Skocz do zawartości

320D 150KM Nie odpala za duże ciśnienie na listwie CR


Mattsy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem z odpaleniem auta po tygodniu nie odpalania samochodu odpaliłem auto obroty zaczeły mi falowac silnik dostał dziwnych wibracji zachowywał sie tak jak by sie dławił i miał zaraz zgasnąć postanowiłem ruszyc dodałem gazu doszło do 2000obr. i auto zgasło i nie chce juz odpalic

byłem pod kopem wyszedł błąd zadużego ciśnienia paliwa na szynie wtryskowej komputer pokazywał 500barów przy rozruchu padło hasło ze uszkodzony zawór regulacji paliwa na szynie wiec podmieniłem od kumpla z takiego samego modelu i nic to nie dało pompka paliwa słychać sie załącza patrzałem równiesz podaje paliwo i przez filtr przechodzi równiesz mam juz brak pomysłów jak myslicie od czego to może być

jak by cos było z wtryskiem np jak by sie którys zawiesił to mogło by pokazywac za duże ciśnienie na szynie i by nie odpalił??

jak prubuje odpalic samochód to rozrusznik kreći prawidłowo wał sie obraca słychac jak cylindry pracuja ale auto nie chce zaskoczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

padło hasło ze uszkodzony zawór regulacji paliwa na szynie wiec podmieniłem od kumpla z takiego samego modelu i nic to nie dało

a co steruje jego otwarciem?? czujnik cisnienia CR :cool2: Podmiencie czujnik... 99,9% ze silnik ożyje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o cholerka... to grubsza robota będzie. Nie chciałem tego sugerować od razu ponieważ prawie w każdym przypadku przyczyną jest właśnie czujnik listwy CR, ale wygląda na pompę CR - z tego tytułu jakie ciśnienie się pokazało przy rozruchu. Daj znać co dalej z tym będzie się działo. Sprawdzałeś pomiary wtryskiwaczy INPĄ ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie sprawdzałem wtryskiwaczy na INPA bede musiał to zrobić ale wydaje mi sie ze przy takim ciśnieniu prawie 500barów komputer nie pozwala na ich otwarcie przeciesz jak by on odpalił przy takim cisnieniu to by coś pierdykło napewno tak mi sie wydaje jede z mechaników mi powiedział ze 3 wtryskiwacz wogóle sie nie otwiera i dlatego zwiększa sie ciśnienie na listwie bo nie ma gdzie wstrzelić tego paliwa ale nie wiem czy to by mogło byc przyczyną

zadużego ćiśnienia na listwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego maksymalne ciśnienie na szynie CR to 1700 barów wiec spokojnie, ty masz problem takie i na pewno tez błąd że przy rozruchu masz 500 a powinieneś mieć około 300. Ja bym jeszcze wymienił regulator ciśnienia na samej pompie, jest tam taki regulator który jest przykręcany na 3 śrubki na gwiazdkę.

Dodatkowo przed samym odpaleniem wykasuj błędy, bo jak masz taki błąd to może w ogóle odcinać.

Raczej nie sądzę żeby wtrysk był tak zapieczony ze nie podaje paliwa to nie pompwtryski tylko wtryski do CR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam podobną sytuację ze swoim e90 ?

 

-Podczas mocniejszego wciśnięcia gazu wyskakuje mi błąd check egnine (Kolor żółty)

-Kiedy podłączam auto do komputera i obserwuje ciśnienie actual oraz specified jest duża różnica specified 350 Bar, a actual 550 Bar.

-Podczas jazdy różnice są jeszcze większe np. specified 1000 Bar, a actual 1600 Bar.

-Dzieje się tak aż do momentu w którym włącza się check engine, o którym wspominałe. Po wystąpieniu komunikatu ciśnienie specified i aktual wyrównują się i problem ustaje.

 

Oznacza to, że ciśnienie na listwie jest o wiele za duże do momentu przejścia auta w tryb serwisowy. Dodam, że w ten sam sposób obserwuje przelew pompy i wszystko się zgadza.

 

Dotychczas wymieniłem. Czujnik na listwie ciśnienia, zawór regulacyjny na listwie ciśnienia, sprawdziłem pompę. Co może być problemem? Może zawór na pompie?

 

Po za tym problemem wiem, że mam zepsuty moduł świec żarowych, czy to może powodować ten problem?

 

Kod błędu, który się wyświetla to: 0045A0

DDE: Rail-pressure plausibility pressure-control

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Ja mialem w swoim dostawczaku z 1,3jtd problem z wlaczajacym sie checkiem przy mocniejszym dodaniu gazu i auto wchodzilo w tryb awaryjny. Pomogla wymiana zaworu regulacji cisnienia na pompie cr, zawor sie zacinal w pewnym momencie, pompa wtedy dawala za duze cisnienie a czujnik wprowadzal w awaryjny zeby nie rozsadzilo ukladu stad spadek mocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.