytnio się na tym nie znam zasadzie działania ale wszystko wygląda jak by było wpożątku. A czemu się pali cały czas kontrolka od imobilizer?
Opublikowano

hahahahhahah hahaha aaaaaaaaaaahahahahah

 

najlepiej wymienmy mu liste wszystkich wezy od podcisnienia! :DDDDDDDDDDD

 

 

przeciez napisal ktora guma poszla... -_- "zrobiło mi dziurę w tej gumie łączenia przepustnicy z przepływomierzem czyli ta guma co idzie do filtra powietrza tak odrazu samochód zgasł i jakoś zrobiłem tą gumę"

 

 

co do wygladania przeplywomierza "w porzadku", jak cos sie widzi pierwszy raz... to raczej trudno stwierdzic czy to cos jest w porzadku :search: ostatnio byl temat w ktorym pisano o sprawdzaniu przeplywomierza

 

 

masz guzik od immo?? moze lepiej wrzuc fote ...

 

i o jaka kontrolke w koncu chodzi? masz cos dorobione, czy jak to wyglada??

 

 

btw Laskus, zdecyduj sie gdzie o tym problemie piszesz

Opublikowano

oczywiscie, moglo rowniez uszkodzic krokowy, przeplywke, przepustnice, przepustnice w kolektorze, pogiac zawory ...

to moze od razu na remont go wyslemy??

Opublikowano

Złożyłem kolektor wyczyściłem krokówkę oraz przepływomierz i samochód odpalił ale nie chciał za bardzo trzymać obrotów potrzymałem go na obrotach się rozgrzał i chodzi na wolnych ale chodzi jak traktor :P i zauważyłem takie syczenie przy silniku i znalazłem rozwalony jakiś zaworek który znajduje się przy przepustnicy tzn wychodzi wąż z przepustnicy i pomiędzy dwoma wężami jest taki zaworek i on był pęknięty z niego syczało chyba jakieś podciśnienie myślicie że to jest winą że nie chciał trzymać obrotów i chodził później na nich jak traktor? Czy to może wina przepływomierza. Na gazie też chodzi.

 

Problem z imobilizerem rozwiązany przy włączniku jak poruszałem to zgasła dioda czyli jakiś kabelek lub coś nie styka to sobie ogarnę w poniedziałek i poszukam na szrotach tego zaworku.

 

Wszystkim dziękuje za wypowiedzi i rady. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.