Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jak w temacie w moim 318Ti compact pojawia się problem "wypadających zapłonów". Sporadycznie silnik odpala na 3 cylindry (głównie jak jest wilgotnie) np teraz na mrozie odpala ładnie i kilka sekund po odpaleniu wypada zapłon, co kilka sekund słychać jak silnikiem zarzuci. Słychać też po nagrzaniu silnika jak postoi chwilę na jałowych obrotach, jakby dopalał paliwo w kolektorze? Diagnostyka komputerowa ale nie w ASO nie wykazała żadnych błędów, jutro jadę ponownie na kompa ale do bmw, w serwisie również nie aso stwierdzono, że problem jest gdzieś w układzie zapłonowym, założyłem: nowe kable, nowe świece (stare wyjęte były suche z delikatnie brunatnym nalotem) dziś założyłem nowe cewki, które na szczęście mogę oddać do sklepu, gdyż dalej jest bez zmian?HELP :cry:
Opublikowano

Do prawidłowej pracy cylindra potrzebne jest ciśnienie sprężania,iskra i odpowiednia dawka paliwa.

Jeśli to wypadanie zapłonu,a wyeliminowałeś ewentualne problemy z układem zapłonowym to sprawdź teraz paliwo (wtryskiwacz) i ciśnienie,one mają również wpływ na wypadanie zapłonu.

Jeśli udało by się ustalić który cylinder kuleje, wtedy z cylindra pracującego odpowiednio przekłada się wtryskiwacz,świece,przewód i wiemy co jest problemem.

Ja zacząłbym od zatankowania nowego paliwa i wlania czegoś co wiąże wodę w paliwie,

Opublikowano
Tankuje od 10 lat prawie zawsze na tej samej stacji, czasami 95 czasami 98, w najbliższym czasie wymienię też filtr paliwa, natomiast myślę, że to może być coś z czujnikiem tps przepustnicy, ale przyczynę prawdopodobnie poznam w poniedziałek, jestem już umówiony w serwisie bmw
Opublikowano
W serwisie bmw stwierdzono, że nowe świece, które kupiłem w sieci intercars są do samochodów koncernu PSA :mad2: , fakt po nabyciu właściwych, Beru zr14, beru są dłuższe o 4mm, zmieniłem je ale zmian na plus brak. Mechanik stwierdził, że niewłaściwe świece powodują podczas pracy na jałowych obr występowanie sporadycznego błędu sondy lambda, czyli come back do serwisu... :(
Opublikowano
Witam, jak w temacie w moim 318Ti compact pojawia się problem "wypadających zapłonów". Sporadycznie silnik odpala na 3 cylindry (głównie jak jest wilgotnie) np teraz na mrozie odpala ładnie i kilka sekund po odpaleniu wypada zapłon, co kilka sekund słychać jak silnikiem zarzuci. Słychać też po nagrzaniu silnika jak postoi chwilę na jałowych obrotach, jakby dopalał paliwo w kolektorze? Diagnostyka komputerowa ale nie w ASO nie wykazała żadnych błędów, jutro jadę ponownie na kompa ale do bmw, w serwisie również nie aso stwierdzono, że problem jest gdzieś w układzie zapłonowym, założyłem: nowe kable, nowe świece (stare wyjęte były suche z delikatnie brunatnym nalotem) dziś założyłem nowe cewki, które na szczęście mogę oddać do sklepu, gdyż dalej jest bez zmian?HELP :cry:

 

 

Miałem ten sam problem i po ponad 2 latach problem udało się rozwiązać.

Z roku na rok miałem coraz gorzej i coraz chudszy portwel.

 

Rozwiązanie problemu jest na str. 5

viewtopic.php?f=68&t=144545&start=60

Opublikowano
Tak, czytałem ten post wcześniej i właśnie coś mi się zdaje, że mnie też to czeka... :( dzięki za info :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.