Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam BMW 528i rocznik 96 2,8 benzyna i od dwóch dni dzieje się coś dziwnego. Kiedy rano odpalam auto wszystko działa bez zarzutów jednak po przejechaniu kilku kilometrów nagle pokazuje mi ze jedno światło nie działa, później drugie .Po jakiejś chwil nagle nie mam świateł i zanika wyświetlacz kilometrów, klimatyzacji i wyłącza się radio. Nie wiem o co chodzi .Kiedy wyłączyłem silnik to miałem problem z odpaleniem(zero reakcji)byłem zmuszony odpalić na pych-zaskakuje od razu , jednak po włączeniu świateł znowu dzieje się to samo i na dodatek zapala się kontrolka ABS po czym gaśnie i za jakiś czas znów się zapala. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów (jadę bez świateł)wszystko wraca do normy.Dopisze ,że posiadam auto alarm.Czy może ktoś się oriętuje co to może być .Zbytnio się nie znam na elektryce ale czy to może być akumulator?bezpieczniki są ok.Pomóżcie
Opublikowano
wyglada na objaw słabej masy, posprawdzaj może przewod od masy posniedzial mocno, tudzież gdzies nie styka dobrze
Opublikowano
Prawdopodobnie padl alternator i nie laduje akumulatora oraz nie zasila instalacji samochodu. Sprawdz napiecie na akumulatorze, w czasie pracy silnika powinno byc nieco ponad 14V.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
jak by padł alternator to by się paliła kontrolka od ładowania - tak mi się wydaje?ale sprawdzę A czy może być to spowodowanie paskiem ,Bo ostatnio wymieniałem pompę od wspomagania i od tamtej pory mi pasek piszczy .
Opublikowano
jak by padł alternator to by się paliła kontrolka od ładowania - tak mi się wydaje?ale sprawdzę A czy może być to spowodowanie paskiem ,Bo ostatnio wymieniałem pompę od wspomagania i od tamtej pory mi pasek piszczy .

Nie zawsze kontrolka sie zaswieci. Jest zgaszona, jezeli napiecie na alternatorze jest rowne napieciu baterii. Wtedy prad ladowania moze byc niewielki.

Moze to byc pasek, ktory slizga sie na kolku pasowym alternatora i wtedy rowniez moga byc takie objawy.

Zalozyles go poprawnie? Powinien obejmowac kolo pasowe alternatora w polowie jego obwodu.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Raczej tak bo nie ściągałem go całego tylko z rolki od wspomagania. Na dzień dzisiejszy nie przebywam w kraju a tutaj naprawa samochodu to skarb. wszystko o 2 ,3 razy droższe.Kolega mi przywiózł pompę za około 300 zł (nowa)a tutaj używana kosztuje jakieś 400 zł więc różnica jest. Dopisze jeszcze , że w czasie nalewania płynu do wspomagania troszkę ulało mi się na alternator i pasek ale umyłem wszystko .Wszystko chodziło cacy aż do momentu (tak jakby) kiedy to przyszedł mróz i nagle taka sytuacja. Dziś sprawdzę napięcie u kolegi i raz jeszcze ściągnę pasek i go założę .Może będzie poprawa a jak nie to będę zmuszony chyba podjechać na komputer bo nie chce ponosić dużych kosztów jak może to być drobna rzecz .
Opublikowano
Moze to byc rowniez zbieg okolicznosci i padl akumulator, na przyklad zwarta cela. Wtedy tez napiecie bedzie zbyt niskie i alternator jest tak mocno obciazony, ze pasek zaczyna sie slizgac.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Koledzy mam podobny problem.Wczoraj wsiadlem do buni przejechalem pare km wylaczylem silnik i siedzac w srodku mialem wlaczone ogrzewanie i wlaczone radio, po 10 minutach aku zostalo rozladowane.podpialem na klamry i odpalilem.Z silnika dochodzi niepokojacy dzwiek dzwonienia.czy to bedzie problem z alternatorem.wyjezdzam w weekend do holandii i nie wiem czy nie bede mial wiekszych przygod z autkiem.poradzcie co mam zrobic by nic sie nie przydarzylo.dzieki z gory
Opublikowano
Dziś znowu to samo co wczoraj.Wszystko pogasło, ale jechałem dalej jednak bez świateł co grozi dużymi problemami .Kiedy silnik wkręcałem na większe obroty to wyświetlacz jakby się troszeczkę rozjaśniał a po chwili znowu ciemno.Jednak kiedy podjechałem pod dom nie gasiłem go .po chwili zapaliło się wszystko i z znikąd zrobiło się ok. jednak nie wiem co dalej .chciałem jechać do kolegi i sprawdzić ;jednak boje się ze znowu padną mi światła i będzie kłopot wracać jak będzie pozna pora. A jak sam mogę podpiąć autko po komputer. zapewne potrzebuje jakiś program i kabel .czy mógł by mnie ktoś nakierować na nazwę danego programu i jakie kabel i gdzie mam go podłączyć by sprawdzić przyczynę,czy jest to zbyt trudne .dzięki za pomoc
Opublikowano
Dziś znowu to samo co wczoraj.Wszystko pogasło, ale jechałem dalej jednak bez świateł co grozi dużymi problemami .Kiedy silnik wkręcałem na większe obroty to wyświetlacz jakby się troszeczkę rozjaśniał a po chwili znowu ciemno.Jednak kiedy podjechałem pod dom nie gasiłem go .po chwili zapaliło się wszystko i z znikąd zrobiło się ok. jednak nie wiem co dalej .chciałem jechać do kolegi i sprawdzić ;jednak boje się ze znowu padną mi światła i będzie kłopot wracać jak będzie pozna pora. A jak sam mogę podpiąć autko po komputer. zapewne potrzebuje jakiś program i kabel .czy mógł by mnie ktoś nakierować na nazwę danego programu i jakie kabel i gdzie mam go podłączyć by sprawdzić przyczynę,czy jest to zbyt trudne .dzięki za pomoc

Najpierw miernik w rękę, a nie programy :)

Opublikowano
Przy normalnej pracy kiedy wszystko działa lądowanie akumulatora wynosi 13,2 a kiedy po przejechaniu kilku kilometrow powstaje problem ładowanie wynosi 9,2. może teraz ktoś i pomoże co to może być.
Opublikowano
Przy normalnej pracy kiedy wszystko działa lądowanie akumulatora wynosi 13,2 a kiedy po przejechaniu kilku kilometrow powstaje problem ładowanie wynosi 9,2. może teraz ktoś i pomoże co to może być.

alternator

Opublikowano

Kiedy pasek zaczyna piszczec? Przy tym malym napieciu?

Wszystko jednak wskazuje na alternator...

Jak masz mozliwosc pozyczenia akumulatora, to sprawdz rowniez ta wersje, zeby wyeliminowac padnieta baterie. Latwiej podmienic akku, niz alternator.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

już problem rozwiązany... okazało się ze to pasek.A teraz jeszcze jedno pytanie jak odpowietrzyć pompę od wspomagania bo hałasuje przy skręcaniu , a była wymieniana.czy jest taka możliwość?poproszę o jakieś wskazówki .dzięki wielkie.

PS.dziękuje również za włożenie trudu z poprzednim problemem.

Opublikowano
jeszcze jedno pytanie jak odpowietrzyć pompę od wspomagania bo hałasuje przy skręcaniu , a była wymieniana.czy jest taka możliwość?poproszę o jakieś wskazówki .dzięki wielkie.

najpierw sprawdź stan oleju od wspomagania, a potem kilkukrotnie kręcisz fajerą do oporu od lewej do prawej i w drugą mańke tak samo, możesz to robić przy odkręconym zbiorniczku i obserwować co jakiś czas czy bąbluje(jeśli zapowietrzona)

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.